Εθνική Ασφαλιστική: Σε εξέλιξη ο πλήρης ψηφιακός μετασχηματισμός

Εθνική Ασφαλιστική: Σε εξέλιξη ο πλήρης ψηφιακός μετασχηματισμός

  • H ρομποτική, η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική εκμάθηση, η νανοτεχνολογία, η βιοτεχνολογία, το Διαδίκτυο των Πραγμάτων – εισάγουν νέα πεδία ευκαιριών

Σε έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς, η ραγδαία διεύρυνση της χρήσης ενός μείγματος τεχνολογιών που πλέον συνδυάζονται μεταξύ τους επηρεάζει δραματικά το ρυθμό και την ταχύτητα των αλλαγών.


  • Αγγελική Σκανδαλιάρη, COO, Γιώργος Κώστας,CIO και Δημήτρης Παρδάλης, Διευθυντής Οργάνωσης και Project Management στην Εθνική Ασφαλιστική

Βιώνουμε ήδη την 4η Βιομηχανική Επανάσταση, η οποία είναι Ψηφιακή και ακολουθεί ρυθμούς γεωμετρικής προόδου, διαταράσσοντας το σύνολο του παραγωγικού τομέα κάθε χώρας.

Ποτέ στο παρελθόν μία Βιομηχανική Επανάσταση δεν είχε τόσο μεγάλη επίδραση, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, στη ζωή τόσων πολλών ανθρώπων. Χαρακτηριστικός είναι ο διαρκώς αυξανόμενος ρυθμός ανθρώπων που αλληλεπιδρούν «online» με διάφορους τρόπους και οι οποίοι φθάνουν πλέον τα δισεκατομμύρια. Ο συνδυασμός των τεχνολογιών στις οποίες βασίζεται – όπως η ρομποτική, η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική εκμάθηση, η νανοτεχνολογία, η βιοτεχνολογία, το Διαδίκτυο των Πραγμάτων – εισάγουν νέα πεδία ευκαιριών για τις επιχειρήσεις, δημιουργώντας ωστόσο και νέες, επιτακτικές απαιτήσεις.

Αντιλαμβανόμενοι τα χαρακτηριστικά αυτού του συνεχώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος, εμείς στην Εθνική Ασφαλιστική συνεχίζουμε με συνέπεια να επενδύουμε στο στρατηγικό μετασχηματισμό που ξεκινήσαμε το 2018, με σειρά δράσεων σε όλους τους τομείς, με αιχμή την Τεχνολογία. Προχωράμε με σταθερά βήματα προς τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό και αναβάθμιση των υποδομών μας, ενσωματώνοντας τις νέες τεχνολογίες με σαφή σχεδιασμό και χρονισμό, με στόχο να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη για την Εταιρεία μας και τους τρεις βασικούς πυλώνες που βρίσκονται διαχρονικά στον πυρήνα των δραστηριοτήτων μας, τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και τους υπαλλήλους μας.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι σε συνθήκες κρίσης Covid-19 απαιτήθηκε ελάχιστος χρόνος προκειμένου να ανταποκριθούμε, δημιουργώντας ένα ασφαλές και αποτελεσματικό περιβάλλον τηλεργασίας, που καλύπτει το 85% του δυναμικού μας. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζουμε τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών μας, εστιάζοντας στις ευκαιρίες της ψηφιακής οικονομίας και βελτιστοποιώντας ταυτόχρονα το επιχειρηματικό μας μοντέλο.

Αναφέρουμε μερικά παραδείγματα από τα μεγάλα έργα που υλοποιούνται παράλληλα αυτή την περίοδο. Κατ’ αρχάς έχουμε ήδη υιοθετήσει ένα από τα πλέον επιτυχημένα συστήματα CRM παγκοσμίως, το SalesForce CRM, το οποίο αναπτύσσουμε με πολύ συγκεκριμένους στόχους:

  • Μας ενδιαφέρει να αναβαθμίσουμε ακόμα περισσότερο το επίπεδο εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων μας….

Διαβάστε στο asfalistikomarketing.gr τη συνέχεια του άρθρου