Η Τράπεζα Πειραιώς χρέωσε πρωτοχρονιάτικα πελάτες με €5 κατά λάθος!

Ανήμερα την Πρωτοχρονιά, την ώρα που ο κόσμος προσπαθούσε να ξεκουραστεί και να ηρεμήσει από τις δεκάδες και απαιτητικές εκκρεμότητες, που του άφησε η προηγούμενη χρονιά, η Τράπεζα Πειραιώς υπέπεσε σε ένα σοβαρό σφάλμα. Πελάτες της τράπεζας ειδοποιήθηκαν με ηλεκτρονικό μήνυμα ότι έγινε μεταβολή στο λογαριασμό τους. Η μεταβολή αυτή δεν αφορούσε κάποια συναλλαγή που οι πελάτες της τράπεζας έκαναν τα Χριστούγεννα ή τις ημέρες τις Πρωτοχρονιάς δηλαδή κάποια πληρωμή ή είσπραξη. Αφορούσε χρέωση 5 ευρώ και μείωση του υπολοίπου του κάθε λογαριασμού χωριστά. Την οποία χρέωση την εμφάνιζε στο μήνυμα ως «Προμήθεια», με αιτιολογία «Πάγιο τέλος σύνδεσης». 

Αμέσως το τηλεφωνικό κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς πήρε φωτιά με κάποιους πελάτες να προσπαθούν να καταλάβουν για ποιό λόγο έγινε αυτή η χρέωση. Κάποιοι προσπάθησαν απεγνωσμένα να επικοινωνήσουν αφού η επικοινωνία μέσω του αυτόματου ηλεκτρονικού κέντρου – όπου μιλάει μία ηλεκτρονική φωνή και ζητάει να πληκτρολόγησεις ή να αναφέρεις φράσεις – ήταν αδύνατη.

Την ίδια ώρα στο διαδίκτυο πολλοί εξέφραζαν την απορία αλλά και την οργή τους για αυτόν το πρωτοχρονιάτικο μποναμά από την ανάποδη.

Παρά τις διαβεβαιώσεις που έδιναν από εχθές εκπρόσωποι της τράπεζας στο customer care ότι από λάθος η Τράπεζα χρέωσε προμήθεια 5 ευρώ στους λογαριασμούς πολλών πελατών της την Πρωτοχρονιά και ότι τα 5 ευρώ θα επιστραφούν, κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι την ώρα της δημοσίευσης του παρόντος κειμένου (11.30 στις 2.1.2020).

Για το θέμα έχει ενημερωθεί ο διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστος Μεγάλου.

Στις 12.00 η Τράπεζα Πειραιώς έστειλε μήνυμα στα κινητά πελατών της αναγνωρίζοντας το λάθος της και ζητώντας συγγνώμη. Ενημέρωσε ότιθα γίνει αντιλογισμός των χρεώσεων εγγραφής Winbank και Token.

Στο θέμα αναφέρθηκε και ο υπουργός Ανάπτυξης Αδωνις Γεωργιάδης νμε σχόλιο του στο twitter.

Πηγη: theceo.gr – piraeuspress.gr