Αβεβαιότητας συνέχεια για το sulphur cap 2020

H Ρωσία, το Κιργιστάν, η Λευκορωσία, η Αρμενία και το Καζακστάν αποτελούν τα τελευταία παραδείγματα χωρών που δεν επιθυμούν την πλήρη συμμόρφωση με το sulphur cap, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ σε περίπου δύο μήνες.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Alexander Novak, υπουργός Ενέργειας της Ρωσίας, ανέφερε στο Bloomberg ότι τα εμπόδια που υψώνονται για τους εγχώριους πλοιοκτήτες από τα αυξημένα κόστη για καύσιμα είναι δύσκολο να καμφθούν.

Μάλιστα, ο ίδιος πρόσθεσε ότι οι νέοι κανονισμοί θα οδηγήσουν σε σημαντική αύξηση του κόστους καυσίμων για τα ποταμόπλοια και τα πλοία της ποντοπόρου που επιχειρούν κυρίως στα χωρικά ύδατα της Ρωσίας. Στο πλαίσιο αυτό, οι υπουργοί Ενέργειας και Μεταφορών των προαναφερθεισών χωρών αναζητούν τρόπους να αναβάλουν το sulphur cap για τα πλοία των ποτάμιων περιοχών για το 2024. Ωστόσο, ο κ. Novak σημείωσε ότι τα πλοία υπό ρωσική σημαία σε διεθνή ύδατα θα συμμορφωθούν με τους κανονισμούς του ΙΜΟ από 1/1/2020.

Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι Ινδονησία και Ινδία έχουν προτείνει την αναβολή της εφαρμογής του sulphur cap για τα πλοία που φέρουν ινδονησιακή και ινδική σημαία αντίστοιχα και πλέουν στα χωρικά ύδατα αυτών των χωρών.

Φωτό: Capturing Life as it happens/Pixabay