Χάνει το “παιχνίδι” ο Mr. Jumbo Απόστολος Βακάκης

Το πείσμα του Mr. Jumbo Απόστολου Βακάκη να μην ανοίξει τα καταστήματα της αλυσίδας με click away και η κατάρρευση του e-shop πολλές εβδομάδες πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων φαίνεται να του γυρίζει μπούμερανγκ, καθώς έδωσε χώρο σε μεγάλες εμπορικές αλυσίδες να εκμεταλευτούν το κενό που δημιούργηθηκε στην ανάγκη για παιχνίδια.

Η κόντρα του κ. Βακάκη με τον υπουργό Ανάπτυξης που προωθούσε την ιδέα του click away ήταν μια κακή επιλογή για το αφεντικό της Jumbo που θα στοιχίσει αρκετά στα αποτελέσματα της εταιρείας καθώς το 30% του τζίρου γίνεται τα Χριστούγεννα αλλά παράλληλα θα απομακρύνει και παραδοσιακούς πελάτες απο τα καταστήματα του καθώς βρήκαν λύσεις εύκολες και προσιτές στις μεγάλες αλυσίδες που μπήκαν στο χώρο.

Έτσι μετά τον  Κωτσόβολο  που εισέρχεται τουλάχιστον για αυτή την περίοδο στο χώρο τον παιχνιδιών οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν παιχνίδια μέσω της υπηρεσίας click away και από τα Lidl.

Ζητούμενο και για τον Κωτσόβολο και για τα LIDL είναι να πάρουν μερίδιο από την αγορά τις γιορτινές μέρες γνωρίζοντας ότι ο τζίρος στον κλάδο αυτό είναι εκατομμύρια ευρώ.

Όπως αναφέρει στην ηλεκτρονική της σελίδα η Κωτσόβολος διατίθενται 100 επιλεγμένοι τίτλοι παιδικών παιχνιδιών αποκλειστικά με την μέθοδο click away. Μάλιστα, διευκρινίζει ότι η παραγγελία των παιχνιδιών μπορεί να είναι έτοιμη σε 20 λεπτά.

Λίγο πιο ερασιτεχνικά επιχειρούν την είσοδο τους τα Lidl, καθώς η αλυσίδα δεν διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα–, με τους καταναλωτές να αναφέρουν τηλεφωνικά την περιγραφή και τον κωδικό του προϊόντος, καθώς και το κατάστημα που τους εξυπηρετεί για την παραλαβή της παραγγελίας.