Alpha Bank – H “ενδεκάδα” του Βασίλη Ψάλτη που κάνει πρωταθλητισμό

Τους λόγους που η Alpha Βank πρωταγωνιστεί στην ελληνική τραπεζική μας έδειξε με τον καλύτερο τρόπο η παρουσίαση για τον μετασχηματισμό της στο αύριο.

Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε όλη την διοικητική πυραμίδα μιας τράπεζας συγκεντρωμένη  και να αναλύει κάθε ηγετικό στέλεχος τις δικές του αρμοδιότητες  για  τους στόχους και το όραμα της Alpha Βank.

Για πρώτη φορά ένας CΕO δεν κρατά για τον εαυτό του όλη την δόξα αλλά φέρνει στο προσκήνιο και τους άμεσους συνεργάτες του δίνοντάς τους τα εύσημα για την προσπάθεια που καταβάλλουν για ένα για ένα καλύτερο μέλλον της τράπεζας.

Η ενότητα στους κόλπους της διοίκησης και το κοινό στρατηγικό πλάνο δίνει προστιθέμενη αξία στην τράπεζα και κατ’ επέκταση και στους μετόχους.

Σε μια εντυπωσιακή και άρτια τεχνικά εκδήλωση o CEO του Ομίλου κ. Βασίλης Ψάλτης και η Διοικητική Ομάδα της Alpha Bank έδειξαν το δρόμο προς το αύριο,  μια εξέλιξη που συνιστά ουσιαστική αλλαγή για την Τράπεζα και θέτει ισχυρές βάσεις προκειμένου η Τράπεζα να διατηρήσει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην ελληνική αγορά.

Οι Αναστασία Σακελλαρίου, ο Ισίδωρος Πάσσας, ο Γιάννης Εμίρης, ο Σπύρος Φιλάρετος, ο Σπύρος Ανδρονικάκης, ο Νίκος Σαλακάς, ο Στέφανος Μυτιληναίος. ο Λάζαρος Παπαγαρυφάλλου, ο Sergiu Oprescu, και η Φραγκίσκη Μελίσσα παρουσίασαν τη φιλοσοφία, τους πυλώνες και τα πρώτα επιτεύγματα του ψηφιακού μετασχηματισμού της Αlpha Bank.

Η Τράπεζα θέτει ως κύριο και διαρκή στόχο την παροχή της βέλτιστης εμπειρίας στον Πελάτη (Customer Experience), τόσο στα Καταστήματα όσο και στα ψηφιακά κανάλια.

Η έννοια της συνεχούς βελτίωσης της Εμπειρίας του Πελάτη διέπει όλες τις λειτουργίες της Alpha Bank και την εξυπηρέτηση που προσφέρει, με την οργάνωση και τις διαδικασίες της να προσαρμόζονται ώστε να καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες και προσδοκίες των Πελατών, ανά τμήμα πελατείας ή ακόμη και εξατομικευμένα.

Περισσότερα από 200 στελέχη από διάφορες λειτουργικές περιοχές της Τράπεζας συμμετείχαν ενεργά και με επιτυχίαγια εννέα και πλέον μήνες στη διαμόρφωση του bottom-up σχεδιασμού αναφορικά με το μελλοντικό μοντέλο λειτουργίας, τη δημιουργία των σχετικών workstreams και τα αναλυτικά πλάνα υλοποίησής τους.

Η Alpha Bank εισάγει νέα εργαλεία και μεθοδολογίες στον χώρο των ψηφιακών πωλήσεων, που στοχεύουν στην παροχή εξατομικευμένων online προϊόντων και υπηρεσιών μέσω της αύξησης της επισκεψιμότητας σε διαδικτυακούς χώρους της Τράπεζας και της προσέγγισης των Πελατών μέσα από τα ψηφιακά της κανάλια.

Οι δράσεις που παρουσίασαν τα ηγετικά στελέχη της τράπεζας  έχουν στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών με νέα καινοτόμα προϊόντα  και οδηγούν με ακρίβεια σε μεγαλύτερα κέρδη για τους μετόχους και καλύτερη εξυπηρέτηση για τους πελάτες.