Edison για Intralot: Στα 1,62 ευρώ η εύλογη αξία της μετοχής

Η Intralot έχει πολλές δυνατότητες να δημιουργήσει αξία τα επόμενα χρόνια, καθώς στην παγκόσμια αγορά υπάρχουν συμβόλαια που ανανεώνονται και προκύπτουν ροές εσόδων από νέα παιχνίδια, επισημαίνει η Edison σε ανάλυσή της για τη μετοχή.

Εκτιμά την αξία της μετοχής στο 1,62 ευρώ ανά μετοχή που εκτιμά ότι ενσωματώνει συντηρητικά χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης του κλάδου.

Τόσο ο κλάδος όσο και η εταιρεία απολαμβάνουν πολύ ελκυστικά οικονομικά χαρακτηριστικά ως αποτέλεσμα της δομής της αγοράς και των υψηλών φραγμών εισόδου.

Τα υψηλά εμπόδια εισόδου περιλαμβάνουν:

1) υψηλά επίπεδα κρατικών ή/και ομοσπονδιακών κανονισμών για την παροχή λαχειοφόρων αγορών και άλλων παιχνιδιών.
2) σημαντικό κόστος για την κατασκευή της τεχνολογικής πλατφόρμας και την απόκτηση συμβάσεων.
3) οι πελάτες, δηλαδή τα κράτη και οι κυβερνήσεις, αποστρέφονται τον κίνδυνο και εκτιμούν τη φήμη των καθιερωμένων παρόχων
4) το υψηλό κόστος και οι κίνδυνοι της αλλαγής φορέα μετά την εγκατάσταση.

«Ενώ επικέντρωσε εκ νέου την επιχείρηση σε ρυθμιζόμενες αγορές στις ανεπτυγμένες χώρες τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία έχει υποστεί σημαντική αναδιάρθρωση κόστους. Αυτό οδήγησε σε μια σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας (το περιθώριο EBITDA 35,7% το 222 και 38,5% το εννιάμηνο 2023/σε σύγκριση με 22,6% το 2020) και μείωση του λόγου καθαρού χρέους/EBITDA σε πιο φυσιολογικά επίπεδα, ήτοι 3,4x στο τέλος Σεπτεμβρίου 2023 μετά από άνοδο στο 9,8x στο αποκορύφωμα της πανδημίας COVID-19.

Επομένως, η εταιρεία βρίσκεται σε πολύ καλύτερη οικονομική θέση από ό,τι ήταν εδώ και πολλά χρόνια. Η διοίκηση είναι πεπεισμένη για περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας καθώς λήγουν τα συμβόλαια και οι ελεύθερες ταμειακές ροές θα μειώσουν ακόμη περισσότερο την καθαρή δανειακή θέση της. (…)

Η διοίκηση πιστεύει ότι η αύξηση των κερδών θα πρέπει να υπερβαίνει την αύξηση των εσόδων καθώς το μείγμα προς συμβόλαια υψηλότερου περιθωρίου αυξάνεται και επικεντρώνεται πιο αυστηρά στις απαιτούμενες αποδόσεις από ό,τι στο παρελθόν.

Οι συμβάσεις με πελάτες μπορεί να είναι διάρκειας έως και 10 ετών, συχνά με επιλογές ανανέωσης πολλαπλών ετών στη συνέχεια, και παρέχουν υψηλό επίπεδο προβολής εσόδων. Εκτός από την παραδοσιακή περιοχή εστίασής της (λαχεία), νέα τμήματα της αγοράς ανοίγουν ή ρυθμίζονται, τα οποία παρέχουν περαιτέρω ευκαιρίες ανάπτυξης», σχολιάζει η Edison.