31.3.2021: Wall Street– Astra, με την υπογραφή του… αμερικάνου

Astra …. εδώ ….  

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό HOL …  εδώ …. και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι ASTR
Αριθμός μετοχών: 261 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο Nasdaq)
Presentation Astra … εδώ …

Το SPAC του HOL
Στις 2 Ιουνίου 2020 ιδρύεται η εταιρεία Holicity Inc. Εκδόθηκαν για τον χορηγό 7.500.000 κοινές μετοχές κατηγορίας Β …. έτσι δημιουργήθηκε το Spac – HOL.
Τα Μερίδια Κατηγορίας Β θα μετατραπούν αυτόματα σε κοινές μετοχές Κατηγορίας Α την πρώτη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης του Spac με την εταιρεία που θα επιλεγεί.

Στις 7 Αυγούστου 2020, η εταιρεία ολοκλήρωσε την αρχική δημόσια προσφορά, όπου εκδόθηκαν 30.000.000 μετοχές, στα 10 δολάρια, δημιουργώντας ακαθάριστα έσοδα 300.000.000 δολάρια.

Ταυτόχρονα με το κλείσιμο της Αρχικής Δημόσιας Πρότασης, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την πώληση 5.333.333 ενταλμάτων, στην τιμή του 1,5 δολαρίου ανά ένταλμα, στο χορηγό.
Η εταιρεία SPAC – HOL εισάγεται στον Nasdaq, παράλληλα κάθε αρχική μονάδα εδικαιούτο και ένα τρίτο ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε ένταλμα (WARRANT) δίνει στον κάτοχο του την δυνατότητα να αγοράσει μία κοινή μετοχή σε τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.

Η συμφωνία συγχώνευσης με την Astra
Την Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021 το spac ΗΟL, σύνηψε οριστική συμφωνία για να συγχωνευτεί με την εταιρεία Astra.

Η Astra θα συγκεντρώσει καθαρά 459 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, μέσω του συνδυασμού των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως δεσμευμένου PIPE ύψους 200.000.000 δολαρίωνμε συμμετοχή κεφαλαίων που διαχειρίζεται η Black Rock.

Η συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στο Nasdaq με το νέο σύμβολο “ASTR
Η κεφαλαιοποίηση της Astra, με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια, θα ανέρχεται σε 2,605 δισεκατομμύρια δολάρια.

Υποθέτοντας ότι κανένας μέτοχος της HOL δεν ασκήσει τα δικαιώματα εξαγοράς του, η ιδιοκτησία της συνδυασμένης εταιρείας αμέσως μετά τη συγχώνευση θα αποτελείται από τους τρέχοντες κατόχους μετοχών της Astra (78%), τους μετόχους του HOL (12%), τον χορηγό του HOL (3%) και τους επενδυτές PIPE (8%). 


Μετά την Virgin Galactic (NYSE: SPCE), την Momentus (NASDAQ: SRAC και μετά τη συγχώνευση MNTS) και την AST SpaceMobile (NASDAQ: NPA και μετά τη συγχώνευση AST) μια 4η εταιρεία, η ASTRA, του κλάδου της αεροδιαστημικής είναι έτοιμη να εισαχθεί στον Nasdaq, μέσω του spac HOL.

Η Astra ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2016, από τους Chris Kemp και Adam London, εδρεύει στην Alameda της Καλιφόρνια και κατασκευάζει πυραύλους που θα στέλνουν δορυφόρους σε τροχιά.
Η Astra είναι η γρηγορότερη ιδιωτική χρηματοδοτούμενη εταιρεία στην ιστορία που επιδεικνύει ικανότητα τροχιακής εκτόξευσης.
Η ASTRA είναι η τρίτη αμερικανική εταιρεία ιδιωτικής χρηματοδότησης στην ιστορία που φτάνει στο διάστημα και επιδεικνύει τροχιακή ικανότητα.  Ταυτόχρονα πέτυχε το εμπορικό λανσάρισμα γρηγορότερα από τις άλλες εταιρείες και είναι η εταιρεία που στην ιστορία της αεροδιαστημικής είναι αυτή που ταχύτερα κατάφερε να επιδείξει ικανότητα τροχιακής εκτόξευσης, αφού χρειάστηκαν μόλις τέσσερα χρόνια για να το πετύχει.

Η Astra πραγματοποίησε μια επιτυχημένη διαστημική εκτόξευση στις 15 Δεκεμβρίου  2020 όταν το όχημα εκτόξευσης Rocket 3.2 ξεκίνησε από το Pacific Spaceport Complex στο Kodiak της Αλάσκας. Η δοκιμαστική πτήση ήταν η τρίτη απόπειρα της Astra. Είχαν προηγηθεί δύο αποτυχημένες δοκιμές. Στην 1η δοκιμή (Μάρτιος 2020) ο πύραυλος απέτυχε να εκτοξευθεί, λόγω ελαττωματικών δεδομένων αισθητήρων. Η 2η (Σεπτέμβριος 2020) τερματίστηκε μετά την εκτόξευση, καθώς ο πύραυλος κατά την επιστροφή του στη Γη εκρήγνυται με πρόσκρουση. Η τρίτη φορά ήταν, σχεδόν, πετυχημένη, καθώς η δοκιμαστική πτήση του Δεκεμβρίου έφτασε με επιτυχία στο ύψος στόχο των 236 μιλίων (380 χιλιόμετρα), απλώς απέτυχε να φτάσει στην τροχιακή ταχύτητα και επομένως δεν κατάφερε να μπει σε τροχιά. 

Παλαιότερα η ASTRA πραγματοποίησε δύο δοκιμαστικές πτήσεις suborbital το 2018 από το Pacific Spaceport Complex – Αλάσκα. Η πρώτη ήταν στις 20 Ιουλίου 2018 (Rocket 1.0) και η δεύτερη στις 29 Νοεμβρίου 2018 (Rocket 2.0). Και οι δύο θεωρήθηκαν ως αποτυχημένες, ωστόσο, η Astra δήλωσε ότι και οι δύο ήταν επιτυχημένες και πως η δεύτερη ήταν μικρότερη από ότι είχε αρχικά προγραμματιστεί. Η Astra το 2019 ξεκίνησε να σχεδιάζει και  να κατασκευάζει το Rocket 3.0 ενσωματώνοντας προωστικά συστήματα, αεροηλεκτρονικά και άλλα εξαρτήματα συμπίεσης / υδραυλικής λειτουργίας σε ένα υψηλής απόδοσης ηλεκτρικό όχημα τροχιάς εκτόξευσης
Οι δύο πρώτοι πύραυλοι, το Rocket 1.0 και το Rocket 2.0 ήταν δοκιμαστικά οχήματα χωρίς ωφέλιμο φορτίο.

Η επόμενη προγραμματισμένη εκτόξευση θα είναι μια εμπορική πτήση και θα γίνει το καλοκαίρι του 2021 με ωφέλιμο φορτίο. Από το τέταρτο τρίμηνο του 2021 η ASTRA στοχεύει να αρχίσει τις μηνιαίες εκτοξεύσεις.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της Astra, η εταιρία θα αρχίσει να παρέχει ωφέλιμα φορτία πελατών από το καλοκαίρι του 2021 και θα ξεκινήσει μηνιαίες εκκινήσεις μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Η εταιρεία αναφέρει ότι έχει ήδη κρατήσεις 50 εκτοξεύσεις πυραύλων από περίπου δώδεκα ιδιωτικούς και δημόσιους πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της NASA και του Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ. Οι κρατήσεις είναι αξίας 150 εκατομμυρίων δολαρίων μελλοντικών εσόδων.
Ο πύραυλος της ASTRA είναι ικανός να μεταφέρει έως και 100 κιλά στη χαμηλή τροχιά της Γης, με τιμή 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων για μια ειδική εκτόξευση.

Για το 2021 η ASTRA στοχεύει σε 3 εκτοξεύσεις πυραύλων που θα της αποφέρουν έσοδα μόλις 4 εκατομμύρια δολάρια και για το 2022 ο στόχος είναι 15 εκτοξεύσεις πυραύλων που θα αποφέρουν μόλις 67 εκατομμύρια δολάρια.
Ο φιλόδοξος στόχος της εταιρείας είναι οι 300 εκτοξεύσεις πυραύλων και χρονολογείται ότι αυτό θα επιτευχθεί το 2025, οπότε και θα εκτοξευθούν τα έσοδα στο 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια, με τα EBITDA να απογειώνονται στα 694 εκατομμύρια δολάρια.

Με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια και μετά την ενοποίηση η ASTRA θα αποτιμάται 2,605 δισεκατομμύρια δολάρια, με την επιχειρηματική αξία της (ΕV) να ανέρχεται σε 2,123 δισεκατομμύρια δολάρια, έχοντας καθαρό ταμείο 482 εκατομμύρια δολάρια, συνεπώς θα έχουμε EV/ πωλήσεις

  • 1,41 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 1,501 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2025.
  • 2,72 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 780 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
  • 8,29 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 256 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
  • 30,76 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 67 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.
  • 530 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 4 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2021.

και EV/EBITDA

  • 3,05 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2025.
  • 8,92 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2024.

Τα EBITDA γυρίζουν θετικά το 2024.

Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.