Η μετοχή της Aegean Airlines συνεχίζει να κινείται πτωτικά, παρά την αυξημένη κίνηση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), που υποδηλώνει ενίσχυση της δραστηριότητας στον κλάδο. Με πτώση 0,75% και τιμή στα 10,52 ευρώ, η μετοχή φαίνεται να μην μπορεί να ευθυγραμμιστεί με την ευρύτερη ανοδική τάση του Χρηματιστηρίου Αθηνών (ΧΑ).
Παρά την ανάκαμψη που παρατηρείται στον τουριστικό κλάδο και την αεροπορική δραστηριότητα, η Aegean δείχνει να παραμένει σε στάση αναμονής, μη καταφέρνοντας να εκμεταλλευτεί το θετικό κλίμα της αγοράς.
Η μετοχή της Autohellas (ΟΤΟΕΛ) συνεχίζει με πτωτική τάση, καταγράφοντας πτώση 2,21% και τιμή στα 10,64 ευρώ. Η συνεχιζόμενη αρνητική εικόνα αποτυπώνει τη γενική στάση του ομίλου, που φαίνεται να μην παρουσιάζει δυναμική προσαρμογή στις ευρύτερες συνθήκες της αγοράς.
Παρά το θετικό momentum που χαρακτηρίζει ορισμένους κλάδους της αγοράς, η ΟΤΟΕΛ δείχνει να μην μπορεί να εκμεταλλευτεί το θετικό κλίμα.
Η ΔΕΗ φαίνεται να έχει εξαργυρώσει την πρόσφατη θετική έκθεση της Citi, ενώ για πολλούς παραμένει μια υποτιμημένη μετοχή με σημαντικά περιθώρια ανόδου.
Η αμερικανική επενδυτική τράπεζα αναβάθμισε την τιμή-στόχο της μετοχής από τα 14,5 ευρώ στα 16 ευρώ, διατηρώντας τη σύσταση “αγορά”. Παράλληλα, εκτιμά ένα ισχυρό περιθώριο ανόδου, που μπορεί να φτάσει έως και 66% στο αισιόδοξο σενάριο.
Σύμφωνα με την ανάλυση της Citi, η μετοχή της ΔΕΗ παρουσιάζει περιθώριο ανόδου περίπου 30%, λαμβάνοντας υπόψη την προβλεπόμενη μερισματική απόδοση. Ακόμη και σε δυσμενές σενάριο, η πιθανή πτώση εκτιμάται ότι θα περιοριστεί στο 5%, υπογραμμίζοντας τη θετική σχέση κινδύνου/απόδοσης που χαρακτηρίζει την επένδυση στη ΔΕΗ.