Έρευνα: Οι καταναλωτές δεν θα δαπανήσουν περισσότερα παρά την κυκλοφορία εμβολίου για τον Covid-19

Η ανάπτυξη και η διαθεσιμότητα ενός εμβολίου μπορεί να βελτιώσει τις προοπτικές για την τουριστική βιομηχανία που έχει υποστεί πλήγμα αλλά δεν αναμένεται να πείσει τους καταναλωτές να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα βραχυπρόθεσμα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε σήμερα.

Στο πλαίσιο της δημοσκόπησης της ερευνητικής ομάδας Dynata, πάνω από 5.000 άνθρωποι στη Γερμανία, στη Γαλλία, στη Βρετανία, στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία ρωτήθηκαν πώς θα άλλαζαν τη συμπεριφορά τους μόλις γίνει ευρέως διαθέσιμο ένα εμβόλιο κατά της COVID-19.

Οι περισσότεροι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι ανυπομονούν να επισκεφτούν φίλους ή συγγενείς (61%) και να βγαίνουν περισσότερο έξω από το σπίτι (53%), σύμφωνα με την έρευνα. Στη Γερμανία και τη Βρετανία, σχεδόν οι μισοί από τους συμμετέχοντες δήλωσαν ότι ανυπομονούν να πάνε και πάλι διακοπές στο εξωτερικό. Συνολικά ένας στους δύο ερωτηθέντες ανυπομονεί να μην είναι πλέον υποχρεωτική η χρήση μάσκας.

Ωστόσο, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, μόνο το 12% δήλωσε ότι ανυπομονεί να δαπανήσει περισσότερα χρήματα και να επικεντρωθεί λιγότερο στην αποταμίευση.

Κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας του κορωνοϊού την άνοιξη, το ποσοστό αποταμιεύσεων στη Γερμανία, για παράδειγμα, διπλασιάστηκε στο 20% καθώς πολλοί καταναλωτές αναγκάστηκαν να παραμείνουν στο σπίτι τους και τα καταστήματα έμειναν κλειστά.