Attica Bank: Πολλαπλασιασμός δικτύου ATM – Συνεργασία με τη Euronet

Η Attica Bank με στόχο την καλύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της, συνεργάζεται με το δίκτυο ΑΤΜ της Euronet, πολλαπλασιάζοντας τα σημεία που μπορούν να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους, χωρίς κόστος εξυπηρέτησης, διατηρώντας παράλληλα την ίδια εμφάνιση και ροή συναλλαγών με αυτή που προσφέρουν σήμερα τα ATM του δικτύου της Τράπεζας.

Οι κάτοχοι Χρεωστικών, Πιστωτικών και Προπληρωμένων καρτών της Attica Bank έχουν τη δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών στα ΑΤΜ της Euronet στην Ελλάδα, τα οποία είναι εγκατεστημένα σε σημεία μεγάλης επισκεψιμότητας, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, κέντρα πόλεων, τουριστικές περιοχές, εμπορικά σημεία και κέντρα ψυχαγωγίας, σουπερμάρκετ κ.λπ.

Οι κάτοχοι καρτών της Attica Bank μπορούν να πραγματοποιούν χωρίς κόστος συναλλαγές:

  • ανάληψης μετρητών,
  • ερώτησης υπολοίπου,
  • τελευταίας κίνησης λογαριασμού,
  • αλλαγής και απεμπλοκής PIN
  • ενεργοποίησης κάρτας.

Όλες οι συναλλαγές διατίθενται σε 2 γλώσσες, Ελληνικά και Αγγλικά και εκδίδουν τις αντίστοιχες αποδείξεις που εκδίδονται και από τα ATM της Attica Bank.

Η μακροχρόνια συνεργασία της Attica Bank με την Euronet, καθώς και η υφιστάμενη συνεργασία με το δίκτυο ΑΤΜ των Συνεταιριστικών Τραπεζών, παρέχει τη δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών χωρίς κόστος στους κατόχους καρτών έκδοσης Attica Bank σε περισσότερα από 1.000 ΑΤΜ πανελλαδικά.

Επισημαίνεται ότι η υποστήριξη των πελατών της Attica Bank:

  • Για θέματα λειτουργίας των ATM, γίνεται από το Κέντρο Εξυπηρέτησης πελατών της Euronet (τηλέφωνο επικοινωνίας υπάρχει σε εμφανές σημείο σε κάθε ATM),
  • Για θέματα συναλλαγών, γίνεται από το Κέντρο Εξυπηρέτησης πελατών της Attica Bank στο τηλέφωνο 210-3669000, το οποίο ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για όλες τις συναλλαγές των καρτών έκδοσης της Τράπεζας που πραγματοποιούνται στο δίκτυο ΑΤΜ της εταιρείας.