Moda Bagno: Η Μύκονος της αλλάζει τον αέρα και τις προοπτικές (25/11)

MODA BAGNO (για τους άπι(α)στους Θωμάδες): Αν και στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού η «Μoda Bagno» είναι ταυτισμένη με τα ακριβά είδη υγιεινής, τα αξεσουάρ μπάνιου, τα έπιπλα κουζίνας, όπως επίσης τα είδη σπιτιού και γραφείου, εν τούτοις ο Νίκος Βαρβέρης είχε εντάξει από το έτος 2000 και την εστίαση στις δραστηριότητες της εταιρείας.

  • Από την ίδια την ετήσια οικονομική έκθεση του ομίλου η αναφορά… 

Επιπρόσθετα η Εταιρεία, από το 2000, δραστηριοποιείται στο χώρο της εστίασης (INTERNI RISTORANTE). To 2016 ανοίγει νέο κατάστημα στη Μύκονο, όπου μαζί με το ήδη υπάρχον από το 2000 εστιατόριο INTERNI έχουν δώσει νέα δυναμική στην εταιρεία.

Το 2012 και ενώ η χώρα φλέρταρε με το εφιαλτικό ενδεχόμενο της εξόδου από το ευρώ, η Μύκονος ξεκίνησε να χορεύει στους έντονους ρυθμούς της τουριστικής ανάταξης.

Το χρήμα των ξένων, κατά κύριο λόγο, άρχισε να διαμορφώνει μια νέα πραγματικότητα, λειτουργώντας ως ατμομηχανή για την επιχειρηματική δραστηριότητα.

Ο Νίκος Βαρβέρης και η Moda Bagno ήταν εκεί και σε θέση να καρπωθεί τα οφέλη.

  • Το 2012 λοιπόν το μυκονιάτικο εστιατόριο ανέβασε τις πωλήσεις του στα 1,15 εκατ. ευρώ, από τις περίπου 930 χιλιάδες της προηγούμενης χρονιάς.
  • Το 2013 οι τζίροι του ανέβηκαν στα 1,54 εκατ. για να εκτιναχτούν στα 2,23 εκατ. ευρώ το 2014.
  • Την επόμενη χρονιά οι πωλήσεις στα 2,5 εκατ. για να πάνε στα 2,27 εκατ. ευρώ το 2016 και στα 2,15 εκατ. ευρώ το 2017.
  • Για να ερθει το 2018 και να ενισχύσει τον κυκλο εργασιών στα 3,7 εκατ. ευρώ.
  • Με το 2019 να αναμένεται εξ ίσου ικανοποιητικό, αν μη τι άλλο…
ΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ (30/6): 14,9 εκατ.(στην πραγματικότητα είναι αρκετά πιο πάνω)
ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ: 8,27 εκατ. ευρώ – καθαρός
Δ.Δ.Μ: 0,56
  • ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ σε ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ με συγκεκριμένα μέτρα και στοχευμένες κινήσεις που έφεραν τον δανεισμό του ομίλου από τα 14,8 εκατ. του 2014 στα νυν 8,2 εκατ. ευρώ, μία πολύ θετική εξέλιξη που δείχνει αποτελεσματικό και υπεύθυνο management.
Το τρίτο 3μηνο της ετήσιας χρήσης εiναι το καλύτερο, για λόγους απόλυτα αντιληπτούς.
  • ΑΥΛΑ ΜΟΛΙΣ 133 χιλ.ευρώ
  • ΑΞΙΑ ΙΝΤΕRΝΙ RESTAURANTS –  Aπροσδιόριστη λόγω τοποθεσίας και προοπτικών δυναμικής περαιτέρω ανάπτυξης.
  • Θεσμικοί:  ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ στα χέρια τους, ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟ…
….
ΠΡΙΝ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ – ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΕΙΧΕ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ ΚΕΡΔΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 5 εκατ. ευρώ σε μία χρήση… ΚΑΙ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΝΑ ΤΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ….
….
ΜΟΝΤΑ BAGNO 5/11/2019: Στα αζήτητα για καιρό η μετοχή της Moda Bagno, παρουσιάζει, το τελευταίο διάστημα- ενδιαφέρουσα δραστηριότητα. Η όποια προσφορά βγαίνει απορροφάται από 2 συγκεκριμένες (ιδιωτικές) χρηματιστηριακές, πιθανόν για λογαριασμό του ίδιου τελικού πελάτη.
  • Σημειωτέον, πως οι 2 βασικοί μέτοχοι – Νικόλαος Βαρβέρης και Αγγέλα Βαρβέρη να ελέγχουν συνολικά το 52,1%+32,5%= 84,6% του μ.κ. Τώρα άλλοι βλέπουν σχέδια εξόδου από το ταμπλό και άλλοι μιλούν για…όχημα.

Θα δείξει, κρατώντας – προσώρας – τα σενάρια που ακούγονται στα χρηματιστηριακά γραφεία αλλά (κυρίως) την…αφύπνιση της μετοχής… στα υπόψιν (ΠΗΓΗ: ΕΚΗΒΟΛΟΣ)

  • ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΙΜΗ ΜΕΤ.% ΤΖΙΡΟΣ € ΗΜ/ΝΙΑ
0,6500 14,04% 38.378 22/11/2019
0,5700 0,00% 2.295 21/11/2019
0,5700 -0,87% 1.711 20/11/2019
0,5750 0,00% 3 19/11/2019
0,5750 -0,86% 3.122 18/11/2019
0,5800 3,57% 9.104 15/11/2019
0,5600 1,82% 334 14/11/2019
0,5500 -3,51% 3.142 13/11/2019
0,5700 0,00% 756 12/11/2019
  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΤΟΧΗΣ
Διάστημα MIN ΜAX Μετ. %
7 ημερών 0,540 0,650 12,07
30 ημερών 0,500 0,650 14,04
3 μηνών 0,400 0,745 17,12
6 μηνών 0,262 0,745 47,06
12 μηνών 0,262 0,745 32,65
  • KAI ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΕ ΤΙΜΗ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗΣ ΘΑ ΕΠΙΑΝΑΝ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΚΦΣΗ
ΒΟΟΚ value: 0,8200 ευρώ (ΑΥΛΑ:…. 133 χιλ. ευρώ)
ΧΡΗΣΗ 2018
  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ: 14,74 εκατ. από 14,12 εκατ. ευρώ.
  • ΕΒΙΤDA: 1,02 εκατ. από αρνητικά 0,67 εκατ. ευρώ.
  • ΚΕΡΔΗ: 0,4 εκατ. από ζημίες -1,85 εκατ. ευρώ το 2017.
  • ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΡΟΕΣ: ΘΕΤΙΚΕΣ κατά 0,8 εκατ. ευρώ.
Ενσωματωμένη εικόνα
Image result for ΙΝΤΕΡΝΙ ΡΕΣΤΟΡΑΝΤ ΜΥΚΟΝΟΣ moda bagno
….Ενσωματωμένη εικόνα
….

Related image

  • Όπως δείχνουν μάλιστα τα στοιχεία, η περσινή άνοδος του τζίρου του Interni ήταν 16,5%, ενώ σε ορίζοντα εξαετίας οι πωλήσεις του έχουν ενισχυθεί κατά περίπου 295%… Κι όλα αυτά όταν το 2018 όλες οι πωλήσεις της «Moda Bagno» ήταν στα 12,4 εκατ. ευρώ ή στα 14,7 εκατ. ευρώ σε επίπεδο ομίλου.

…..

Image result for ΙΝΤΕΡΝΙ ΡΕΣΤΟΡΑΝΤ ΜΥΚΟΝΟΣ moda bagno

…..Related image

ΥΓ: MEΡIKEΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ λοιπόν για το αποκαλούμενο… ΖΟΜΠΙ(!!!) απο τους μυαλοπώληδες του διαδικτύου. Εχει γεμίσει άλλωστε από δαύτους το internet… ΑΗΤΤΗΤΗ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥΣ που τρέφεται από την ΑΜΑΘΕΙΑ τους… Και η περίπτωση της ΜΟΝΤΑ μάλιστα, είναι ελαχιστότατης… εμβέλειας, αλλού να δείτε τι γίνεται, το τι γράφουν.

  • ΥΓ1: Σου λύνεται αυτόματα και κάθε απορία για το πως διαλύθηκαν τα χαρτοφυλάκια των κοπαδιών. Kαι φυσικά NO MERCY, γιατί μολύνουν τον τόπο, την ατμόσφαιρα, ζημιώνουν και υποβιβάζουν τον Θεσμό, βλάπτουν και τα υγιή κύτταρα του, όσα τέλος πάντων έχουν (απο)μείνει.
YΓ2:  Μετά τα 0,6500 ευρώ (εάν τα επιβεβαιώσει) πάει για τα 0,9200 ευρώ…
  • ΥΓ3: Το free float της μετοχής είναι εξαιρετικά μικρό, με τους μεγαλομετόχους να διατηρούν ανέπαφο το πολύ υψηλό ποσοστό τους (84%). Από το τρέχον free float σημαντικό ποσοστό μαζεύεται συστηματικά από ιδιωτικά χαρτοφυλάκια που σε κάτι θα πρέπει να αποβλέπουν. Μιλάμε για ένα ποσοστό περί το 7%.
YΓ4: Πολύ θετικό το γεγονός ότι υπάρχει διάδοχος κατάσταση, με τους δύο υιούς του Νίκου Βαρβέρη να θεωρούνται από αντικειμενικούς παράγοντες του χώρου όχι μόνον ισάξιοι, αλλά προσεχώς και καλύτεροι του. Ήδη, στις προσωπικές επιχειρήσεις τους τα πηγαίνουν εξαιρετικά καλά και διαρκώς επεκτείνονται.

  • Το αρχιτεκτονικό γραφείο k-studio ολοκλήρωσε πρόσφατα το νέο κατάστημα Moda Bagno- Interni, στον Άλιμο.
Moda Bagno- Interni
  • Στο χώρο αυτό των 1000 μ2 παρουσιάζονται όλες  οι σειρές των αντικειμένων των συνεργατών  designers,  συμπεριλαμβάνοντας έπιπλα, μπάνια και κουζίνες. Το κτίριο είναι ουσιαστικά ένα μεγάλο κουτί, με διαστάσεις:  16μ  μήκος x14μ πλάτος x12μ ύψος.

Το κατάστημα βρίσκεται σ’ έναν κεντρικό δρόμο, όπου οι διερχόμενοι παρατηρητές κινούνται γρήγορα με αυτοκίνητο, από 50 km και πάνω.  Συνεπώς, το κτίριο είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να διευκολύνεται η ευκρινέστερη οπτική προσέγγιση του κινούμενου παρατηρητή, εξωτερικά αλλά και εσωτερικά, μέσω των παραθύρων.

  • Για το σκοπό αυτό σχεδιάστηκε πληθώρα παραθύρων με ένα χαρακτηριστικό βύθισμα, μια πτύχωση περιμετρικά με διαίτερα τονισμένη προοπτική, που επιτρέπει τη θέα από ευρύ φάσμα γωνιών, προσφέροντας στους διερχόμενους  περισσότερο χρόνο θέασης του εσωτερικού του κτιρίου.

Το κτίριο προέκυψε σαν μια σύνθεση από παράθυρα, έτσι ώστε να επιτευχθεί η ανάδειξη των αντικειμένων, βάζοντάς τα σε ένα κάδρο που εξελίσσεται σε όλο το ύψος  του κτιρίου.

Στις πτυχώσεις των παραθύρων χρησιμοποιήθηκε ξύλο ενώ στην υπόλοιπη επιφάνεια της  πρόσοψης χρησιμοποιήθηκε διάτρητη λαμαρίνα (διογκωμένη λαμαρίνα) για να προσδώσει μεγαλύτερο βάθος.

Στο εσωτερικό του κτιρίου, τα ανοίγματα δημιουργούν ένα παιχνίδισμα με το φώς, μια κίνηση, έτσι όπως αυτό χτυπάει σε διαφορετικά σημεία,  λόγω των πτυχώσεων , επιτυγχάνοντας  μια παλινδρομική σχέση με τα παράθυρα, σε αντιστοιχία με τους χώρους που έχουν διαμορφωθεί.

Σε μια από τις κουζίνες Bulthaup, η εικαστική καλλιτέχνης  και αρχιτέκτονας Joanna Burtenshaw ζωγράφισε με κιμωλία μια σκηνή από ελληνική ψαραγορά.

*****
Με βάση τα οικονομικά στοιχεία του 2010 η εταιρεία είχε καταταχτεί στην κοινότητα των “Strongest Companies in Greece” στην οποία εντάσσονται οι επιχειρήσεις που ανήκουν στις ισχυρότερες ζώνες πιστοληπτικής διαβάθμισης (ratingscores)της ICAP Group.
H ICAP Group αναγνωρίζεται από την Τράπεζα της Ελλάδος ως Εξωτερικός Οργανισμός
Πιστοληπτικών Αξιολογήσεων και από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ως Αποδεκτή Πηγή Πιστοληπτικών Αξιολογήσεων. Δυνατότητα ένταξης στην κοινότητα Strongest Companies in Greece” είχε μόνο μία στις δέκα επιχειρήσεις στην Ελλάδα.
****
Μετά το 2010 και παρά την οικονομική κρίση και την πτώση της οικοδομικής δραστηριότητας, η MODA BAGNO προχώρησε σε εξορθολογισμό του δικτύου των καταστημάτων της, με παύση της λειτουργίας των λιγότερων κερδοφόρων. Σε αντιστάθμισμα επέλεξε σημεία που θα έδιναν νέα παρουσία στον χώρο και το άνοιγμα σε νέες αγορές και κλάδους.
  • Έτσι εντός του 2011 η εταιρεία άνοιξε ένα νέο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο McARTHUR στα Σπάτα και εντός του 2016 ανοίγει νέο κατάστημα στη Μύκονο, όπου μαζί με το ήδη υπάρχον από το 2000 εστιατόριο INTERNI έχουν δώσει νέα δυναμική στην εταιρεία.

  • Παράλληλα πραγματοποιήθηκε άνοιγμα στο ξενοδοχειακό κλάδο με την συμμετοχή σε μεγάλες εκθέσεις ξενοδοχειακού εξοπλισμού με ανεύρεση νέου πελατολογίου.
Print Friendly, PDF & Email