7..4.2021- Ισχυρές ενδείξεις πιθανής έντονης ανοδικής διαφυγής αποκρυπτογραφούν αρκετοί ταλαντωτές

OMIΛΟΣ Π.ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ (ΠΕΤΡΟ)

Πρόσφατα στην ανακοίνωση των ετήσιων αποτελεσμάτων για το 2020 παρουσίασε παρά την “τραγική” πανδημική κρίση μικρή αύξηση 0,26% στις πωλήσεις από 117,3 εκατ. ευρώ το 2019 στα 117,6 εκατ. ευρώ, με τα EBITDA να κλείνουν στα 6,9 εκατ. ευρώ από 7,3 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά τους φόρους και τα δικαιώματα μειοψηφίας σε 3,3 εκατ. ευρώ έναντι 3,5 εκατ. ευρώ το 2019.

  • Η εταιρεία που ιδρύθηκε το 1922 αναμένεται να παίξει τα επόμενα χρόνια σημαντικό ρόλο στην ηλεκτροκίνηση, καθώς κατεβαίνει μαζί με τον κινέζικο κολοσσό BYD στον διαγωνισμό για την προμήθεια 1.300 ηλεκτρικών λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Κάποιοι ίσως έχουν ήδη μπει ως επιβάτες  στο Κ9  12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της BYD στο πλαίσιο των δοκιμαστικών διαδρομών του Υπουργείου Μεταφορών.

Τα λεωφορεία της BYD  ίσως έχουν ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους, καθώς μετά από μια πλήρη φόρτιση τη νύχτα στο αμαξοστάσιο μπορεί να  εκτελούν τα  δρομολόγια μιας ολόκληρης βάρδιας, απαλλάσσοντας έτσι τον συγκοινωνιακό φορέα από την εγκατάσταση έξτρα φορτιστών στις αφετηρίες ή σε άλλα σημεία για την επαναφόρτιση των μπαταριών, χαμηλώνοντας έτσι  σημαντικά και το κόστος λειτουργίας του στόλου.

Διαγραμματικά η μετοχή συλλαμβάνεται για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 145 μέρες να προσπαθεί να αποδράσει πάνω από την πλάγια συσσώρευση που επιβάλλει ο ανοδικός φράχτης των 6 ευρώ.

Επιτυχές πέρασμα πάνω από εκεί θα δώσει το έναυσμα, υπό την αμέριστη συμπαράσταση του μακροπρόθεσμου στροφέα “W”, για να προσεγγίσει την αφετηρία της περσινής έντονης και απρόβλεπτης λόγω κορονοϊού βύθισης των 7 ευρώ. Από εκεί και πάνω ανοίγει ο δρόμος για τα υψηλά του 2020 στα 8,05 ευρώ. Ισχυρές ενδείξεις πιθανής έντονης ανοδικής διαφυγής αποκρυπτογραφούν τεχνικά και αρκετοί ταλαντωτές.

pinΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΝΘΟΣ@capital.gr