20.9.2021- Wall Street: Coupang η Amazon της Νότιας Κορέας, με την υπογραφή του… αμερικάνου

Coupang η Amazon της Νότιας Κορέας

Coupang …. εδώ …
Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό CPNG… εδώ ….
Αριθμός μετοχών : 1.560.782.244 μετοχές κατηγορίας Α και 174.802.990 μετοχές κατηγορίας Β.
Οι μετοχές της κατηγορίας Α και της κατηγορίας Β είναι πανομοιότυπες, εκτός από τα δικαιώματα ψήφου. Κάθε μετοχή της κατηγορίας Α δικαιούται μία ψήφο. Κάθε μετοχή κατηγορίας Β δικαιούται είκοσι εννέα ψήφους. Επιπλέον, κάθε μετοχή της κατηγορίας Β θα μετατρέπεται αυτόματα σε μία μετοχή της κοινής μετοχής της κατηγορίας Α μετά από οποιαδήποτε μεταβίβαση, ανεξαρτήτως αξίας ή όχι, εκτός από ορισμένες μεταβιβάσεις σε οντότητες.

Presentation Coupang … εδώ …

  • Η Coupang είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στη Νότια Κορέα. Στις 11 Μαρτίου 2021, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την αρχική δημόσια προσφορά της (IPO) στην οποία εξέδωσε και πούλησε 100.000.000 μετοχές της κοινής μετοχής της κατηγορίας Α σε τιμή 35.00 δολάρια ανά μετοχή. Η Εταιρεία έλαβε καθαρά έσοδα περίπου 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια από τη δημόσια εγγραφή μετά την αφαίρεση των εξόδων αναδοχής ύψους 69 εκατομμυρίων δολαριών και άλλων εξόδων.

    Οι μετοχές άρχισαν να διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης στις 11 Μαρτίου 2021. Η τιμή της μετοχής την 1η μέρα διαπραγμάτευσης άνοιξε στα 63,50 δολάρια, αλλά τελικώς έκλεισε στα 49,25 δολάρια και έκτοτε, σταδιακά, πέφτει.



Η Κορέα είναι μια εξαιρετικά ψηφιοποιημένη και ανεπτυγμένη αγορά όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο υπάρχει εδώ και πολύ καιρό. Το 2021, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Κορέας αναμένεται να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη στον κόσμο, ακριβώς πίσω από την Κίνα και τις ΗΠΑ. Η συνολική αξία του συνολικού εμπορίου της Κορέας ήταν περίπου 115 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019.

  • Σύμφωνα με τον ιδρυτή και CEO, Bom Kim, της Coupang, η Νότιος Κορέα είναι μια τεράστια ευκαιρία αγοράς εμπορίου και αναμένεται να ξεπεράσει τα 530 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2024. Η Coupang είναι ήδη ο μεγαλύτερος παίκτης ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κορέα και αναπτύσσεται ταχύτερα από το υπόλοιπο τμήμα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2010 και εδρεύει στη Σεούλ της Νότιας Κορέας στην περιοχή Songpa-gu. Ο Bom Kim είναι ο ιδρυτής της Coupang και πρόεδρος και CEO. Μιμούμενη την Amazon, η Coupang διαταράσσει τον διαδικτυακό λιανικό χώρο της Νότιας Κορέας μειώνοντας τις τιμές και επενδύοντας σε μεγάλο βαθμό σε γρήγορες παραδόσεις. Τον Νοέμβριο του 2018, άντλησε 2 δισεκατομμύρια δολάρια από τη SoftBank και 1 δισεκατομμύριο δολάρια το 2015. 

  • Η Soft Bank έχει ποσοστιαία συμμετοχή 32,74%. Η Greenoaks Capital έχει μερίδιο 16,18%, η Maverick Holdings 6,37%, η Rose Park Advisors 5% και η BlackRock 2,2%. Ο CEO και ιδρυτής Bom Suk Kim κατέχει ποσοστό 10,07%, όμως επειδή κατέχει μετοχές κατηγορίας Β έχει πλειοψηφικό ποσοστό και ελέγχει το 76% στις ψηφοφορίες της εταιρείας.

Η Coupang, Inc. δραστηριοποιείται σε επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω των εφαρμογών της για κινητά και των ιστοσελίδων του Διαδικτύου, κυρίως στη Νότια Κορέα. Πουλάει διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες στις κατηγορίες οικιακών ειδών και ενδυμάτων, προϊόντων ομορφιάς, φρέσκων τροφίμων και ειδών παντοπωλείου, αθλητικών ειδών, ηλεκτρονικών ειδών και καθημερινών αναλωσίμων, ενώ προσφέρει και υπηρεσίες παραγγελίας και παράδοσης ταξιδιών και εστιατορίων.

  • Η Coupang υποστηρίζεται από μεγάλους επενδυτές όπως η SoftBank, η Sequoia Capital και η BlackRock την τελευταία δεκαετία και με τα κεφάλαιά τους υποστήριξαν την επέκταση του δικτύου logistics σε όλη τη Νότια Κορέα.

Το 2020 η Coupang είχε 37000 εργαζόμενους από 30.000 το 2019 και 25.000 το 2018.

Υπηρεσίες Coupang
Το δίκτυο εφοδιαστικής της Coupang τροφοδοτεί την υπηρεσία Rocket Delivery, η οποία παραδίδει πακέτα μέσα σε μία ημέρα.

Με το “Rocket Delivery” της Coupang ο πελάτης, λαμβάνει δωρεάν την παραγγελία του, χωρίς επιβάρυνση μεταφορικών, εάν το σύνολο της παραγγελίας υπερβαίνει τα 15 δολάρια. Για τα μέλη του Rocket Wow Club, οποιοδήποτε προϊόν του Rocket Delivery παραδίδεται δωρεάν, ανεξάρτητα από το συνολικό ποσό της παραγγελίας.

Η υπηρεσία Rocket Delivery είναι ταχύτατη επειδή η εταιρεία διαθέτει 200 αποθήκες, σε 30 πόλεις, χωρητικότητας περίπου 20 εκατομμυρίων τετραγωνικών ποδιών σε όλη τη χώρα. Τα κέντρα logistics της Coupang αποθηκεύουν περίπου 5,3 εκατομμύρια διαφορετικούς τύπους προϊόντων και αποθηκεύονται από ένα αποτελεσματικό σύστημα αποθήκευσης που ονομάζεται Random Stow Algorithm. Περίπου 1,7 εκατομμύρια προϊόντα παράδοσης Rocket Delivery αποστέλλονται από τα κέντρα εφοδιαστικής σε καθημερινή βάση.

Η Coupang ισχυρίζεται ότι το 99,6 % των παραγγελιών της παραδίδονται εντός 24 ωρών. Το 70% των πολιτών ζει σε απόσταση 7 μιλίων και απέχει μέχρι 10 λεπτά από ένα κέντρο εφοδιαστικής Coupang, γεγονός που καθιστά δύσκολο για τους ξένους ανταγωνιστές όπως η Amazon να εισέλθει στην Κορεάτικη αγορά.

Το 2019, η Coupang ξεκίνησε το πρόγραμμα συμμετοχής “Rocket WOW“, το οποίο επιτρέπει δωρεάν αποστολή για προϊόντα που διατίθενται στην πλατφόρμα “Rocket Delivery” της εταιρείας. Η πλατφόρμα επιτρέπει στην εταιρεία να παραδίδει εκατομμύρια προϊόντα εντός 24 ωρών μέσω των υπηρεσιών της.

Εκτιμάται ότι το 32% των χρηστών του Coupang είναι εγγεγραμμένοι ως συνδρομητές συνδρομής Rocket Membership Coupang.


Το Rocket Wow, είναι μια συνδρομητική υπηρεσία επί πληρωμή, παρόμοια με το Amazon Prime και κοστίζει στους χρήστες 2,5 δολάρια το μήνα.
Τα χαρακτηριστικά του Rocket Wow είναι:

  • Δωρεάν παράδοση για όλα τα προϊόντα με σήμανση Rocket. 
  • Δωρεάν επιστροφή εντός 30 ημερών. 
  • Εκπτώσεις σε προϊόντα με ετικέτα Rocket Wow. 
  • Παράδοση εντός 24 ωρών. 
  • Προϊόντα Rocket Fresh.

Η Coupang προσφέρει μεγάλη ποικιλία τροφίμων, από κατεψυγμένα προϊόντα έως φρέσκα προϊόντα. Χρησιμοποιώντας το Rocket Fresh, όλα τα είδη παντοπωλείου παραδίδονται στον πελάτη στο σπίτι του το επόμενο πρωί. Οι παραγγελίες Rocket Fresh που έγιναν πριν από τις 10 το πρωί θα φτάσουν πριν τις 6 το απόγευμα την ίδια ημέρα και οι παραγγελίες που έγιναν πριν από τα μεσάνυχτα θα παραδοθούν το επόμενο πρωί γύρω στις 7 το πρωί.  Όλα τα ψυγμένα και κατεψυγμένα προϊόντα είναι συσκευασμένα προσεκτικά, ώστε να διατηρούνται φρέσκα και ελεγχόμενα από τη θερμοκρασία. Ο πελάτης έχει ακόμη τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει σακούλες Rocket Fresh για χρήση. Η οικολογική σακούλα χρησιμοποιείται αντί για χάρτινο κουτί. Αυτή διατηρεί τα τρόφιμα σε φρέσκια κατάσταση και συλλέγεται πίσω στην επόμενη παράδοση.
Το Rocket Fresh διατίθεται μόνο για τα μέλη του Rocket Wow Club.

Το 2021, η Coupang ξεκίνησε την υπηρεσία παράδοσης φαγητού “Coupang Eats” που επιτρέπει στους χρήστες της Coupang που έχουν ήδη καταχωρίσει τα στοιχεία πληρωμής και τη διεύθυνσή τους να παραγγέλνουν εύκολα φαγητό στο σπίτι τους. Το Coupang Eats διαθέτει ξεχωριστή εφαρμογή από την κύρια εφαρμογή αγορών Coupang. Αυτή η εφαρμογή είναι πλήρως διαθέσιμη  και στα αγγλικά για μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση.

Τέλος μέσω της υπηρεσίας Rocket Earth ο πελάτης μπορεί  να παραγγείλει εύκολα τα αγαπημένα του προϊόντα από όλο τον κόσμο, που δεν μπορεί να βρει στην Κορέα. Οι χρόνοι παράδοσης είναι πιο αργοί, αλλά τα μέλη του Rocket Wow Club εξακολουθούν να απολαμβάνουν δωρεάν αποστολή στις παραγγελίες τους. Τα μη μέλη πρέπει να πληρώσουν περίπου 2 δολάρια για την αποστολή για παραγγελίες άνω των 25 δολαρίων συνολικά για να χρησιμοποιήσουν αυτήν την υπηρεσία.

Επίσης η Coupang από τον Δεκέμβριο του 2020 προσφέρει, με συνδρομή, το Coupang Play που είναι μια υπηρεσία ροής βίντεο. Αυτή η υπηρεσία προσφέρεται δωρεάν στα μέλη του Rocket WOW.


Σύγκριση εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου
Τα έσοδα της Coupang, το 2020, αυξήθηκαν κατά 93% στα 12 δισεκατομμύρια δολάρια και οι αναλυτές αναμένουν ότι το 2021 θα αυξηθούν ακόμη 60%, ξεπερνώντας τα 16 δισεκατομμύρια, φθάνοντας τα 19,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Η μετοχή της Coupang στα 30 δολάρια δίνει μια κεφαλαιοποίηση 52 δισεκατομμύρια δολάρια και διαπραγματεύεται μόλις 2,7 φορές τις προβλεπόμενες πωλήσεις του 2021 και περίπου 4 φορές τις πωλήσεις του 2020. Με βάση αυτό το σκεπτικό, οι μετοχές της Coupang διαπραγματεύονται σε τιμές πολύ φθηνότερες από άλλες μετοχές ηλεκτρονικού εμπορίου υψηλής ανάπτυξης.

Η Sea Limited (NYSE: SE), η οποία κατέχει την κορυφαία διαδικτυακή αγορά Shopee της Νοτιοανατολικής Ασίας, αύξησε τα έσοδά της 101%, σε 4,4 δισεκατομμύρια δολάρια, το 2020. Οι αναλυτές προβλέπουν αύξηση 91% το 2021 με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα 6,9 φθάνοντας τα 8,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Η μετοχή της Sea Limited στα 325 δολάρια δίνει μια κεφαλαιοποίηση 175 δισεκατομμύρια δολάρια και διαπραγματεύεται ήδη 20 φορές τις προβλεπόμενες πωλήσεις του 2021 και περίπου 40 φορές τις πωλήσεις του 2020.

Η MercadoLibre (NASDAQ: MELI), η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Λατινικής Αμερικής, αύξησε τα έσοδα της κατά 73%, σε 3,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020. Το 2021 αναμένεται να ξεπεράσουν τα 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια, προσεγγίζοντας ακόμη και τα 7. Η μετοχή της MercadoLibre στα 1.850 δολάρια δίνει μια κεφαλαιοποίηση 92 δισεκατομμύρια δολάρια και διαπραγματεύεται ήδη 13 φορές τις προβλεπόμενες πωλήσεις του 2021 και περίπου 23 φορές τις πωλήσεις του 2020.

Ωστόσο, ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon (NASDAQ: AMZN) αυξάνεται πολύ πιο αργά από τις τρεις εταιρείες. Τα έσοδα της Amazon το 2020 ανήλθαν σε 386 δισεκατομμύρια δολάρια και για το 2021 αναμένεται να ξεπεράσουν τα 450 δισεκατομμύρια.
Η μετοχή της Amazon στα 3.500 δολάρια δίνει μια κεφαλαιοποίηση 1,757 τρισεκατομμύρια δολάρια και διαπραγματεύεται μόλις 4 φορές τις προβλεπόμενες πωλήσεις του 2021 και περίπου 4,5 φορές τις πωλήσεις του 2020.

Ένα πρώτο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι η αγορά, μέχρι στιγμής, αποτιμά με χαμηλό λόγο τιμής προς πωλήσεις (P/S) την Coupang καταδεικνύοντας ότι οι επενδυτές δεν είναι πολύ αισιόδοξοι για την ικανότητά της εταιρείας να διατηρήσει τους τρέχοντες ρυθμούς ανάπτυξης και έτσι την ταυτίζει (κατά κάποιο τρόπο) με την Amazon, η οποία λόγω μεγέθους είναι αδύνατον να αναπτυχθεί ταχύτερα.


Οι προβληματισμοί της αγοράς
Η Coupang ήταν η κορυφαία εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στη Νότια Κορέα το 2020 με μερίδιο αγοράς 19,2%, σύμφωνα με τη Euromonitor, σε σύγκριση με το 13,6% της Naver Corp και το 12,8% της eBay Korea


Σύμφωνα με την Goodwater Capital, η Coupang ελέγχει μόνο το 24,6% της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου στη Νότια Κορέα. Η υπόλοιπη αγορά είναι ακόμη κατακερματισμένη μεταξύ μικρότερων παικτών όπως η G Market – eΒay Κorea (19,7%), η 11 Street (15,9%), η Auction (10,8%) και η Naver Shopping (8,3%).

Για να καταστεί η Coupang η επόμενη MercadoLibre, ή Amazon ή Sea, θα πρέπει να πείσει την αγορά ότι η ανάπτυξη της θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια με την ίδια ορμή. Αυτό προϋποθέτει ότι :

  • Θα κυριαρχήσει ολοκληρωτικά στην αγορά της Νότιας Κορέας, όπως έχει συμβεί με την MercadoLibre στη Λατινική Αμερική και τη Sea Limited στην Ν.Α. Ασία, εξαλείφοντας όλους τους ανταγωνιστές της. 
  • Να μπορέσει να διεισδύσει και σε νέες αγορές, καθώς η Νότια Κορέα με πληθυσμό μόλις 52 εκατομμυρίων και το ποσοστό διείσδυσής στο διαδίκτυο έχει ξεπεράσει το 90% δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης εντός της Ν. Κορέας. Ως εκ τούτου, η αγορά της Νότιας Κορέας της Coupang έχει λιγότερα περιθώρια επέκτασης από την αγορά της MercadoLibre στη Λατινική Αμερική και την αγορά της Sea Limited στη Νοτιοανατολική Ασία και οι οποίες αγορές εξακολουθούν να έχουν χαμηλά ποσοστά διείσδυσης στο Διαδίκτυο και επίπεδα εισοδήματος (και έτσι υπάρχει περισσότερο περιθώριο για μακροπρόθεσμα κέρδη). H Coupang εξυπηρέτησε ήδη 17 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες το περασμένο τρίμηνο και δεν είναι σαφές πόσους περισσότερους πελάτες μπορεί να κερδίσει πριν φτάσει σε ένα ανώτατο όριο.

Βέβαια η Coupang σχεδιάζει να επεκταθεί στο εξωτερικό, ξεκινώντας από την Ιαπωνία, την Ταϊβάν και τη Νοτιοανατολική Ασία.
Στις 4 Ιουνίου 2021, η Coupang ανακοίνωσε ότι ξεκίνησαν τις δραστηριότητές τους στην Ιαπωνία. Στις 8 Ιουλίου 2021, η εταιρεία ξεκίνησε στην Ταϊβάν.
Ωστόσο, η Amazon και η Rakuten έχουν ήδη σταθερά τον έλεγχο στην Ιαπωνία, ενώ η Sea Limited είναι ηγέτης της αγοράς στη Νοτιοανατολική Ασία και της Ταϊβάν.

Τέλος η Coupang θα πρέπει να αποσπάσει περισσότερα έσοδα από τους ενεργούς πελάτες της για να αντισταθμίσει μία πιθανή επιβράδυνση στην ανάπτυξη της στην Ν. Κορέας. Για να το κάνει αυτό, επεκτείνει ασύμφορες υπηρεσίες όπως η πλατφόρμα παράδοσης ειδών παντοπωλείου Rocket Fresh και η πλατφόρμα παράδοσης εστιατορίων Coupang Eats. Προσπαθεί επίσης να τους κλειδώσει με την υπηρεσία συνδρομής WOW. Ωστόσο, όλες αυτές οι δαπανηρές στρατηγικές θα επιτείνουν τις απώλειες της Coupang.

Η ανάπτυξη της Coupang τα τελευταία χρόνια είναι πραγματικά εντυπωσιακή καθώς από 1,674 δισεκατομμύρια πωλήσεις το 2016 και 2,403 δισεκατομμύρια το 2017 έφθασε να έχει πωλήσεις 6,273 το 2019 και 11,967 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020.

Οι ζημιές για το 2020 ανέρχονται σε 567,6 εκατομμύρια δολάρια, από 770,2 εκατομμύρια το 2019 και 1,097 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018.

 
Δεύτερο τρίμηνο 2021
Tο 2ο τρίμηνο του 2021, τα έσοδα της Coupang, ανήλθαν σε 4,48 δισεκατομμύρια δολάρια αυξημένα κατά 71% σε σχέση με τις πωλήσεις των 2,614 δισεκατομμυρίων δολαρίων του Β τριμήνου του 2020, σημειώνοντας το 15ο συνεχόμενο τρίμηνο αύξησης των εσόδων κατά 50% σε ετήσια βάση, δείχνοντας πόσο καλά το μοντέλο της Coupang έχει απήχηση στη Νότια Κορέα. 
Οι ενεργοί πελάτες αυξήθηκαν κατά 26% σε ετήσια βάση στα 17 εκατομμύρια και τα έσοδα ανά ενεργό πελάτη αυξήθηκαν κατά 36% στα 263 δολάρια. 
Με πληθυσμό λίγο μεγαλύτερο από 50 εκατομμύρια στη Νότια Κορέα, η Coupang πιθανότατα πλησιάζει τον κορεσμό της αγοράς στη Ν. Κορέα, όπου πολλοί λογαριασμοί πιθανότατα έχουν περισσότερους από έναν χρήστες. 
Είναι ζωτικής σημασίας για την εταιρεία να συνεχίσει να αυξάνει τις πωλήσεις ανά πελάτη εντός της χώρας, όπως και να επεκταθεί και σε άλλες αγορές.
 
  • Η Coupang είχε ζημία 518 εκατομμυρίων δολαρίων στο Β τρίμηνο του 2021 και έτσι έφτασε να έχει ζημιά 813 εκατομμυρίων δολαρίων για όλο το πρώτο εξάμηνο του 2021. Η εταιρεία έχει δαπανήσει 315 εκατομμύρια δολάρια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες το πρώτο εξάμηνο του 2021 και πολλές από αυτές τις ζημιές αποδίδονται στις επενδύσεις της στην παράδοση τροφίμων και παντοπωλείων, από τις οποίες η διοίκηση είπε ότι θα εξακολουθήσει η Coupang να χάνει χρήματα.

    Το 2ο τρίμηνο του 2021, το Rocket fresh και το Coupang Εats, είχαν 120 εκατομμύρια δολάρια σε ζημίες EBITDA και αντιπροσώπευαν σχεδόν ολόκληρη την ζημία των 122 εκατομμυρίων δολαρίων EBITDA όλης της εταιρείας, καταδεικνύοντας την κερδοφορία των ώριμων δραστηριοτήτων.

Η παράδοση τροφίμων και παντοπωλείων, δηλαδή οι μάρκες Coupang Eats και Rocket Fresh είναι μια μεγάλη κατηγορία ανάπτυξης για τη Coupang. Στο δεύτερο τρίμηνο, τα έσοδα από το Rcket Fresh αυξήθηκαν 100% σε ετήσια βάση και υπολογίζεται ότι θα φθάσουν τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021. Τα έσοδα από το Coupang Eats αυξάνονται πιο γρήγορα καθώς τριπλασιάζονται τα τελευταία δύο τρίμηνα. Προς το παρόν και τα δύο αυτά τμήματα είναι ασύμφορα τη δεδομένη στιγμή και πιθανότατα θα έχουν χαμηλά περιθώρια κέρδους.

Η αποτίμηση είναι ακριβή?
Η Coupang με κεφαλαιοποίηση στα 52 δισεκατομμύρια δολάρια και με προβλεπόμενα συνολικά έσοδα  περίπου στα 18 δισεκατομμύρια δολάρια, έχει λόγο τιμής προς πωλήσεις (P/S) 2,9. Αυτό μπορεί να φαίνεται ιδιαίτερα χαμηλό, αλλά τα τωρινά δεδομένα δείχνουν ότι η εταιρεία δεν έχει περιθώρια υψηλού κέρδους καθώς προσπαθεί να αναπτυχθεί σε μια αγορά όπως η Νότια Κορέα που πιθανόν να μην υπάρχουν πολλά ακόμη περιθώρια.

Εάν η Coupang μπορέσει να αναπτυχθεί με υψηλούς ρυθμούς, συνεχίζοντας και για τα επόμενα πέντε έως 10 χρόνια το ρυθμό ανάπτυξης που έχει τα τελευταία 4 χρόνια, τότε ίσως να είναι έξυπνο να αγοραστούν μετοχές καθώς η σημερινή αποτίμηση θα είναι φθηνή.  

  • Έχοντας πάνω από 4 δισεκατομμύρια δολάρια στον ισολογισμό της μετά την IPO της, η Coupang έχει μπροστά της μεγάλες προοπτικές να επενδύσει στην περαιτέρω ανάπτυξη. Με αυτά τα μετρητά, μπορεί να αναπτύξει την τεχνολογία της και να ”ωριμάσει” όλες τις υπηρεσίες παράδοσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.  Η παράδοση τροφίμων και παντοπωλείων αντιπροσωπεύει μια τεράστια ευκαιρία ανάπτυξης.

Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.