Εθνική Τράπεζα: “Βγάζουν καπνούς” οι πελάτες για την εξυπηρέτηση – Τα “γαλλικά” που ακούνε οι υπάλληλοι

Σε λίγο η διοίκηση Μυλωνά στην Εθνική Τράπεζα θα ψάχνει τους πελάτες με το κυάλι. Καθημερινά η οργή των πελατών της,για τον τρόπο εξυπηρέτησης, μεγαλώνει και η αρχαιότερη τράπεζα στην Ελλάδα δείχνει σκουριασμένα αντανακλαστικά δημιουργώντας προβλήματα στους κατόχους καρτών.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας αν καποιός χάσει την κάρτα του θα μπει σε μια περιπέτεια άνευ προηγουμένου.

Κάθε υπάλληλος δίνει διαφορετικές οδηγίες για έκδοση νέας κάρτας ενω το σύστημα δεν δέχεται την ηλεκτρονική αίτηση μου» γράφει αγανακτισμένος πελάτης της τράπεζας.

Αξιοσημείωτο είναι πως μόνο κάτω από μια ανάρτηση της τράπεζας υπάρχουν τρεις πελάτες που διαμαρτύρονται για ζητήματα στην εξυπηρέτηση σε σχέση με την απώλεια κάρτας, την αντικατάσταση και τη μη λειτουργία.

Διαβάστε συγκεκριμένα τα παράπονα και δείτε τις σχετικές εικόνες:

«Χάλια εξυπηρέτηση»

Γράφει  στην καταγγελία του ο ένας πελάτης:

«Χάλια εξυπηρέτηση! Δηλωσα απώλεια κάρτας και κάθε υπάλληλος δίνει διαφορετικές οδηγίες για έκδοση νέας ενω το σύστημα δεν δέχεται την ηλεκτρονική αίτηση μου».

Η τράπεζα απαντά με τον παρακάτω τρόπο:

Καλησπέρα σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά τη δήλωση της απώλειας/κλοπής της κάρτας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί έκδοση νέας με τους ακόλουθους τρόπους:
• Μέσω των εφαρμογών i-bank Internet/Mobile Banking (εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης), έχετε τη δυνατότητα να υποβάλετε αίτηση για επανέκδοση χρεωστικής κάρτας Debit MasterCard ή Visa και να την αποκτήσετε αποδεχόμενος τους όρους χρήσης της.
• Mέσω του Contact Center. Με τη δήλωση της απώλειας/κλοπής της κάρτας σας, θα ερωτηθείτε αν συμφωνείτε στην τηλεφωνική επανέκδοσή της και θα σας καλέσει αρμόδιο στέλεχος του Contact Center για την επανέκδοση αυτής. Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε καθημερινά 08:00-20:00, στο 210 4848484.
• Μέσω του δικτύου των καταστημάτων της Τράπεζάς μας.
Προκειμένου να ενημερωθείτε για το δίκτυο και τα τηλέφωνα επικοινωνίας των Καταστημάτων μας, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας (https://www.nbg.gr/el/Branches-ATMs). Πριν την επίσκεψή σας σε κάποιο κατάστημά μας, παρακαλούμε ενημερωθείτε για τα έγγραφα που χρειάζεται να προσκομίσετε για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία σας (διεύθυνση κατοικίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.), από τo ενημερωτικό έντυπο «Συστηθήκατε; Αν όχι… κάντε το τώρα».
Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας.

Δείτε την εικόνα:

 

«Έλεος»

Γράφει στην καταγγελία του άλλος πελάτης:

«Για αντικατάσταση χρεωστικής κάρτας. Παίρνω τηλέφωνο και μου απαντάνε ότι έχω δύο επιλογές.
1. Να την ακυρώσω τηλεφωνικά και σε 10-15 εργάσιμες θα ‘ρθει η καινούργια με το ταχυδρομείο στο σπίτι αλλά μέχρι τότε δεν θα έχω κάρτα άρα δεν θα μπορώ να κάνω αναλήψεις για τα τρέχοντα έξοδα, ούτε αγορές μέσω κάρτας. Μόνο με μετρητα…
2. Να πάω σε ένα από τα λίγα υποκαταστήματα που εκδίδουν αυτόματα την κάρτα κοντά στην περιοχή μου. Ένα από αυτά είναι στο Παγκράτι (ναι, από Χολαργό με έστειλαν στο Παγκράτι)!!!
Πηγαίνω, η υπάλληλος μου λέει: «Όχι δεν εκδίδουμε κάρτα επί τόπου. Μπορείς όμως, να κάνεις αντικατάσταση και να μην ακυρωθεί αυτή που έχεις μέχρι να έρθει η νέα».
– «Σίγουρα;»
– «Μισό λεπτό… Μόλις ρώτησα και μου το επιβεβαίωσε και ο διευθυντής».
– «Ωραία… προχωρήστε»
Περνάει μισή ώρα, έρχεται ξανά η υπάλληλος. «Ξέρετε, τελικά, θα πρέπει να ακυρωθεί η κάρτα για να βγει η καινούργια και να σας έρθει σπίτι και να μείνετε 10-15 εργάσιμες χωρίς κάρτα». Ελεος

Η τράπεζα έχει να δώσει αυτή την απάντηση:

«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση Debit Mastercard, εφόσον ακυρώσετε πρώτα την κάρτα που έχετε ήδη στην κατοχή σας ή να αιτηθείτε την αρχική έκδοση νέας χρεωστικής κάρτας Visa.
Η αρχική έκδοση κάρτας διαφορετικού σχήματος μπορεί να πραγματοποιηθεί, μέσω:
– Της εφαρμογής i-bank Internet Banking
– Της εφαρμογής του i-bank mobile banking
– Του δικτύου των καταστημάτων της Τράπεζάς μας: Πριν την επίσκεψή σας σε κάποιο κατάστημά μας, παρακαλούμε ενημερωθείτε για τα έγγραφα που χρειάζεται να προσκομίσετε για να πιστοποιήσετε τα στοιχεία σας (διεύθυνση κατοικίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.), από τo ενημερωτικό έντυπο Συστηθήκατε; Αν όχι… κάντε το τώρα. Επίσης, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα στο οποίο σκοπεύετε να μεταβείτε, προκειμένου να κλείσετε ραντεβού. Για να ενημερωθείτε για το δίκτυο και τα τηλέφωνα επικοινωνίας των Καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας (https://www.nbg.gr/el/Branches-ATMs).
Η επανέκδοση της κάρτας σας, ιδίου σχήματος μπορεί να πραγματοποιηθεί με όλους τους παραπάνω τρόπους και μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου, στο +30 210 48 48 48 4.
Διευκρινίζουμε ότι για την ακύρωση της κάρτας καλέστε στο +30 2104848484 ή επισκεφθείτε ένα Κατάστημα του δικτύου μας.
Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας».
Δείτε τις εικόνες:

«Αίσχος»

Γράφει στην καταγγελία τρίτη πελάτισσα:

«Αίσχος! Η κάρτα μου σήμερα δεν λειτουργεί γιατί στο μήνυμα που εμφανίστηκε στην οθόνη λέει «η κάρτα δεν αναγνωρίζεται» ενώ έκανα χρήση πριν 2 μήνες. Δεν υπάρχει κανένα τηλ για επεξήγηση του προβλήματος».

Και η τράπεζα απαντά:

«Λυπούμαστε για τη δυσκολία σας. Παρακαλούμε όπως προωθήσετε το μήνυμά σας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected], δηλώνοντας το θέμα που αντιμετωπίζετε, καθώς και κάποιο στοιχείο ταυτοποίησης σας (ΑΔΤ ή ΑΦΜ).
Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας»
Δείτε την εικόνα: