22.3.2021: Wall Street – Tattooed Chef , με την υπογραφή του… αμερικάνου

Tattooed Chef  …. εδώ ….

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό TTCF … εδώ ….
Αριθμός μετοχών : 81.384.983 μετοχές
Presentation Tattooed … εδώ …

Η Tatooed Chef, στις 15 Οκτωβρίου 2020, ολοκλήρωσε την συγχώνευση της μέσω του SPAC που ονομαζόταν Forum Merger II Corp.

Στις 17 Μαρτίου 2021, η εταιρία, πλήρως αραιωμένη, διαθέτει 81.383.983 μετοχές, εκ των οποίων ο κ. Galletti και η Project Lily LLC, η οποία ελέγχεται από τον κ. Galletti, κατέχουν περίπου το 40,2%.

Η Tattooed Chef, Inc. ιδρύθηκε το 2018 και εδρεύει στο Paramount της Καλιφόρνιας.

Η εταιρεία αρχικά ιδρύθηκε το 2009 ως Stonegate Foods, από τον CEO και πρόεδρο Sam Galletti, ο οποίος έχει 35 χρόνια εμπειρίας στη βιομηχανία τροφίμων. Ο Galletti έχει εμπειρία στη βιομηχανία τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων προηγούμενων επιχειρησιακών και επενδυτικών θέσεων που κατείχε στην Ittella, Sonora Mills και Good Karma Foods, όπου απέκτησε εμπειρία στην κατασκευή ποικίλων προϊόντων, όπως θαλασσινά, παναρισμένα λαχανικά, ψητό κοτόπουλο και άλλα βιολογικά τρόφιμα. Μέσω αυτών των δραστηριοτήτων του, δημιούργησε βασικές σχέσεις με πολλούς από τους εμπόρους λιανικής που τώρα μεταφέρουν τα προϊόντα της Tattooed Chef. Ο Galletti αρχικώς σχεδίαζε η εταιρεία να δραστηριοποιηθεί στην εισαγωγή ιταλικών λαχανικών και άλλων προϊόντων.

Το 2014, ο Galletti προσέλαβε την κόρη του Sarah ως Creative Officer στην εταιρεία. Η κυρία Galletti δούλευε ως σεφ στην Ιταλία.

Meet Sarah Galletti of Tattooed Chef in Paramount - Voyage LA Magazine | LA  City Guide
Η μάρκα Tattooed Chef δημιουργήθηκε το 2017 και είναι το πνευματικό παιδί της Sarah Galletti, της Creative Director της εταιρίας. Η Sarah Galletti έχοντας εμπειρία από διάφορες καλλιέργειες τροφίμων και ενώ ταξιδεύει διεθνώς, αντιλήφθηκε την έλλειψη εύκολα διαθέσιμων, υψηλής ποιότητας, καθαρών ετικετών, έτοιμων για μαγείρεμα, φυτικών προϊόντων. Έτσι τέθηκαν τα θεμέλια της Tattooed Chef.

Η Tattooed Chef, είναι μια πρωτοπόρος εταιρεία στα φυτικά προϊόντα διατροφής. Παράγει και πωλεί ένα χαρτοφυλάκιο κατεψυγμένων τροφίμων και απευθύνεται κυρίως σε χορτοφάγους, vegetarians και vegans.
Η εταιρεία προσφέρει προϊόντα, έτοιμα για μαγείρεμα, όπως σπιράλ κολοκυθιών, κουνουπίδι με ρύζι, μπολ με άκαϊ και smoothie, πίτσα με κουνουπίδι. Τα προϊόντα της διατίθενται με ιδιωτική ετικέτα και το εμπορικό σήμα Tattooed Chef στο τμήμα κατεψυγμένων τροφίμων καταστημάτων λιανικής.

Διαθέτει δύο εγκαταστάσεις παραγωγής, μία στην Καλιφόρνια και μία στην Ιταλία. Τα περισσότερα συστατικά προέρχονται από την Ιταλία, όπου φυτεύει και καλλιεργεί τα προϊόντα της. Προσφέρει μια πραγματική γκάμα προϊόντων από το αγρόκτημα στο τραπέζι.

Πουλάει τα προϊόντα της σε μεγάλες αλυσίδες όπως οι Costco, Walmart, Sams, Target και επεκτείνεται συνεχώς σε νέα καταστήματα.



Η Tattooed Chef μισθώνει μια μονάδα επεξεργασίας, 100.000 τετραγωνικών ποδιών, στο Prossedi της Ιταλίας, η οποία βρίσκεται πολύ κοντά σε πολλούς από τους καλλιεργητές και προμηθεύεται τα φυτικά προϊόντα. Αυτή η εγκατάσταση άνοιξε το 2017 και κατασκευάζει διάφορα προϊόντα, όπως κουνουπίδι με ρύζι, σκουός και κολοκυθάκια σε κύβους, καθώς και σπείρες λαχανικών.

Η εταιρεία έχει άλλη μια μισθωμένη εγκατάσταση επεξεργασίας, 50.000 τετραγωνικών ποδιών, στο Paramount της Καλιφόρνιας που χρησιμεύει και ως έδρα της εταιρείας. Αυτή η εγκατάσταση κατασκευάζει μια σειρά προϊόντων, όπως κουνουπίδι Crust Pizzas, Acai Bowls, Smoothie Bowls, Mexican Style Street Corn και άλλα μπολ με κουνουπίδι και ρύζι.

Η Tattooed Chef δραστηριοποιείται στις Ηνωμένες Πολιτείες και πουλάει τα προϊόντα της και στις 50 πολιτείες.

Η Tattooed Chef είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη φυτική εταιρεία τροφίμων που προσφέρει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο καινοτόμων κατεψυγμένων τροφίμων. Τα προϊόντα Tattooed Chef πωλούνται στο τμήμα κατεψυγμένων τροφίμων σε καταστήματα λιανικής και σε Clubs. Τα προϊόντα της διατίθενται με ιδιωτική ετικέτα αλλά και με την επωνυμία «Tattooed Chef ™» στο τμήμα κατεψυγμένων τροφίμων των καταστημάτων λιανικής. Σύμφωνα με την IBIS World, το αναμενόμενο μέγεθος της αγοράς, μετρούμενο από τα έσοδα, της παγκόσμιας βιομηχανίας παραγωγής κατεψυγμένων τροφίμων το 2021 θα φθάσει στα 36,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η τρέχουσα αγορά των κατεψυγμένων παρασκευασμένων τροφίμων είναι 34 δισεκατομμύρια δολάρια και σύντομα η εταιρεία σκοπεύει να επεκταθεί στην κατηγορία επιδορπίων, η οποία είναι περίπου 13 δισεκατομμύρια.

Το 2020, ο τομέας των φυτικών τροφίμων εκτιμήθηκε σε 21,2 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως και θα μπορούσε να επεκταθεί στα 38,4 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025, αντιπροσωπεύοντας έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 8,9%. 

Υπάρχουν πολλές δυνατότητες ανάπτυξης στις ΗΠΑ, καθώς μόνο το 3,3% του πληθυσμού θεωρούνται χορτοφάγοι ή vegans, σε αντίθεση με το 7% στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 4,3% στη Γερμανία.

Επιθετική επέκταση – Εκτιμώμενες πωλήσεις 1 δισεκατομμύριο δολάρια το 2026.
Σύμφωνα με έρευνα της Meticulous Research οι πωλήσεις φυτικών τροφίμων αναμένεται να φθάσουν στα 74,2 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027.
Το project της Tattooed Chef, σε πρώτη φάση, είναι να επεκταθεί επιθετικά στην αγορά των ΗΠΑ. Έχει ως στόχο να πετύχει πωλήσεις 1 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2026.

H Tattooed Chef είχε 38 διαφορετικά προϊόντα για να διαλέξει ο καταναλωτής το 2020, συμπεριλαμβανομένης της πίτσας με τυρί κρούστας κουνουπιδιού, τις σπείρες κολοκυθιών με πέστο βασιλικού και του οργανικό μπολ acai. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκταθεί σε 62 προϊόντα το 2021 και μακροπρόθεσμα, σκοπεύει να έχει περισσότερα από 200.
Η διοίκηση πιστεύει ότι υπάρχει ανεπαρκής ζήτηση στην αγορά και για αυτό σκοπεύει να δώσει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές.

Ένα άλλο βασικό στοιχείο για την ανάπτυξη του Tattooed Chef περιλαμβάνεται η διεύρυνση του δικτύου διανομής του. Αυτήν τη στιγμή, τα προϊόντα της πωλούνται σε 4.272 καταστήματα και διακινούνται μέσω 23.000 σημείων διανομής. 

Για το 2021, η διοίκηση στοχεύει να επεκταθεί σε 10.000 καταστήματα, αυξάνοντας το δίκτυο διανομής της κατά 134%. Στο τελευταίο τρίμηνο του 2020, η εταιρεία έκανε συμφωνίες διανομής με μεγάλους εμπόρους λιανικής όπως η Kroger και η Target.

Τέλος, σύμφωνα με τη διοίκηση, η Tattooed Chef θέλει να ενοποιήσει διάφορες εταιρείες στο χώρο που δραστηριοποιείται. Η Tattooed Chef έχει στόχο να χρησιμοποιηθεί «ως πλατφόρμα για μελλοντικές συγχωνεύσεις και εξαγορές».

Οικονομικά αποτελέσματα
Τα έσοδα της Tattooed Chef για το 2020 ανήλθαν 
σε 148,492 εκατομμύρια δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 74,9%, σε σύγκριση με τα 84,919 εκατομμύρια δολάρια του 2019.  

Ο αριθμός των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης στις 31 Δεκεμβρίου 2020 (συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων που προσλήφθηκαν μέσω γραφείων προσωπικού) ήταν περίπου 500, σε σύγκριση με περίπου 340 στις 31 Δεκεμβρίου 2019.
Η αύξηση των εσόδων οφειλόταν σε αύξηση ύψους 66,3 εκατομμυρίων δολαρίων για τα προϊόντα με επωνυμία Tattooed Chef, κυρίως λόγω της επέκτασης του αριθμού των σημείων διανομής των Ηνωμένων Πολιτειών, των αυξημένων πωλήσεων των υπαρχόντων πελατών καναλιών clubs, αλλά και στις νέες εισαγωγές προϊόντων.
Τα έσοδα που αποδίδονται στη μάρκα Tattooed Chef αυξήθηκαν από 18,3 εκατομμύρια δολάρια το 2019 σε 84,6 εκατομμύρια δολάρια το 2020. Όλα δείχνουν πως η μάρκα «Tattooed Chef» που κυκλοφόρησε το 2017 θα συνεχίσει να αυξάνεται προσελκύοντας νεότερους καταναλωτές που αναζητούν προϊόντα διατροφής που προέρχονται από φυτικές ύλες.

Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 10 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή 72,5% και ανήλθε σε 23,656 εκατομμύρια δολάρια για το 2020 από 13,71 εκατομμύρια δολάρια για το 2019. 

Το μικτό περιθώριο για το 2020 έφθασε στο 15,9% σε σύγκριση με το 16,1% για το 2019. Η ελαφρά μείωση του μικτού περιθωρίου οφειλόταν στο αυξημένο κόστος των πρώτων υλών και άλλων εξόδων κατασκευής που αντισταθμίστηκε από την αποδοτικότητα παραγωγής που σχετίζεται με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων του 2020 σε σύγκριση με το 2019.

Το καθαρό εισόδημα της τρέχουσας περιόδου περιλάμβανε ένα εφάπαξ φορολογικό όφελος που προέκυψε από την αντίστροφη συγχώνευση που έγινε τον Οκτώβριο του 2020. Η αναδιάρθρωση εν αναμονή της συγχώνευσης προκάλεσε αύξηση στη φορολογική βάση των άυλων περιουσιακών στοιχείων δημιουργώντας αναβαλλόμενη φορολογική απαίτηση και φορολογικό όφελος 39,3 εκατομμυρίων δολαρίων.

Το εταιρεία παρουσίασε καθαρά κέρδη  68,7 εκατομμύρια δολάρια για το 2020, ωστόσο αν εξαιρέσουμε το μη επαναλαμβανόμενο κέρδος παραγώγου που σχετίζεται με τον διακανονισμό ενδεχόμενων εξαγοράσιμων ιδίων κεφαλαίων, το εφάπαξ φορολογικό όφελος που προκύπτει από τη μεταβολή της φορολογικής κατάστασης και το εφάπαξ έξοδο αποζημίωσης των 13 εκατομμυρίων δολαρίων προς τον πρόεδρο της εταιρείας, τότε το καθαρό κέρδος θα ήταν 5,4 εκατομμύρια δολάρια, ή 0,2 εκατομμύρια δολάρια λιγότερα από τα 5,6 εκατομμύρια του 2019.
Τέλος, το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 2,7 εκατομμύρια δολάρια και ανήλθε σε 9,6 εκατομμύρια δολάρια για το 2020, από 6,9 εκατομμύρια δολάρια για το Fiscal 2019.

Guidance της διοίκησης για το 2021

  • Έσοδα 222 εκατομμύρια δολάρια, αύξηση 49% σε σύγκριση με τη χρήση 2020. 
  • Μικτό περιθώριο από 20% έως 25%. 
  • Προσαρμοσμένο EBITDA μεταξύ 8 εκατομμυρίων έως 10 εκατομμυρίων δολαρίων.  
  • Τα καθαρά κέρδη θα κυμανθούν από 2,5 εκατομμύρια έως 5 εκατομμύρια

Στο τέλος του 2026 η διοίκηση της Tattooed Chef προβλέπει οι πωλήσεις της να φθάσουν τα 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Αυτό αντιπροσωπεύει αθροιστική αύξηση 851 εκατομμυρίων δολαρίων τα επόμενα έξι χρόνια ή 33,7% ετησίως σε σύνθετη βάση.
Το προσαρμοσμένο EBITDA προβλέπεται να αυξηθεί από 10 εκατομμύρια δολάρια το 2021 σε 200 εκατομμύρια δολάρια έως το 2026. Αυτό αντιπροσωπεύει πολύ υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης από τις πωλήσεις. Ο ρυθμός αύξησης των EBITDA φτάνει στο 64,75%  σε μέση ετήσια ανάπτυξη τα επόμενα έξι χρόνια. Αυτό το ποσοστό είναι διπλάσιο από την αύξηση των πωλήσεων.

Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες υψηλής ανάπτυξης στον κλάδο της τεχνολογίας, η Tattooed Chef είναι στην πραγματικότητα οριακά κερδοφόρος, καθώς τα καθαρά έσοδα της εταιρείας το 2020, εξαιρουμένων των επιπτώσεων ενός εφάπαξ φορολογικού οφέλους, ήταν 5,4 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 5,6 εκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο έτος.

Στις 31 Δεκεμβρίου 2020, στο ταμείο της Tattooed Chef υπήρχαν 131,579 εκατομμύρια δολάρια μετρητά. Με την ενεργοποίηση, τον Φεβρουάριο, όλων των Warrants, σήμερα η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια.
Τα μετρητά της Tattooed είναι αρκετά για να υποστηριχτεί το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας για τουλάχιστον 12 μήνες.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, προβλέπεται ότι η Tattooed Chef θα εμφανίσει έσοδα 224 εκατομμύρια δολάρια το 2021, 300 εκατομμύρια το 2022 και 450 εκατομμύρια το 2023.

Με την τιμή της μετοχής στα 20 δολάρια  η Tattooed Chef θα έχει επιχειρηματική αξία 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχούν:

  • 3,33  φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 450 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
  • 5 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 300 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.
  • 6,69 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 224 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2021.
  • 10 φορές τα έσοδα, των 148,5 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2020.

Η εταιρεία αναπτύσσεται ραγδαία και η ανάπτυξη της επιχείρησης επώνυμων προϊόντων είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική.

Κίνδυνοι
Η Tattooed Chef έχει σημαντικό κίνδυνο συγκέντρωσης πελατών, καθώς τρεις πελάτες αντιπροσωπεύουν περίπου το 88% των εσόδων για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2020. Οι τρεις πελάτες μεμονωμένα αντιπροσώπευαν περίπου το 39%, το 32% και το 17% των συνολικών εσόδων, αντίστοιχα. Επιπλέον, αυτοί οι τρεις πελάτες αντιπροσώπευαν περίπου το 87% των εισπρακτέων λογαριασμών στις 31 Δεκεμβρίου 2020. Μεμονωμένα αντιπροσώπευαν περίπου το 53%, το 24% και το 10% των συνολικών απαιτήσεων του 2020. Κατά συνέπεια, οποιοσδήποτε παράγοντας που θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις αυτών των πελατών (όπως ανταγωνιστικές πιέσεις, φθίνουσες πωλήσεις ή κλείσιμο καταστημάτων) ή οποιαδήποτε μείωση ή εξάλειψη αυτών των πελατών να μεταφέρουν τα προϊόντα, θα μπορούσε να επηρεάσει δυσμενώς την επιχείρηση, την οικονομική κατάσταση και το αποτέλεσμα των δραστηριοτήτων.

Η εταιρεία τώρα ξεκινάει να αναπτύσσεται και ακόμη δεν έχει σταθεροποιηθεί στην αγορά. Αυτό πιθανόν να τραβήξει τα βλέμματα διαφόρων shorts που θα προσπαθήσουν να υποβαθμίσουν το αναπτυξιακό project της διοίκησης και να αποσταθεροποιήσουν την πορεία της μετοχής.
Κάτι τέτοιο συνέβη τον Νοέμβριο του 2020, όταν η Kerrisdale Capital κυκλοφόρησε μια έκθεση 20 σελίδων που περιγράφει λεπτομερώς γιατί οι μετοχές της Tattooed Chef πρέπει να πουληθούν καθώς εμπεριέχουν μεγάλο ρίσκο. Η Kerrisdale Capital ισχυρίστηκε ότι η αποτίμηση της εταιρείας είναι υπερτιμημένη και ότι η μετοχή πρέπει να πέσει. Για να στηριχτούν αυτοί οι ισχυρισμοί τόνιζε ότι :

  • περισσότερο από το 70% των πωλήσεων με την επωνυμία Tattooed Chef πηγαίνουν σε έναν πελάτη, τον Sam’s Club.
  • περίπου το 75% των πωλήσεων προέρχονται μόνο από 4 με 5 προϊόντα.
  • η αποτίμηση της εταιρείας, που είναι 13 φορές τα έσοδα της, είναι πολύ υπερβολική σε σχέση με άλλους κατασκευαστές τροφίμων χωρίς κρέας και 
  • εκτίμησε ότι η τιμή της μετοχής πρέπει αν πέσει τουλάχιστον 50% και να πάει κάτω απο τα 10 δολάρια.

Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.