Καρνοσίνη, Ένα από τα Ισχυρότερα Αντιοξειδωτικά, βρίσκεται στο ανθρώπινο σώμα και παίζει πολύ σημαντικό ρόλο…

Καρνοσίνη, Ένα από τα Ισχυρότερα Αντιοξειδωτικά…

Home/Blog/Καρνοσίνη, Ένα από τα Ισχυρότερα Αντιοξειδωτικά …

Από: Μαρία Πέππα –

Η Καρνοσίνη είναι ένα αντιοξειδωτικό που βρίσκεται στο ανθρώπινο σώμα και παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη:

  • Συνολική υγεία

  • Αθλητική απόδοση

  • Επιτάχυνση της επούλωσης των πληγών και

  • Ελαχιστοποίηση των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων

Κλινικές έρευνες για την καρνοσίνη έχουν δώσει μερικά εκπληκτικά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένης της γνώσης ότι μπορεί να είναι ένα από τα πιο ωφέλιμα αντιοξειδωτικά για την διατήρηση της νεότητας καθώς μεγαλώνουμε.

Άλλες έρευνες που διεξήχθησαν για την καρνοσίνη από διαφορετικά ερευνητικά κέντρα ανά τον κόσμο δείχνουν ότι, μπορεί να προστατεύσει τον εγκέφαλο από την πλάκα, μια από τις αιτίες της νόσου Αλτσχάιμερ και ότι προστατεύει το DNA του οργανισμού καλύτερα από οποιαδήποτε άλλο θρεπτικό συστατικό.

Παρόλο που το 99 % της Καρνοσίνης βρίσκεται στον σκελετικό μυ του ανθρωπίνου σώματος, είναι επίσης παρούσα στον καρδιακό μυ καθώς και σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου. Οι ιστοί των μυών και του εγκεφάλου δε, είναι οι ιστοί με τον πιο ενεργό οξειδωτικό μεταβολισμό.

Η καρνοσίνη έχει αναγνωριστεί πολύ καιρό ως ενισχυτική της άσκησης και έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως από πολλούς αθλητές με στόχο τη βελτίωση της φυσικής τους απόδοσης, την πρόληψη της δημιουργίας γαλακτικού οξέος στους μυς και της μυϊκής ενίσχυσης.

Όσο υψηλότερη η συγκέντρωση καρνοσίνης στο σώμα, τόσο ισχυρότερος ο μυς.

Είναι επίσης γνωστό ότι η καρνοσίνη επιταχύνει την επούλωση των πληγών μέσω της επισκευής του συνδετικού ιστού.

Άνθρωποι οι οποίοι καταπονούνται στην εργασία τους ή προπονούνται συστηματικά, είναι πολύ καλό να τοποθετούν στο σώμα τους ένα επίθεμα καθημερινά.

Εκείνοι που δεν γυμνάζονται συστηματικά μπορούν να χρησιμοποιήσουν την καρνοσίνη έως τρεις φορές την εβδομάδα, καθώς η καρνοσίνη τείνει να αποθηκεύεται στο σώμα πριν εξαντληθεί.

Οι κορυφαίες πηγές τροφίμων για πρόσληψη της καρνοσίνης είναι τα κρέατα, όπως γαλοπούλα, κοτόπουλο, βοδινό ή χοιρινό. Άλλα ζωικά προϊόντα είναι τα αυγά, το γάλα και το τυρί.

Οι ηλικιωμένοι άνθρωποι αλλά και όσοι βρίσκονται σε χορτοφαγική διατροφή ή χορτοφαγικές δίαιτες είναι ιδιαίτερα σοφό να ενσωματώσουν την καρνοσίνη στο πρόγραμμά τους.

Επειδή τα επίπεδα της καρνοσίνης μειώνονται καθώς μεγαλώνουμε, το επίθεμα της LifeWave Y-Age Carnosine έχει δημιουργηθεί με σκοπό να τα ενισχύει.

Τα επιθέματα καρνοσίνης όπως και όλα τα άλλα επιθέματα της Lifewave είναι μη διαδερμικά επιθέματα. Αυτό σημαίνει ότι καμία ουσία δεν εισχωρεί στο σώμα.

Χρησιμοποιήστε τα επιθέματα Y-Age Carnosine για να αυξήσετε την παραγωγή της στο σώμα σας. Για περισσότερες πληροφορίες εδώ ή τηλεφωνήστε στο 693 6138090. 

Σχετικά Άρθρα:

6 Τρόποι που η Καρνοσίνη Βελτιώνει την Υγεία σας …

Καρνοσίνη – για τους Αθλητές, την Καρδιά, τον Εγκέφαλο, τα Μάτια και τον Διαβήτη …

Τα Οφέλη της Καρνοσίνης για τον Άνθρωπο …