Containerships: Oι ναύλοι στον κλάδο παρουσιάζουν σημαντική άνοδο

  • Οι εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίωνέχουν καταγράψει μειώσεις στη μεταφορική ικανότητα των πλοίων που διαχειρίζονται για τα προγραμματισμένα ταξίδια το Q3 στις τακτικές γραμμές του Ειρηνικού Ωκεανού και Ασίας-Ευρώπης. Παράλληλα, οι ναύλοι στον κλάδο παρουσιάζουν σημαντική άνοδο, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης και δεδομένων Sea-Intelligence.

«Κατά την τρέχουσα εβδομάδα παρατηρείται μείωση της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων των containerships λίγο παραπάνω από 4 εκατ. TEUs», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Sea-Intelligence, Alan Murphy.

  • Η Ocean Alliance (Cosco, OOCL, Evergreen, CMA CGM) έχει μέχρι στιγμής ανακοινώσει μειώσεις κατά 1-4% της μεταφορικής ικανότητας των πλοίων της για τις τακτικές γραμμές Ασίας-Ευρώπης, ενώ οι αντίστοιχες μειώσεις για την 2Μ (Maersk, MSC) και The Alliance (Hapag Lloyd, Yang Ming, One) κυμαίνονται μεταξύ 20-25% για αμφότερες τις συμμαχίες.

Όσον αφορά τις τακτικές γραμμές του Ειρηνικού Ωκεανού, οι μειώσεις στη μεταφορική ικανότητα των πλοίων της Ocean Alliance κυμαίνονται μεταξύ 2-5%, 3-10% για την 2Μ και 9-15% για την The Alliance.

  • «Οι τιμές των ναύλων ενισχύονται επίσης περαιτέρω στις τακτικές γραμμές του Ειρηνικού και της Ασίας-Ευρώπης, με τους ναύλους της τακτικής γραμμής Ασίας-Δυτικής Ακτής ΗΠΑ να αυξάνονται κατά 102% και αυτούς της Ασίας-Ανατολικής Ακτής ΗΠΑ κατά 22% μετά τους χαμηλούς ναύλους με το πέρας του Νέου Κινεζικού Έτους», δήλωσε ο κ. Murphy.

Οι ναύλοι των containerships στις τακτικές γραμμές Ασίας-Ευρώπης έχουν ομοίως σημειώσει αυξήσεις μετά το πέρας της κινεζικής Πρωτοχρονιάς, με τις γραμμές Ασίας-Βόρειας Ευρώπης και Ασίας-Μεσογείου να καταγράφουν αυξήσεις κατά 21% και 13% αντίστοιχα, πρόσθεσε ο ίδιος.

Φωτό: Tom Fisk/Pexels