
Μέσα στο Σαββατοκύριακο, οι τηλεοράσεις πήραν φωτιά. Όχι από κάποιο εθνικό διάγγελμα, ούτε από κάποια έκτακτη επικαιρότητα. Όχι! Αυτό που μας ήρθε κατακέφαλα ήταν ένας καταιγισμός διαφημιστικών σποτ από το τουρκικό Υπουργείο Τουρισμού, που μας καλούσε να περάσουμε ονειρεμένες διακοπές στη γειτονική χώρα. Και δεν ήταν μόνο για την Ελλάδα – η καμπάνια αυτή έπαιξε παντού, παγκοσμίως!
Την ώρα που εδώ ακόμα μετράμε τις πληγές μας από τους σεισμούς, την ώρα που η ανησυχία για τα ηφαίστεια του Αιγαίου ανεβαίνει, ο Ερντογάν είδε ευκαιρία να «πουλήσει» τη χώρα του σαν παράδεισο διακοπών.
Όχι, δεν είπε κουβέντα για τα τουρκικά παράλια και τις τουριστικές περιοχές που κι αυτές ταρακουνήθηκαν. Όχι, δεν μπήκε στον κόπο να εξηγήσει τι γίνεται στις δικές του περιοχές υψηλής σεισμικότητας. Απλά έριξε χρήμα στην παγκόσμια αγορά για να φέρει τουρίστες στη χώρα του.
Και εμείς; Τον ύπνο του δικαίου! Στο ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού, άραγε, πήρε κανείς χαμπάρι τι έγινε; Κατάλαβε κάποιος ότι το Σαββατοκύριακο η Τουρκία έτρεχε καμπάνια διεθνώς ενώ εμείς απλώς… χαζεύαμε;
Πού είναι η αντίδραση; Πού είναι το δικό μας σχέδιο προβολής, η δική μας επικοινωνιακή στρατηγική; Ή μήπως περιμένουμε να μας προλάβει το επόμενο δελτίο ειδήσεων με κάποιο άλλο ζήτημα και να ξεχαστεί κι αυτό;
Δυστυχώς, για ακόμα μια φορά, οι γείτονες κάνουν παιχνίδι κι εμείς απλά παρακολουθούμε.
Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί χάνουμε το στοίχημα του τουρισμού.