Kαλλιόπη Βαρδάκα: To καθημερινό σημειωματάριο του μικρομέτοχου (25.10.2021)

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΒΑΡΔΑΚΑ

*****

Το πάρκινγκ του Ελληνάρα

Δεν υπάρχει ούτε ένας λόγος να είμαστε περήφανοι για την οδηγική μας συμπεριφορά. Το βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους. Η πλειοψηφία των Ελλήνων οδηγών παραβιάζει προτεραιότητες και δημιουργεί ατυχήματα. Αλλά και στο θέμα πάρκινγκ δεν τα πηγαίνουμε καλύτερα.

  • Ακόμη και όταν υπάρχουν θέσεις, θα παρκάρουμε στραβά, θα πιάσουμε δύο θέσεις, θα κολλήσουμε πίσω από τον άλλο και -το προσωπικά αγαπημένο μου- θα παρκάρουμε σε θέσεις ΑμεΑ. Προφανώς και όταν μιλάμε για την πρωτεύουσα, τις περιοχές της και τα στενά της, η κατάσταση είναι τραγική αν δεν έχεις δικό σου πάρκινγκ.

Όμως ο κώνος, η καρέκλα, τα χαρτόκουτα, τα μπάζα, είναι εκεί για να λειτουργήσουν ως ένα τεράστιο «απαγορεύεται το παρκάρισμα». Γιατί; Γιατί έτσι θέλω. Όλα αυτά, αν δεν έχουμε κλείσει ήδη ολόκληρους δρόμους για να πεταχτούμε να κάνουμε ψώνια.

  • Η γενιά του κώνου

Δεν ξέρω από πότε ξεκίνησε αυτό το κίνημα, αλλά ξέρω ότι συνεχίζεται και από νεότερους ανθρώπους – που προφανώς ακολουθούν το δρόμο που χάραξαν οι μπαμπάδες τους. Έχω δει νέα παιδιά να κατεβαίνουν με καφάσια, να βάζουν ξαπλωμένες τις καρέκλες με την πλάτη και να αγριοκοιτάνε από το παράθυρο όποιον δυστυχή κάνει το λάθος να τις μετακινήσει.

KOK είναι πολύ συγκεκριμένος ότι απαγορεύεται να κάνεις κατάληψη του πεζοδρομίου και του δρόμου πλησίον σε αυτό με οποιονδήποτε τρόπο, αλλά δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος κανόνας που γράφουμε στα παλιά μας τα παπούτσια. Το θέμα όμως εδώ, είναι ποιοι θέλουμε να είμαστε.

Μου φαίνεται αδιανόητα χαζό, να κάτσεις να κάνεις καβγά με έναν άνθρωπο που δεν τον ξέρεις, να τον βρίσεις ή ακόμη και να τον απειλήσεις, όταν θέλει να κάνει το πιο απλό πράγμα με το αυτοκίνητό του: να παρκάρει. Κάτι που και εκείνος που βάζει τον κώνο, θα κάνει αύριο σε μια άλλη περιοχή μακριά από το σπίτι του.

https://www.ratpack.gr

*****

Ίσες αποστάσεις μεταξύ αστυνομικών και εγκληματία από το κράτος, που εκπροσωπεί ο υπουργός. Αντί να πάρει σαφή θέση υπέρ των πρώτων, χαϊδεύει τον δεύτερο. Πρέπει να παραδεχτούμε ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.

*****

Τα θερμά μας συγχαρητήρια στην κυβέρνηση που υποκύπτοντας στη λογική του πολιτικού κόστους, αφήνει τους φασίστες ελεύθερους να τραμπουκίζουν τα πανεπιστήμια …

*****

Όσοι σκούζουν για τη δήθεν σκληρή κ ανάλγητη αστυνομία, θαυμάζουν τα πιο αστυνομοκρατούμενα καθεστώτα στον πλανήτη όπου γίνονταν εκκαθαρίσεις με συνοπτικές διαδικασίες, η έννοια ιδιωτικού ασύλου ήταν άγνωστη κ κύριος στόχος ήταν η κατατρομοκρατηση των πολιτών
*****
Αν αληθεύει ότι στο Κέντρο Επιχειρήσεων της ΕΛΑΣ κάποιος έδωσε εντολή να σταματήσει η καταδίωξη στο #Πέραμα και να αφήσουν τους ληστές να φύγουν, είναι αμαρτία να συνεχίζει αυτός να πληρώνεται από τους φόρους μας για να μας προστατεύει, δήθεν
*****
Ωραία. Οι αστυνομικοί δεν πρέπει να καταδιώκουν ληστές,εγκληματίες κλπ εντός αστικού ιστού. Οι αστυνομικοί δεν πρέπει να πυροβολούν ακόμα κ αν κινδυνεύουν. Συμπέρασμα: Μην καλείτε την αστυνομία αν σας κλέβουν ή κινδυνεύετε. Κάντε οτι κοιμάστε κ ξεχάστε ότι σας συμβαίνει.
*****
https://twitter.com/i/status/1452234283481980938
ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ…
.,,,
*****
Ο πολίτης είτε γύφτος είτε τσιγγάνος είτε ρομά είτε πούστης είτε γκέι είτε στρέιτ είτε λαθρομετανάστης είτε παρατυπος μετανάστης είτε ο Θεός ο ίδιος πρέπει να υπακούει σε ελέγχους της & η αστυνομία οφείλει να κάνει την δουλειά της Νόμος & σε όποιον δεν αρέσει ας ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ
*****


Μπαίνω σε ταξί.

  • Ταρίφας ψεκασμένος:

-Σε πειράζει αν δε βάλω μάσκα;

  • Εγώ:

-Αν δε σε πειράζει να μην σε πληρώσω, εγώ είμαι κομπλέ Μόνο κράνος δεν έβαλε …


  • Πώς βγήκε η έκφραση είναι «από τζάκι»

Στη διάρκεια της ιστορίας οι κατά καιρούς διοικήσεις βρίσκουν διάφορους δίκαιους και άδικους φόρους να επιβάλλουν στους πολίτες ώστε να γεμίσουν τα συνήθως άδεια κρατικά ταμεία. Εκτός από το εισόδημα συχνά καταφεύγουν στην επιβολή τεκμαρτών φόρων, δηλαδή φόρων με βάση κάποια αντικειμενικά προκαθορισμένα κριτήρια, για τον πλούτο που διαθέτει κάποιος.

Στη σύγχρονη εποχή κάτι τέτοιο μπορεί να είναι το αυτοκίνητο, το κινητό ή η πισίνα, παλιότερα ωστόσο τα κριτήρια ήταν διαφορετικά.

Το αναμμένο τζάκι, για παράδειγμα, ήταν ένδειξη πλούτου. Γράφει ο Καζαντζάκης στο «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται»: …δίπλα από τους ανθρώπους που κρυώνουν και πεινούν <…> [είναι] άλλοι που τρων τον αβλέμονα, κι είναι πάντα αναμμένα τα τζάκια τους.

Στα βυζαντινά χρόνια ο αυτοκράτορας Νικηφόρος Α, (802-811 μ.Χ.), επανέφερε έναν παλαιότερο δασμό, το φόρο του καπνού. Φυσικά, όχι του άγνωστου τότε στης Ευρώπη τσιγάρου, αλλά του καπνού που βγαίνει από τις καμινάδες. Ο φόρος αναφερόταν στις κατοικίες ακτημόνων εκείνη την εποχή.

Αργότερα ο αυτοκράτορας Ιωάννης Τσιμισκής (969–976 μ.Χ.) επέκτεινε το φόρο στις πόλεις και ανάλογα με τον αριθμό των καπνοδόχων, που είχε κάθε σπίτι. Ο κάθε οικογενειάρχης φορολογείτο ανάλογα με τον αριθμό των τζακιών που είχε στο σπίτι του, αποτελούσαν τεκμήρια πλούτου. Ο φόρος ονομαζόταν «καπνικόν».

Κάπως έτσι προέκυψε η φράση είναι «από τζάκι», από ευκατάστατη δηλαδή οικογένεια.

Υπεύθυνος για τη συλλογή των φόρων ήταν ένας κρατικός υπάλληλος, εφοριακός της εποχής, που ονομαζόταν «καπνικάριος». Ένα τέτοιος υπάλληλος έχτισε την Εκκλησία της Παναγίας της Καπνικαρέας ή Καπνικαρέα, στην οδό Ερμού στο κέντρο της Αθήνας.


Επανακυκλοφορεί την Κυριακή η εφημερίδα του Φουρθιώτη με την υπογραφή του και ό,τι αυτό συνεπάγεται. Γιατί; Γιατί ζούμε στο μεγαλύτερο μπουρδέλο του πλανήτη, γι’ αυτό.


Λιβύη: 10 χρόνια από την Αραβική Άνοιξη ψάχνει το βηματισμό της

Δέκα χρόνια μετά τον θάνατο του Μουάμαρ Καντάφι, έπειτα από μια εξέγερση εναντίον του καθεστώτος του που βύθισε τη Λιβύη στο χάος, η χώρα δυσκολεύεται να ολοκληρώσει τη μετάβασή της προς τη δημοκρατία, με τις διαφωνίες μεταξύ των αντίπαλων πλευρών να απειλούν να σαμποτάρουν τις προεδρικές εκλογές του Δεκεμβρίου.

Πριν δέκα χρόνια, στις 20 Οκτωβρίου 2011, ο Καντάφι εντοπίστηκε στο προπύργιό του στη Σύρτη όπου είχε καταφύγει, λιντσαρίστηκε από μαχητές και εκτελέστηκε την ίδια ημέρα. Το πτώμα του εκτέθηκε σε μία αγορά.

Έπειτα από 42 χρόνια αυταρχικής διακυβέρνησης ο «επικεφαλής της επανάστασης» που ανέτρεψε τη μοναρχία στη Λιβύη παρασύρθηκε από τον άνεμο της Αραβικής Άνοιξης. Η αμφιλεγόμενη διεθνής επέμβαση στη χώρα, που ξεκίνησε το 2011 υπό την αιγίδα του ΝΑΤΟ, συνέβαλε στην πτώση του Καντάφι.

Όμως αντί να φανεί αντάξια των προσδοκιών των διαδηλωτών, η επέμβαση αυτή βύθισε τη χώρα της βόρειας Αφρικής σε ένα σπιράλ βίας και εσωτερικών διχασμών, που τροφοδοτήθηκαν από τις ξένες παρεμβάσεις.

  • Έπειτα από χρόνια συγκρούσεων μεταξύ αντίπαλων πλευρών, τον Μάρτιο σχηματίστηκε, υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, μια μεταβατική κυβέρνηση, η οποία θα οδηγήσει τη χώρα στις προεδρικές εκλογές που είναι προγραμματισμένες για τις 24 Δεκεμβρίου.

«Η κατάσταση έχει βελτιωθεί αισθητά. Η εκεχειρία που συμφωνήθηκε τον Οκτώβριο του 2020 εξακολουθεί να εφαρμόζεται και η κυβέρνηση εθνικής ενότητας είναι η μοναδική κυβέρνηση της Λιβύης», δηλώνει ο ερευνητής Χάμις Κίνεαρ του ινστιτούτου Verisk Maplecroft.

«Όμως η πολιτική σταθερότητα είναι ολοένα και πιο εύθραυστη. Οι έξι επόμενοι μήνες θα μας πουν αν η περίοδος ηρεμίας που ακολούθησε την εκεχειρία ήταν απλώς μια ευκαιρία για τις ένοπλες ομάδες να επουλώσουν τις πληγές τους ή αν πρόκειται για πραγματική πρόοδο προς μια πολιτική λύση», συνεχίζει ο ίδιος.

  • «Έλλειψη εμπειρίας»

Για τον Λίβυο πανεπιστημιακό Μαχμούντ Χαλφάλαχ οι εκλογές από μόνες τους «δεν αρκούν για να δοθεί μια οριστική λύση».

«Από τη χώρα λείπει πολιτική εμπειρία και ο δρόμος προς την αλλαγή είναι μακρύς», εκτιμά, ενώ αναφέρθηκε και σε άλλους παράγοντες που θα συμβάλλουν στην ειρήνευση στη Λιβύη: «ο τερματισμός των παρεμβάσεων, η ωριμότητα των ψηφοφόρων να επιλέγουν υποψηφίους ανεξάρτητα από την περιοχή από την οποία κατάγονται ή τη φυλή στην οποία ανήκουν, η αποδοχή των αποτελεσμάτων (των εκλογών) από όλους».

  • Και ο διχασμός συνεχίζεται. Χαρακτηριστική του κλίματος ήταν η πρόσφατη διαμάχη σχετικά με νομοσχέδιο το οποίο καταρτίστηκε προκειμένου να επιτραπεί στον ισχυρό άνδρα της ανατολικής Λιβύης Χαλίφα Χάφταρ να είναι υποψήφιος στις προεδρικές εκλογές.

Το νομοσχέδιο επικυρώθηκε από το κοινοβούλιο που έχει την έδρα του στο Τομπρούκ, όμως απορρίφθηκε από το Ανώτατο Συμβούλιο του Κράτους, το αντίστοιχο της Γερουσίας, με έδρα στην Τρίπολη. Το κοινοβούλιο επίσης ανακοίνωσε την αναβολή για ένα μήνα των βουλευτικών εκλογών, οι οποίες θα διεξαχθούν την ίδια ημέρα με τις προεδρικές.

Στην περιοχή της Τρίπολης υπάρχει μεγάλη εχθρότητα απέναντι στον Χάφταρ από τότε που εξαπέλυσε στρατιωτική επιχείρηση εναντίον της λιβυκής πρωτεύουσας από τον Απρίλιο του 2019 ως τον Ιούνιο του 2020. Το πορτραίτο του, διαγραμμένο με έναν κόκκινο σταυρό, καλύπτει τις προσόψεις πολλών κυβερνητικών κτιρίων.

  • «Αν οι εκλογές διεξαχθούν με βάση τις προϋποθέσεις που περιγράφονται από τη Βουλή, χωρίς να υπάρχει ευρύτερη στήριξη από τις πολιτικές ομάδες στη Δύση, αυτό ενδέχεται να προκαλέσει νέο διχασμό στη Λιβύη, με δύο αντίπαλες κυβερνήσεις», προειδοποιεί ο Κίνεαρ.

«Ο κίνδυνος θα είναι αυξημένος αν ο Χαλίφα Χάφταρ κερδίσει τις προεδρικές εκλογές, διότι είναι μια τοξική προσωπικότητα για τις ένοπλες ομάδες που υπερασπίστηκαν την Τρίπολη στη διάρκεια της αποτυχημένης επιχείρησής του», συνεχίζει ο ίδιος.

  • «Μια καλύτερη ζωή»

Για τη διεθνή κοινότητα προτεραιότητα αποτελεί η διεξαγωγή εκλογών, παρά τα προβλήματα στην πολιτική διαδικασία.

«Έχουμε επίγνωση ότι υπήρξαν παρατυπίες, ή ακόμη και νοθεία, όμως εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι η λύση βρίσκεται σε αυτές τις εκλογές», δήλωσε Ευρωπαίος διπλωμάτης από την Τρίπολη.

Οι Λίβυοι από την πλευρά τους ελπίζουν «σε μια καλύτερη ζωή και σταθερότητα μέσω των εκλογών αυτών», σύμφωνα με τον Λίβυο αναλυτή Άχμεντ ελ Ρασράχ.

  • Το καθεστώς Καντάφι σημαδεύτηκε κυρίως από την αμείλικτη καταστολή κάθε φωνής αντιπολίτευσης, όμως οι Λίβυοι γνώρισαν και κάποια ευημερία στη διάρκεια των ετών που κυβερνούσε τη χώρα χάρη στα μεγάλα αποθέματά της σε πετρέλαιο.

Το δεκαετία του 2000 το ΑΕΠ ανά κάτοικο ήταν το υψηλότερο στην Αφρική. Ο πόλεμος όμως άλλαξε τα δεδομένα: διακοπές στην ηλεκτροδότηση, ζημιές στις υποδομές, πληθωρισμός… Οι Λίβυοι επλήγησαν ιδιαίτερα από την αστάθεια.

Στην Τρίπολη μια δεκαετία χάους «επηρέασε τη ζωή των Λίβυων οικονομικά και ψυχολογικά», καταγγέλλει ο Ισάμ ελ Μέζρι, ένας επιχειρηματίας που επιθυμεί η μελλοντική κυβέρνηση «να αφοπλίσει» τις πολιτοφυλακές και «να καταπολεμήσει τον πληθωρισμό».

«Βρισκόμαστε σε έναν φαύλο κύκλο εξαιτίας της αποτυχημένης πολιτικής διαδικασίας», εκτιμά ο Αμπντελφάτα Μπένουρ, ένας δημόσιος υπάλληλος.

Ο Φάρταζ Ναζίμπ, έμπορος στη Βεγγάζη, προπύργιο της εξέγερσης του 2011, είναι αισιόδοξος: «οι εκλογές είναι μια αχτίδα ελπίδας για τους Λίβυους που έχουν φτωχοποιηθεί πολύ».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/AFP.


Λονδίνο – Νέα Υόρκη σε 90 λεπτά με 5 Mach: Η τρελή ιδέα που μπορεί να λειτουργήσει
….
  • Πτήσεις εξπρές με ταχύτητες 3.000 μιλίων την ώρα: μια άκρως τολμηρή ιδέα βρίσκεται στα σκαριά της εταιρείας Hermeus

Μια άκρως τολμηρή ιδέα, που μπορεί να δουλέψει, βρίσκεται στα σκαριά της εταιρείας Hermeus, η οποία φαίνεται ότι έχει βαλθεί να κάνει τα ταξίδια την απόλυτη, μα απόλυτη, εμπειρία. Και αυτό γιατί οι ταξιδιώτες δεν θα χρειάζεται να περνούν πολλές ώρες μέσα στο αεροπλάνο.

Σχεδόν δύο δεκαετίες από τη στιγμή που ο Concorde αποσύρθηκε, το ενδιαφέρον για τα υπερηχητικά ταξίδια έχει αυξηθεί, και αρκετά ταχύτατα αεροπλάνα βρίσκονται υπό ανάπτυξη. Οι αεροπορικές εταιρείες φαίνεται να ενδιαφέρονται: η United έχει ήδη δεσμευτεί να προσφέρει υπερηχητικές διαδρομές ήδη από το 2029.

Τι γίνεται όμως με το υπερηχητικό ταξίδι, το οποίο συμβαίνει με ταχύτητες 5 Mach – πέντε φορές την ταχύτητα του ήχου – και πάνω; Αυτό θα οδηγούσε ένα αεροσκάφος από τη Νέα Υόρκη στο Λονδίνο σε μόλις 90 λεπτά, σε σύγκριση με τις περίπου τρεις ώρες που χρειάζεται ένα Concorde και μεταξύ των έξι έως επτά ωρών για ένα κανονικό επιβατικό αεροσκάφος.

Είναι ποτέ δυνατόν; Φαίνεται, πως ναι!

Όπως μεταδίδει το CNN, η Hermeus, μια νεοσύστατη εταιρεία με έδρα την Ατλάντα, έχει ως στόχο να αναπτύξει υπερηχητικά αεροπλάνα και φαίνεται πως το πιστεύει και το υλοποιεί. Ήδη, δοκιμάζει έναν νέο τύπο κινητήρα που όπως υποστηρίζει, θα είναι τελικά ικανός να φτάσει τα 5 Mach (πάνω από 3.000 μίλια / ώρα).

Ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για ένα μικρό, μη επανδρωμένο υπερηχητικό αεροσκάφος που η Hermeus δημιουργεί αυτήν τη στιγμή για την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ, αλλά σε κλίμακα μεγαλύτερου μεγέθους, θα μπορεί να τροφοδοτήσει επιβατικό αεροπλάνο.

Βέβαια, ακόμα η υλοποίηση είναι μακριά, καθώς η Hermeus ελπίζει το επιβατικό της αεροπλάνο να κάνει την πρώτη δοκιμαστική πτήση το 2029. Μέχρι τότε, οι άνθρωποι πίσω από την ιδέα δίνουν μια γεύση από το πώς θα είναι. Αρχικά, θα είναι πολύ μικρότερο από τα αεροπλάνα, που ξέρουμε, ακόμη και από το Concorde, το οποίο είχε χωρητικότητα περίπου 100 επιβατών.

Ο AJ Piplica, Διευθύνων Σύμβουλος της Hermeus, αναφέρει: «Επικεντρωθήκαμε στους ταξιδιώτες της business class και της πρώτης θέσης και στη συνέχεια παίξαμε με κάποιες παραμέτρους όπως η ταχύτητα και το κόστος λειτουργίας.

Αυτό που προέκυψε ήταν ένα αεροσκάφος με καμπίνα 20 επιβατών». Αυτό δεν απέχει πολύ από τη χωρητικότητα ενός μεγάλου business jet, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρχει μόνο μία κατηγορία. «Αναμένουμε ότι θα είναι κερδοφόρο στις σημερινές τιμές της business class», λέει ο Piplica, επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι είναι δύσκολο να υπολογίσουν πόσα άτομα θα είναι έτοιμα να πληρώσουν για να πετάξουν πέντε φορές πιο γρήγορα, γιατί «δεν μπορείτε πραγματικά να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση μέχρι να υπάρξει ένα προϊόν εκεί έξω και να έχετε τα απτά δεδομένα».

  • Πιο γρήγορο από ποτέ

Είναι πολύ ενδιαφέρον να εστιάσουμε στο ζήτημα της ταχύτητας, καθώς τα σχέδια κάνουν λόγο για ένα αεροσκάφος που θα κινείται συγκλονιστικά γρήγορα.

Η αυτονομία του αεροπλάνου θα είναι περίπου 4.000 ναυτικά μίλια, αρκετά για υπερατλαντικά δρομολόγια όπως η Νέα Υόρκη προς το Παρίσι, αλλά όχι για τα δρομολόγια όπως το Λος Άντζελες προς το Τόκιο, τα οποία θα απαιτούσαν ενδιάμεση στάση.

Οι διαδρομές πάνω από τη στεριά, όπως η Νέα Υόρκη προς το Λος Άντζελες, αποκλείονται λόγω κανονισμών για τον θόρυβο: το σπάσιμο του φράγματος του ήχου συνοδεύεται από μια δυνατή έκρηξη, η οποία συνήθως πρέπει να συμβαίνει πάνω από το νερό.

Για να καταλάβετε πόσο τολμηρή είναι η ιδέα ενός επιβατικού αεροπλάνου Mach 5, είναι χρήσιμο να εξετάσετε τα αρχεία ταχύτητας πτήσης. Το γρηγορότερο αεροσκάφος με κινητήρα που έχει πετάξει ποτέ είναι 9,6 Mach (περίπου 6.800 μίλια / ώρα), ένα ρεκόρ που έγινε το 2004 από τη NASA X-43A-ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος με μήκος περίπου 12 πόδια.

  • Πώς θα είναι να πετάς με ένα υπερηχητικό επιβατικό αεροπλάνο, εάν γίνει πραγματικότητα;

«Θα είναι αρκετά παρόμοιο με το Concorde», λέει ο Piplica. «Θα επιταχύνετε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από ό, τι στο σημερινό αεροσκάφος, όπου αισθάνεστε να σας σπρώχνουν πίσω στη θέση σας για περίπου 30 δευτερόλεπτα έως ένα λεπτό περίπου. Αυτή η εμπειρία θα διαρκέσει ίσως για 10 έως 12 λεπτά. Αλλά μόλις φτάσετε στα 5 Mach, στα 100.000 πόδια περίπου, θα είναι μια πολύ ομαλή βόλτα. Δεν υπάρχει μεγάλη εναέρια κυκλοφορία εκεί και η ατμόσφαιρα είναι σχετικά καλή», συμπληρώνει.

LIFO


Εχω πλεον καταφερει να περναω απο τον καταυλισμο οδηγωντας με κλειστα ματια. -Κρατος-αστυνομια. Μηδεν. Τιποτα.Οτι και να γινει,ΟΤΙ και να γινει, η αστυνομια δεν παει στον καταυλισμο.Πρεπει να ζητηθει εισαγγελικη εντολη και να σταλουν ειδικες δυναμεις.Ενα, δυο περιπολικα, δεν πανε!


Καινε λαστιχα και πλαστικα αναγκαζοντας ολη την περιοχη να αναπνεει μαυρο οξυγονο. Κλεβουν ρευμα απο τις κολωνες και νερο απο τους σωληνες. Καποια στιγμη που τους εκοψαν την παροχη, μπηκαν στα αυτοκινητα και με καραμπινες πυροβολησαν τυφλα στα γραφεια της ΔΕΗ