Εκτόξευση για τις πωλήσεις LSFO στη Σιγκαπούρη, το No 1 λιμάνι ανεφοδιασμού ναυτιλιακών καυσίμων

Στα τέλη του 2019, οι πωλήσεις HSFO υποχώρησαν αισθητά, σηματοδοτώντας τη μεγάλη μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας για τη συμμόρφωση με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ.

Μάλιστα, στο No 1 λιμάνι ανεφοδιασμού ναυτιλιακών καυσίμων, αυτό της Σιγκαπούρης, το σκηνικό άλλαξε άρδην κατά το  δ΄τρίμηνο του 2019, καθώς οι πωλήσεις HSFO μειώθηκαν ενώ, αντιθέτως, αυτές των καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο γνώρισαν σημαντική άνοδο, σύμφωνα με το τελευταίο report της ΒΙΜCO.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Maritime and Port Authority of Singapore (ΜPA), οι πωλήσεις ναυτιλιακών καυσίμων στο λιμάνι της Σιγκαπούρης σημείωσαν ετήσια αύξηση 4% τον περασμένο Δεκέμβριο, στους 4,465 εκατ. τόνους. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός αυτός αποτελεί τον υψηλότερο από τον Ιανουάριο του 2018. Στα επιμέρους στοιχεία, οι πωλήσεις αποθειωμένων καυσίμων, συμπεριλαμβανομένων του LSFO και του ΜGO LS, εκτοξεύτηκαν τον περασμένο Δεκέμβριο κατά 51% m-o-m, στους 3,127 εκατ. τόνους.

Όπως σημειώνει ο επικεφαλής ναυτιλιακός αναλυτής της BIMCO, Peter Sand, η ναυτιλιακή βιομηχανία ήρθε αντιμέτωπη με μεγάλη αβεβαιότητα τους τελευταίους μήνες, με τις υψηλές πωλήσεις αποθειωμένων καυσίμων να δείχνουν μια τάση για τη μετάβαση στο sulphur cap. O ίδιος εκφράζει την αισιοδοξία του ότι, καθώς βρισκόμαστε στους πρώτους μήνες του 2020, σταδιακά η αβεβαιότητα αυτή θα περιοριστεί για τη ναυτιλία.

Φωτό: Pixabay

ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ

Print Friendly, PDF & Email