Χ.Α- 17.01.2022: Εσείς ρωτάτε, εμείς απαντάμε – ΣΕ ΟΜΟΛΟΓΑ δεν θα τοποθετούσα cent…

 

Sokratis @@@@@@@@@@@@hotmail.com>
Προς:osfp044@yahoo.com
Παρ, 14 Ιαν στις 9:33 π.μ.
Αγαπητέ ,
                Μετά από 30 χρόνια  δουλειάς σε τράπεζα, επένδυσα το εφάπαξ και την αποζημίωση εθελουσίας εξόδου στον ΧΑ, ως εξής:
ΟΜΟΛΟΓΑ(BSB,AEGEAN,ΓΕΚ)    20%
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ                         15%
ΣΙΔΜΑ                                       7%
ΑΛΜΥ                                       10%
ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ                   11%
INTERLIFE                                  7%
BRIQ PROPERTY                        12%
ΕΛΠΕ                                          5%
ΟΠΑΠ                                         5%
ΚΟΡΔΕΛΛΟΣ                                8%
Οι επιλογές μου σε μετοχές γίνονται με βάσει τα θεμελιώδη κυρίως μεγέθη, διαβάζοντας ισολογισμούς και τριμηνιαίες καταστάσεις, σε συνδυασμό με τις προοπτικές. Διαβάζω
διάφορα sites, αλλά δεν τα εμπιστεύομαι γιατί θεωρώ ότι “τα παίρνουν” για να γράψουν θετικά ή αρνητικά σχόλια. Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά άντε τώρα να ξεχωρίσεις την ήρα από το στάρι.
Ως έμπειρος στο ΧΑ ,παρακαλώ πολύ για τίς συμβουλές -προτάσεις σου σχετικά με την αυξομείωση των θέσεων.
Ειδικά με τον ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ την κράτησα και δεν την πούλησα προ διμήνου όταν έπιασε τα 8,5 ευρω, λογω του διαγωνισμού που θα γινόταν για τα ηλεκτρικά λεωφορεία(πήρε παράταση για 19/1/2022).
  • Μπορείτε να σχολιάσετε το γεγονός ότι ενα site μόλις πρίν από τρείς μέρες έγραψε για ”  Τρόμος στους Ολλανδούς οδηγούς με τα λεωφορεία της κινεζικής BYD που «φλερτάρει» με την ελληνική αγορά???
Με εκτίμηση,
ο Αρχαίος 

                                          *****  ***** ***** 

AΠANTHΣH

Αγαπητέ Σωκράτη, 

ΑΡΧΙΚΑ και σχετικά με το χαρτοφυλακιο σου..

  • τα ΕΛΠΕ δεν τα πολύ αγαπάμε σε σχέση με την ΜΟΗ ( βλέπεις πχ η ΜΟΗ αμέσως μπήκε στο υδρογόνο ενώ τα ΕΛΠΕ ακόμα ύπνος βαθύς ) Συνεπώς κρίνε μόνος σου.
  • Τα υπόλοιπα χαρτιά σου μια χαρα.
  • ΣΕ ΟΜΟΛΟΓΑ δεν θα τοποθετούσα cent…

Σχετικά με την ΠΕΤΡΟ… Η εταιρία είναι τζάμπα χωρίς να ασχοληθούμε με τον διαγωνισμό των ηλεκτρικών λεωφορείων. Συνεπώς, θεώρησε ότι ο διαγωνισμός δεν υπάρχει αλλά υπάρχει μια εταιρία που παράγει κέρδη και μάλιστα πολλά.  Σχετικά με τον διαγωνισμό ( ίσως το κερασάκι ) η ΠΕΤΡΟ δεν κατασκευάζει ηλεκτρικά λεωφορεία. Απλά εμπορεύεται. Συνεπώς για να επιλέγει η ΠΕΤΡΟ, η μεγαλύτερη δηλαδή εμπορική εταιρία οχημάτων της χώρας, να μπει στον διαγωνισμό με την BYD προφανώς το έχει εξετάσει από παντού. Αλλιώς απλά θα διάλεγε άλλον κατασκευαστή για να προσφέρει τα οχήματα του. Αυτό τουλάχιστον λέει η λογική!!! 

  • Επι της ουσίας τώρα και χωρίς να θέλουμε να θίξουμε το άρθρο που αναφέρεις, σχεδόν σε όλους τους διαγωνισμούς υπάρχουν άρθρα που στηρίζουν ή θάβουν το ένα διαγωνιζόμενο προϊόν ή το άλλο.
  • Θα θυμάσαι πριν τον διαγωνισμό για τα αεροπλάνα διάφορα άρθρα που έλεγαν ότι τα F35 είναι πανάκριβα, άλλη εφημερίδα έγραφε ότι τα Rafael είναι μεταχειρισμένα και ακόμα αδοκίμαστα κλπ κλπ κλπ.
  • Λογικό είναι οι δημοσιογράφοι να ψάχνουν και ίσως να στηρίζουν ένα προϊόν έναντι ενός αλλού χωρίς να θέλουμε να θίξουμε ότι το άρθρο για τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι λάθος ή στοχευμένο.

Η BYD είναι η παλαιότερη εταιρία παραγωγής ηλεκτρικών λεωφορείων με παρουσία σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και με πάνω από 60.000 πωλήσεις ήδη. Το να λέμε τώρα ότι είναι καλά ή όχι για την Ελλάδα είναι σαν να κρίνουμε εμείς τον διαγωνισμό ενώ δεν είναι δουλειά μας.

  • Όπως είπα και στην αρχή τα γατόνια της ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ δεν είναι χτεσινά. Αν υπήρχε τεχνικό πρόβλημα δεν θα υπονόμευαν την επιτυχία τους. Αυτά είναι τα καλά του εμπόρου. Διαλέγεις ότι θες όποτε θες και πάντα το καλύτερο.

Συνεπώς keep walking my friend!