ΑΒΑΞ: Προχωρούν σε όλα τα μέτωπα τα έργα που έχει αναλάβει

Στο φουλ δουλεύουν οι μηχανές στα εργοτάξια της ΑΒΑΞ. Στο μεγαλύτερο κατασκευάστικο έργο,τη γραμμη 4 του Μετρό, ο μετροπόντικας “Αθηνά”, το υπερσύγχρονο TBM που ξεκίνησε από τον σταθμό Κατεχάκη έχει ήδη διανοίξει και επενδύσει σήραγγα μήκους 1000 μέτρων που είναι το 20% της διαδρομής του μέχρι τον σταθμό του Ευαγγελισμού. Το TBM προχωρά 15 μέτρα ημερησίως, κατά μέσο όρο, επενδύοντας παράλληλα τη σήραγγα με “δαχτυλίδι” επτά κομματιών, πλάτους 1,5 μέτρου.

Ο δίδυμος μετροπόντικας της «Αθηνάς», η «Νίκη» που ξεκίνησε από το Άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι εντός του 2024 θα έχει κατασκευάσει σήραγγα για τους δύο πρώτους σταθμούς.

Στο πιο απαιτητικό τμήμα της Ολυμπίας Οδού, τον άξονα Πάτρα – Καραίικα, μήκους 21 χιλιομέτρων όπου τα έργα γίνονται χωρίς να διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων το τέλος Μαρτίου βρίσκει τον όμιλο ΑΒΑΞ να έχει ολοκληρώσει το 36% του έργου και οι εκτιμήσεις λένε ότι στο τέλος Απριλίου θα φτάσει το 40%. Η ολοκλήρωση του έργου τοποθετείται το 2025.

Στο Ελληνικό και στην υπογειοποίηση του μέρους της Λεωφόρου Ποσειδώνος που την αφορά, η ΑΒΑΞ έχει ολοκληρώσει εργασίες σκυροδέματος σε ποσοστό 64%.

Η ΑΒΑΞ τοποθετείται στρατηγικά και στην ανέγερση του Vouliagmenis Mall Complex, καθώς έχει αναλάβει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών πριν από την κατασκευή, με τη μορφή του Early Contractor Involvement (ECI) και σε συνεργασία με την ιταλική Rizzani de Eccher.

Στα 3 νοσοκομεία του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος που έχει αναλάβει να κατασκευάσει ο όμιλος ΑΒΑΞ σε Κομοτηνή, Θεσσαλονίκη και Σπάρτη, συνολικής αξίας 443 εκατομμυρίων ευρώ (προ ΦΠΑ), προχωρούν οι εργασίες σκυροδέτησης στην Κομοτηνή και οι εκσκαφές στη Θεσσαλονίκη και τη Σπάρτη.