Αυτή είναι η μεγαλύτερη μηχανή πλοίου του κόσμου! (VIDEO+PHOTO)

Το Emma Maersk ήταν στο επίκεντρο όταν το 2006 έγινε το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κατασκευάστηκε ποτέ μέχρι εκείνη την στιγμή.

Αυτό που γενικά αγνοείται από το ευρύ κοινό είναι ότι το συγκεκριμένο πλοίο έχει εγκαταστήσει την μεγαλύτερη και ισχυρότερη μηχανή στον κόσμο! Αυτή είναι η ιστορία της Wärtsilä RT-flex96C.


https://e-nautilia.gr/auth-einai-h-megalyterh-mhxanh-ntizel-tou-kosmou/


Η μηχανή ενός πλοίου αποκαλείται συχνά ως «καρδιά του πλοίου» και δικαίως, αφού χωρίς αυτή είναι «νεκρό».

Η επίτευξη υπεροχής στην κατασκευή των πιο ισχυρών κινητήρων του κόσμου συνεχίζεται εδώ και αρκετό καιρό. Μετά τον Ψυχρό Πόλεμο, ο ανταγωνισμός συνεχίστηκε από ιδιωτικούς φορείς, κατασκευάζοντας τους πιο ισχυρούς κινητήρες για εμπορικά πλοία και αεροσκάφη.

Η Φιλανδική εταιρεία κατασκευής κινητήρων Wärtsilä αναδείχθηκε νικητής σε αυτόν τον αγώνα. Κατάφεραν να κατασκευάσουν τον μεγαλύτερο κινητήρα στον κόσμο, καθώς και τον πιο ισχυρό κινητήρα ντίζελ που έχει δει ποτέ η ανθρωπότητα, τον Wärtsilä RT-flex96C.

Ο τεράστιος κινητήρας μπορεί να παράγει τόσο πολλή ισχύ από όση μπορεί να τροφοδοτηθεί μόνο μια ολόκληρη προαστιακή πόλη!

Η RT-flex96C, η οποία υποβοηθείται από τους δεκατέσσερις κυλίνδρους της, μπορεί να παράξει 107.389 HP. Επιπλέον, περισσότερες από 7.000.000 Nm ροπής μπορούν να παραχθούν από τον κινητήρα. Με μήκος 27 μέτρα και ύψος 13,5 μέτρα, ο κινητήρας έχει κατασκευαστεί στο εργοστάσιο Aioi Work της ιαπωνικής Diesel United.


Από την οπτική ματιά των μηχανικών, ο κινητήρας έχει μια σειρά από χαρακτηριστικά που δεν είχαν ξανά υπάρξει σε μεγάλης κλίμακας παραγωγή κινητήρων μέχρι το 2006. Ο σχεδιασμός του κινητήρα μοιάζει κάπως με αυτόν του κινητήρα Wärtsilä RTA96C, αλλά, με ορισμένες διαφορές. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί τεχνολογία common rail, αντικαθιστώντας τα ευρέως διαδεδομένα συστήματα του εκκεντροφόρου άξονα, του γραναζιού αλυσίδας, της αντλίας καυσίμου και των υδραυλικών ενεργοποιητών.

Επομένως, ο κινητήρας παρέχει στο Emma Maersk μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και χαμηλότερες εκπομπές επιβλαβών αερίων. Το 2008, ο κινητήρας πέτυχε 84,42 Megawatts ή 114.800 bhp, κάτι που του χάρισε τον τίτλο του ισχυρότερου και μεγαλύτερου κινητήρα στον κόσμο, μπαίνοντας και στο Βιβλίο των Παγκόσμιων Ρεκόρ Γκίνες.