Η CISCO εξέθεσε ξανά το Υπ. Παιδείας – Πρεμιέρα με τεχνικά προβλήματα και στα δημοτικά

Η πρώτη ημέρα εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης στα δημοτικά  ήταν σκέτη αποτυχία καθώς το σύστημα για ακόμη μία φορά «κατέρρευσε» με αποτέλεσμα οι μαθητές να περιμένουν εναγωνίως την αποκατάστασή του.

Ειδικότερα το σύστημα webex της Cisco με το οποίο συνδέονται μαθητές και δάσκαλοι φαίνεται πως δεν «άντεξε»  και κράσαρε με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η διαδικτυακή επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.

Σχετικά με το ζήτημα, άτυπη ενημέρωση του υπουργείου Παιδείας αναφέρει ότι περισσότερα από 47.000 τμήματα δημοτικού και νηπιαγωγείου είναι συνδεδεμένα αυτή τη στιγμή και πραγματοποιούν τηλε-εκπαίδευση. Ο παραπάνω αριθμός αντιστοιχεί σε περίπου 700.000 μαθητές.

Όσο για περιπτώσεις που αναφέρουν προβλήματα στη σύνδεση με την πλατφόρμα του webex, πηγές του υπουργείου Παιδείας τις χαρακτήρισαν «μεμονωμένες» και επισήμαναν ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα κεντρικά, ούτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ούτε στην πλατφόρμα webex.

Αντίστοιχα προβλήματα πρόσβασης είχαν σημειωθεί και κατά την έναρξη των διαδικτυακών μαθημάτων σε Γυμνασια και Λύκεια, με κατάρρευση του συστήματος κατά την πρώτη ημέρα της ηλεκτρονικής διδασκαλίας, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και πανευρωπαϊκά.

Οι γονείς έκαναν λόγο για ναυάγιο, σε αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Άλλοι αναφέρουν πως το σύστημα παρέμεινε ανοικτό επί μόλις 5 λεπτά.

Αναταραχή προκλήθηκε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση όταν άγνωστοι “εισέβαλαν” στην τηλεκπαίδευση, χακάροντας τους λογαριασμούς μαθητών και μαθητριών.

Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος έχει ξεκινήσει ήδη έρευνες για τον εντοπισμό τους.
Καταγγελίες υπάρχουν τόσο στην Κάλυμνο, όσο και στη Ρόδο, σε Γυμνάσιο της οποίας, οι χάκερ προέβαλαν και βίντεο με ακατάλληλες σκηνές ερωτικού περιεχομένου, ενώ σύμφωνα με τον προϊστάμενο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου Γιάννη Παπαδομαρκάκη, το ίδιο συνέβη και σε άλλα σχολεία, σε άλλες περιοχές της χώρας, όπως στη Νέα Σμύρνη, με το Υπουργείο Παιδείας να έχει ενημερωθεί σχετικά.