ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Η επόμενη μέρα και τα σχέδια των Ολλανδών

‘Ενα νέο τοπίο διαμορφώνει στον Ελλάκτωρα σε ό,τι αφορά την «επόμενη μέρα» το μη δεσμευτικό call option για την εξαγορά του 12,5% της εταιρείας από την ολλανδική Reggeborgh.

Η αύξηση του ποσοστού της ολλανδικής εταιρείας μόνο ως νίκη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί για τη σημερινή διοίκηση καθώς, σύμφωνα με  τις πληροφορίες που υπάρχουν, υπάρχει επικοινωνία μεταξύ της Reggeborgh και άλλων δυσαρεστημένων funds που συμμετέχουν στην Eλλάκτωρ για αλλαγή της σημερινής διοίκησης με τη σύγκλιση μιας νέας έκτακτης γενικής συνέλευσης.

Αλλωστε τα περισσότερα απ’ αυτά είχαν εκφράσει τη θέληση πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας να θέσουν θέμα εμπιστοσύνης προς τη διοίκηση καθώς η διοίκηση Kαλλιτσάντση δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των fundς, που τοποθετήθηκαν πριν δύο χρόνια, προσβλέποντας σε υπεραξίες από την ανοδική πορεία του ομίλου που υποσχόταν η τότε διοίκηση.

Oι επαφές και οι μυστικές συζητήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη καθιστούν το επόμενο χρονικό διάστημα ιδιαίτερα κρίσιμο.

Την ίδια στιγμή όλοι περιμένουν την επόμενη κίνηση του Λεωνίδα Mπόμπολα που στην πρόσφατη Γενική Συνέλευση πέρασε στην αντεπίθεση απέναντι στη διοίκηση Kαλλιτσάντση.

Αλλώστε όπως έχουμε επισημάνει το μόνο που πήραν προς το παρόν οι Ολλανδοί είναι ενα call option για να αγοράσουν ΙΣΩΣ στο μελλον. Αυτό σημαίνει σε απλά ελληνικά ότι οριστική συμφωνία δεν υπάρχει. Άλλο πράγμα είναι τα call options και άλλο η εξαγορά των μετοχών μίας εταιρείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες στο σχεδιασμό των funds και της πλευράς Mπόμπολα πέρα από τον κύριο στόχο της σύγκλησης έκτακτης Γ.Σ. για την εκλογή νέου Δ.Σ., περιλαμβάνονται και οι συζητήσεις – επαφές με τις τράπεζες για το ζήτημα του υψηλού δανεισμού, της αναδιάρθρωσής του, της ανάγκης χρηματοδότησης.

Αλλωστε ο υψηλός δανεισμός είναι το μεγάλο αγκάθι της διοίκησης Kαλλιτσάντση. H Ελλάκτωρ ως εταιρεiα έχει χρέη τα οποία ξεπερνουν τα 1.5 δισ. ενώ αύξησε τις ζημιές της, παρουσιάζει πτώση του τζίρου και στα ανοιχτά μέτωπα των κατασκευών (μέσω της Άκτωρ) δεν σημειώνει σπουδαία παρουσία, αφού είναι ακόμη ανοιχτό το ζήτημα της γραμμής 4 του Mετρό.