Διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασε το 2020 η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι

Διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασε το 2020 η Κρι Κρι και είναι δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα (Market Track Nielsen, 12/2020).

Σύμφωνα με όσα ανέφερε, στο πλαίσιο του ψηφιακού συνεδρίου παγωτού, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος «Το 2020, παρόλες τις δυσκολίες που επέφερε η πανδημία, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη. Χάρη σε αυτές, έχουμε τη δυνατότητα να παράγουμε νέα καινοτόμα προϊόντα παγωτού και να εισερχόμαστε στη νέα δεκαετία με αυξημένη παραγωγική ικανότητα, τόσο για την Ελλάδα όσο και το εξωτερικό. Με κεντρικό μήνυμα ‘Πάμε για μεγάλες απολαύσεις’ κοιτάμε με αισιοδοξία το μέλλον και τη νέα χρονιά».

Για το 2021, η Κρι Κρι επιφυλάσσει εκπλήξεις και καινοτομίες στα κίτρινα ψυγεία. Πιο συγκεκριμένα, τα ξυλάκια Master ενισχύονται με το καινοτόμο λανσάρισμα των Master Rich, των νέων παγωτών με μεγάλα απολαυστικά κομμάτια, τόσο στην επικάλυψη, όσο και στο εσωτερικό του παγωτού, σε δύο λαχταριστές γεύσεις, Salted Caramel και Cookies & Brownies. Tην οικογένεια Master Rich εμπλουτίζουν επίσης και τα νέα κύπελλα, ατομικά και μεσαία, σε δύο πλούσιες γεύσεις, Salted Caramel και Chocolate & Brownies.

Ακόμη, επεκτείνοντας την επιτυχημένη συνεργασία της με την ΙΟΝ, η Κρι Κρι λανσάρει το νέο Master NuCrema κύπελο με απολαυστικό παγωτό πραλίνας φουντουκιού και αυθεντική NuCrema ΙΟΝ, σε συσκευασία των 500ml και τον αγαπημένο μας πύραυλο Rodeo NuCrema σε πολυσκευασία των 4 τεμαχίων. Τέλος, στις αγαπημένες οικογενειακές συσκευασίες παγωτού Heartmade προστίθεται ο νέος συνδυασμός γεύσεων Βανίλια-Φράουλα-Πραλίνα-Μπισκότο, και στις γρανίτες η νέα Top Fun με γεύση πορτοκάλι και popping candy.