AEGEAN – Ζητάμε συγγνώμη για τις καθυστερήσεις και την ταλαιπωρία

Οι καθημερινές καθυστερήσεις στα αεροδρόμια όλης της χώρας που έχουν γίνει ο εφιάλτης ελλήνων και ξένων τουριστών όπως είχαμε επισημάνει σε προηγούμενη άρθρο μας ανάγκασαν την Aegean να στείλει επιστολή συγγνώμης στα μέλη της .

Οπως αναφέρει η αεροπορική εταιρεία στην επιστολή της το διάστημα των τελευταίων δύο μηνών οι καθυστερήσεις είναι συχνές και μερικές φορές με σημαντική διάρκεια. Αισθανόμαστε λοιπόν την ανάγκη να απολογηθούμε, γιατί η εμπιστοσύνη σας αξίζει κάτι πολύ καλύτερο.

Σύμφωνα με την Aegean oι καθυστερήσεις στη συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τον περιορισμό της χωρητικότητας της εναέριας κυκλοφορίας που κατά τη διάρκεια της ημέρας σταδιακά εντείνεται, δημιουργώντας αλυσιδωτές καθυστερήσεις που επιβαρύνουν ιδιαίτερα τις απογευματινές και βραδινές πτήσεις.

“Βεβαίως, η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας δεν είναι στην δικαιοδοσία μας” σημειώνει η εταιρεία και επισημαίνει πως “καταβάλουμε όμως κάθε δυνατή προσπάθεια σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση του προβλήματος.”

Η εταιρεία αφού ζητά την κατανόηση των επιβατών τονίζει πως εφαρμόζει αυστηρά την ευρωπαϊκή νομοθεσία για αποζημιώσεις και επιπροσθέτως την διαχρονική της πολιτική παροχής δωρεάν εισιτηρίων και παραδέχεται όμως ότι κάποιες φορές αυτό δεν είναι αρκετό.

Που οφείλονται οι μεγάλες καθυστερήσεις στα αεροδρόμια; – Στα όρια τους οι επιβάτες