Wall Street – Volta Charging, με την υπογραφή του… αμερικάνου (Τετάρτη 17.2.2021)

Volta Charging  …. εδώ ….  

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό SNPR … εδώ …. και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι VLTA
Αριθμός μετοχών : 203,1 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο NYSE)
Presentation VOLTA … εδώ …

Το SPAC του SNPR
Στις 24 Ιουλίου 2020 ιδρύεται η εταιρεία Tortoise Acquisition Corp. II. Εκδόθηκαν για τον χορηγό 8.625.000 κοινές μετοχές κατηγορίας Β …. έτσι δημιουργήθηκε το Spac – SNPR.
Τα Μερίδια Κατηγορίας Β θα μετατραπούν αυτόματα σε κοινές μετοχές Κατηγορίας Α την πρώτη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης του Spac με την εταιρεία που θα επιλεγεί.

Στις 15 Σεπτεμβρίου 2020, η εταιρεία ολοκλήρωσε την αρχική δημόσια προσφορά, όπου εκδόθηκαν 34.500.000 μετοχές, στα 10 δολάρια, δημιουργώντας ακαθάριστα έσοδα 345.000.000 δολάρια.

Ταυτόχρονα με το κλείσιμο της Αρχικής Δημόσιας Πρότασης, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την πώληση 5.933.333 ενταλμάτων, στην τιμή του 1,5 δολαρίου ανά ένταλμα, στο χορηγό Tortoise Acquisition Corp II.
Η εταιρεία SPAC – SNPR εισάγεται στον NYSE, παράλληλα κάθε αρχική μονάδα εδικαιούτο και ένα τέταρτο ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε ένταλμα (WARRANT) δίνει στον κάτοχο του την δυνατότητα να αγοράσει μία κοινή μετοχή σε τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.

Η συμφωνία συγχώνευσης με την Volta
Την Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021 το spac SNPR, σύνηψε οριστική συμφωνία για να συγχωνευτεί με την εταιρεία Volta.

Η Volta Charging θα συγκεντρώσει καθαρά έσοδα 600 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, μέσω του συνδυασμού των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως δεσμευμένου PIPE ύψους 300.000.000 δολαρίων, όπου θα καλυφθεί από κεφάλαια και λογαριασμούς που διαχειρίζονται οι BlackRock, Fidelity Management & Research Company, LLC και Neuberger Berman Funds.
Η συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στο Nasdaq με το νέο σύμβολο “VLTA

Η κεφαλαιοποίηση της Volta, με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια, θα ανέρχεται σε 2,031 δισεκατομμύρια δολάρια. Η επιχειρηματική αξία της Volta εκτιμάται σε 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Υποθέτοντας ότι κανένας μέτοχος της SNPR δεν ασκήσει τα δικαιώματα εξαγοράς του, η ιδιοκτησία της συνδυασμένης εταιρείας αμέσως μετά τη συγχώνευση θα αποτελείται από τους τρέχοντες κατόχους μετοχών της Volta (64%), τους μετόχους του SNPR (17%), τον χορηγό του SNPR (4,2%) και τους επενδυτές PIPE (14,8%).

Να σημειώσουμε εδώ ότι η ομάδα Tortoise Acquisition είναι η ίδια ομάδα που ολοκλήρωσε την εξαγορά της Hyliion, ενός κατασκευαστή ηλεκτρικών λύσεων κινητήρα για την κλάση 8 εμπορικά οχήματα. Οι επενδυτές που επένδυσαν στην αρχική εταιρεία Tortoise Acquisition Corp. (ticker – SHLL) είδαν το spac να εκτοξεύεται από τα 10 δολάρια έως και πάνω από τα 50, πριν καταρρεύσει στην ζώνη των 16 με 20 δολαρίων.

Η Tortoise Acquisition Corp. ΙΙ όταν συστάθηκε είχε δεσμευτεί ότι θα επιχειρήσει να βρει μια εταιρεία στην αγορά ενέργειας παρόμοια με το πρώτο της spac, όταν και επιλέγει η Hyliion. Συνεπώς η εταιρεία ήταν συνεπής με την αρχική της δέσμευση.


H Volta είναι ένα δίκτυο επαναφόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας επικεντρώνεται στον εντοπισμό σταθμών φόρτισης σε κεντρικά σημεία. Οι φορτιστές της Volta ενσωματώνουν μεγάλες ψηφιακές οθόνες που μπορούν να παρέχουν διαφημίσεις και μηνύματα για κοντινά καταστήματα και εστιατόρια. Τα διαφημιστικά έσοδα βοηθούν στην υποστήριξη των σταθμών.

Το επιχειρηματικό μοντέλο της Volta είναι ενδιαφέρον. Η εταιρεία κερδίζει έσοδα από την πώληση διαφημίσεων σε οθόνες που είναι συνδεδεμένες στους σταθμούς φόρτισης, συνεργαζόμενες συνήθως με τις επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά στο φορτιστή. Οι διαφημιζόμενοι συνεργάτες έχουν βελτιωμένες πωλήσεις μετά την εγκατάσταση των σταθμών φόρτισης και οι διαφημίσεις παρέχουν μια ροή εσόδων στην εταιρεία.

Οι σταθμοί φόρτισης της Volta είναι τοποθετημένοι σε σημεία που έχουν μέγιστη ορατότητα και σε περιοχές υψηλής κυκλοφορίας. Ο κάθε σταθμός φόρτισης διαθέτει 2 ψηφιακές οθόνες υψηλής ανάλυσης 55 ιντσών. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που σκοπό έχει την προσέγγιση της κοινότητας.
Η ιδέα είναι πρωτοποριακή και καινοτόμος. Ηλεκτρονικές διαφημίσεις πάνω στους σταθμούς φόρτισης.

Ο Scott Mercer είναι ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Volta, ενός δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ. Είναι ένας επιχειρηματίας που γοητεύεται τόσο από τα αυτοκίνητα όσο και απο την τεχνολογία που επικεντρώνεται στο μέλλον. Ο Scott οδηγεί μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, οδηγεί ένα ηλεκτρικό Fiat και περιστασιακά το Alfa Romeo του 1971. Στης αρχές της δεκαετίας του 20 είχε μια επιχείρηση αγοράς, αποκατάστασης και πώλησης vintage αυτοκινήτων, Πούλησε ένα αναστηλωμένο Jaguar XKE του 1967 για να καταφέρει να συγκεντρώσει τα απαραίτητα κεφάλαια για να ιδρύσει τη Volta. Τελικά το 2010 κατάφερε να συγκεντρώσει επιπλέον 62 εκατομμύρια δολάρια από χρηματοδότηση.

Ο Scott ξεκίνησε τη Volta το 2010 στη Χαβάη σε ηλικία μόλις 22 ετών. Η ιδέα του είναι το δίκτυο που θα αναπτύξει να παρέχει δωρεάν φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Του απονεμήθηκε ο τίτλος του επιχειρηματία της χρονιάς από το Hawaii Venture Capital, από το Pasific Business News και το Hawaii Business 20. Οι πρώτοι σταθμοί της Βόλτα εγκαταστάθηκαν στη Χονολουλού το 2012. O Scott και η ομάδα του, τα 4 πρώτα χρόνια, ”έτρεξαν” τη Volta από ένα καφενείο.
Σήμερα, η Volta συμπληρώνει μια δεκαετία κατασκευάζοντας ένα εθνικό δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων που θα οδηγήσει τον κόσμο στο μέλλον. Η εταιρεία ονομάστηκε Volta από τον Alessandro Volta, τον εφευρέτη της ηλεκτρικής μπαταρίας.

Ενώ άλλες εταιρείες φόρτισης έχουν αυστηρά μοντέλα αμοιβής, η Volta καλεί τους οδηγούς να απολαύσουν δωρεάν φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων τους. Η Volta θέλει να δημιουργήσει και να λειτουργήσει ένα δίκτυο φόρτισης EV που θα έχει την υψηλότερη χρήση στις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι σταθμοί φόρτισης τοποθετούνται μπροστά σε σημαντικές επιχειρήσεις για τον πολίτη, όπως παντοπωλεία, φαρμακεία, τράπεζες και νοσοκομεία, όπου οι καταναλωτές ξοδεύουν χρόνο και χρήμα.
Η καινοτομία είναι να σχεδιαστεί ένας όμορφος σταθμός φόρτισης εκτός σπιτιού που θα περιλαμβάνει μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη.

Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν τρία βασικά επίπεδα φόρτισης. Το Επίπεδο 1 είναι να συνδεθεί το αυτοκίνητό σε πρίζα και χρειάζεται μισή μέρα για να φορτιστεί. Υπάρχει η φόρτιση επιπέδου 2, η οποία παρέχει φόρτιση εύρους μεταξύ 50 και 120 χιλιομέτρων για κάθε ώρα που συνδέετε το όχημα. Και στη συνέχεια υπάρχει το επίπεδο 3, το οποίο ξεκινά από εύρος 140 χιλιόμετρων για κάθε ώρα που συνδέετε το EV και μπορεί να φτάνει και τα 1200 χιλιόμετρα.

Σήμερα, η Volta διαθέτει φορτιστές σε 23 πολιτείες και σε 200 δήμους. Αυτοί οι σταθμοί φόρτισης υποστηρίζονται από χορηγούς που παρέχουν ενέργεια σε πελάτες που μπορούν να συνδέσουν τα οχήματά τους σε σημεία όπου κάνουν τις αγορές τους.
Σε αυτήν τη φάση τοποθετούνται οι γρήγοροι φορτιστές DC. Η γρήγορη φόρτιση DC είναι ακόμη και 15 φορές πιο γρήγορη από τους φορτιστές στους αρχικούς σταθμούς φόρτισης. Η Volta προσπαθεί να αντιστοιχίσει την ταχύτητα φόρτισης με το χρόνο που χρειάζονται οι πελάτες όταν βρίσκονται σε μια δεδομένη τοποθεσία. Έτσι, εάν πρόκειται για σταθμό φόρτισης σε παντοπωλείο και πρόκειται ο πελάτης να βρίσκεται στο κατάστημα για μισή ώρα, η σύνδεση έχει ως σκοπό το όχημα από 20% με 30% γεμάτο να φτάσει στο 70% με 80% σε μισή ώρα. Εάν ο σταθμός φόρτισης βρίσκετε σε κινηματογράφο,τότε είναι πιο αργός ο φορτιστής, αφού θα χρειαστούν δύο ή τρεις ώρες.

Η Volta έχει ήδη εγκατεστημένους 1507 σταθμούς φόρτισης, ενώ υπο κατασκευή έχει άλλους 1112. Ο στόχος είναι να φτάσει στα επόμενα 3 με 4 χρόνια σε περισσότερους από 10.000 σταθμούς.
Σήμερα η Charge Point έχει ήδη εγκατεστημένους 152.000 σταθμούς και η ΕVΒΟΧ 190.000. Με βάση τα έσοδα του 2020 που έχουν ανακοινώσει οι εταιρείες τότε για κάθε σταθμό φόρτισης, ετησίως, αναλογούν 447 δολάρια για την EVBOX, 888 δολάρια για την Charge Point και 16.500 δολάρια για την Volta !!!

Σύμφωνα με το poject της διοίκησης αναμένεται η Volta να έχει …

  • Στο τέλος του 2021 εγκατεστημένους σταθμούς 3.142 που θα αποφέρουν έσοδα 47 εκατομμύρια δολάρια. Ετήσια έσοδα ανά σταθμό 14.958 δολάρια.
  • Στο τέλος του 2022 εγκατεστημένους σταθμούς 6.492 που θα αποφέρουν έσοδα 141 εκατομμύρια δολάρια. Ετήσια έσοδα ανά σταθμό 21.719 δολάρια.
  • Στο τέλος του 2023 εγκατεστημένους σταθμούς 11.242 που θα αποφέρουν έσοδα 280 εκατομμύρια δολάρια. Ετήσια έσοδα ανά σταθμό 24.906 δολάρια.
  • Στο τέλος του 2024 εγκατεστημένους σταθμούς 17.992 που θα αποφέρουν έσοδα 492 εκατομμύρια δολάρια. Ετήσια έσοδα ανά σταθμό 27.345 δολάρια.
  • Στο τέλος του 2025 εγκατεστημένους σταθμούς 26.242 που θα αποφέρουν έσοδα 826 εκατομμύρια δολάρια. Ετήσια έσοδα ανά σταθμό 31.476 δολάρια.

Με την τιμή της μετοχής στα 15 δολάρια και μετά την ενοποίηση η Volta θα αποτιμάται 3,046 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχούν :

  • 3,69 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 826 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2025.
  • 6,19 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 492 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
  • 10,88 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 280 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
  • 21,61 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 141 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.
  • 64,82 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 47 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2021.

και σε σχέση με τα EBITDA

  • 12,09 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2025.
  • 27,95 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2024.
  • 73,83 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2023.
  • Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.