ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ – ELPEDISON: Δεν σέβονται τίποτα – 8 κλήσεις σε 24 ώρες

Το παρακάτω κείμενο είχε γραφτεί στις 26/6/2019 σχεδόν ένα χρόνο πρίν για την προσωπική μας δυστυχώς κακή εμπειρία με τον τρόπο που η εταιρεία ELPEDISON  έχει επιλέξει να βρίσκει νέους πελάτες. Με αλλεπάλληλες οχλήσεις για την επιλογή της εταιρίας ELPEDISON ως πάροχο ηλεκτρονικού ρεύματος. Οι μάταιες προσπάθειες μας, να σταματήσουν να μας καλούν ακόμα και κατά την διάρκεια ωρών κοινής ησυχίας, δεν είχε κάποιο αποτέλεσμα.

Η τελευταία προσπάθεια ήταν η κατάχρηση του βήματος που μου δίνει ο mikrometoxos.gr αφού μέσα σε 2 ώρες απο την ανάρτηση του κειμένου, το γραφείο τύπου της εταιρείας ELPEDISON καθώς και ο νομικός σύμβουλος για θέματα GDPR, μας διαβεβαίωσε ότι θα δεν είχαμε ξανά κάποια όχληση. Όντως για σχεδόν 1 χρόνο ΓΡΑΦΕΙΟ – ΣΠΙΤΙ – ΚΙΝΗΤΟ – ούτε μία κλήση.

Και ερχομαστε στο σήμερα όπου με κλήση απο το 2111004601, η ευγενική και πολύ καλά εκπαιδευμένη κυρία, άρχισε να λέει για τις φθηνές υπηρεσίες που μπορεί να μας προσφέρει η εταιρεία ELPEDISON  για φθηνό ρεύμα και αέριο.

Λοιπόν για να σταματήσουμε αυτό το αστείο γιατί έχουμε και πιο σοβαρές δουλειές.

 

 

 

 

 

 

 

Κύριε Ζαχαριάδη, CEO ELPEDISON, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ότι τόσο η εταιρεία μου όσο και τα ιδιωτικά μου τηλέφωνα είναι στη λίστα άρθρου 11,  σας δηλώνω ότι ουδέποτε έχω συναινέσει να έχετε στις λίστες σας τον τηλεφωνικό μου αριθμό και να δέχομαι οποιαδήποτε κλήση για την προσφορά υπηρεσιών σας. Σας παρακαλώ στη διαγραφή οποιαδήποτε προσωπικού μου στοιχείου έχετε στην κατοχή σας και επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου. 

Τι είναι το Μητρώο του άρθρου 11
Σύμφωνα με το άρθρο 11 παρ. 2  Ν. 3471/2006, κάθε πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών οφείλει να τηρεί έναν ειδικό κατάλογο («Μητρώο») με στοιχεία των συνδρομητών του, οι οποίοι έχουν ζητήσει να μην δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για απ’ ευθείας εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς.

ELPEDISON: Δεν σέβονται τίποτα – 8 κλήσεις σε 24 ώρες (26 ΙΟΥΛΙΟΥ 2019)

Πατώντας πάνω στο κουφάρι της ΔΕΗ η εταιρία ELPEDISON κάνει τα πάντα για να αυξήσει το πελατολόγιο της, κατακλύζοντας καθημερινά με κλήσεις απο τις 9 το πρωί εώς τις 21:00 βράδυ χωρίς να υπολογίζουν τίποτε, τι αν είναι μεσημέρι, τι αν είσαι σε διακοπές, τι αν έχεις νεογέννητο στο σπίτι, τι αν είσαι στο άρθρο 11 ακόμα και αν έχεις καλέσει στην ίδια την εταιρία στο τηλέφωνο παραπόνων 18128 και έχεις ζητήσει να μην σε ξανακαλέσουν.

Δεν τους ενδιαφέρει τίποτα, τα πάντα για να κερδίσουν έναν ακόμη πελάτη. Κρύβονται πίσω απο εταιρίες call center, οι οποίες είναι πραγματικά γαλέρες εργασίας. Ανθρωποι στοιβαγαμένοι μέσα σε ένα δωμάτιο μπροστά σε μια οθόνη με ένα ακουστικό στο αυτί κάνουν αυτοματοπημένες κλήσεις στην σειρά ψάχνοντας για τον επόμενο τους πελάτη.

Σας παραθέτω τις κλήσεις απο τον αριθμο 211.880 43ΧΧ

09.01 – 10.17 – 11.15 – 13.22 -15.44 – 17.08 – 19.05 – 20.13

Θλίβομαι περισσότερο γιατί στην ιστοσελίδα τους μιλούν για εταιρική υπευθυνότητα (https://www.elpedison.gr/gr/etairiki-upeuthunotita/) και χειρότερο για προστασία προσωπικών δεδομένων (https://www.elpedison.gr/gr/dilosi-prostasias-prosopikon-dedomenon/).

Υπόψιν εταιρίας ELPEDISON – Σας δηλώνω ότι ουδέποτε έχω συναινέσει να έχετε στις λίστες σας τον τηλεφωνικό μου αριθμό και να δέχομαι οποιαδήποτε κλήση για την προσφορά υπηρεσιών σας.

Κωνσταντίνος Γκουγκάκης