Επιχείρηση στήριξης της Folli Follie στα social media από τους εργαζόμενους!

Tην δική τους απάντηση στις κατηγορίες της Quintessential Capital Managementθέλουν να δώσουν οι εργαζόμενοι της Folli Follie, οι οποίοι από το πρωί έχουν ξεκινήσει να ποστάρουν φωτογραφίες από διάφορα καταστήματα στης εταιρείας ανά την Ελλάδα, κάτω από το #thisisfollifollie.

Με αυτό τον τρόπο θέλουν να δώσουν την δική τους απάντηση, στις κατηγορίες πως η εταιρείας δεν έχει τα καταστήματα που υποστηρίζει και οι εργαζόμενοι ανεβάζουν φωτογραφίες μέσα από τα καταστήματα για να δείξουν και από την μεριά τους πως έχουν τα πράγματα.

Το hashtag #thisisfollifollie υπάρχει σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και σιγά σιγά ανεβαίνει στα trends του ελληνικού διαδικτύου.

Στις περισσότερες περιπτώσεις οι εργαζόμενοι στις αναρτήσεις τους εκτός από φωτογραφίες των καταστημάτων, ανεβάζουν και μερικά λόγια για το τι σημαίνει γι’ αυτούς η Folli Follie.

Όλα ξεκίνησαν όταν η Quintessential Capital Management στην αρχική της έκθεση αλλά και σε κάποια συμπληρωματικά ποστ στο ίντερνετ, άρχισε να υποστηρίζει πως τα καταστήματα που διατηρεί η εταιρεία στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν, κάτι που οδήγησε σε απάντηση από την εταιρεία, ενώ τώρα το λόγο πήραν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι ανεβάζουν φωτογραφίες από τα “ανύπαρκτα” καταστήματα.