19.3.2021: Wall Street – Skillz, με την υπογραφή του… αμερικάνου

Skillz …. εδώ ….

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό SKLZ … εδώ ….
Αριθμός μετοχών :  400 εκατομμύρια μετοχές περίπου, πλήρως αραιωμένες.

Στις 5 Μαρτίου 2021, στην Skillz υπάρχουν 291.753.871 μετοχές κατηγορίας Α και 78.090.663 μετοχές κατηγορίας Β.
Επίσης, υπάρχουν 17.249.977 warrants που όταν ασκηθούν θα αγοράσουν 1 μετοχή κατηγορίας Α με τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή. Τέλος, υπάρχουν 5.016.666 ιδιωτικά εντάλματα που ανήκουν στον χορηγό του spac, με το οποίο συγχωνεύθηκε η Skillz, με τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.

Η Skillz ιδρύθηκε το 2012 από τους Andrew Paradise και Casey Chafkin με στόχο να κάνει τα eSports προσιτά σε όλους.

Οι μετοχές της κοινής μετοχής της κατηγορίας Β έχουν 20 ψήφους ανά μετοχή, ενώ οι μετοχές της κοινής μετοχής της κατηγορίας Α έχουν μία ψήφο ανά μετοχή. Ο ιδρυτής και CEO της Skillz, Paradise, κατέχει όλες τις μετοχές Κατηγορίας Β, με αποτέλεσμα να ελέγχει, στη Skillz, το ογδόντα τέσσερα (84)% της ψήφου του κεφαλαίου της σε πλήρως αραιωμένη βάση. Κατά συνέπεια, ο Paradise θα μπορεί να ελέγχει θέματα που υποβάλλονται στους μετόχους για έγκριση, συμπεριλαμβανομένης της εκλογής διευθυντών, τροποποιήσεων των οργανωτικών εγγράφων και ουσιαστικά να αποφασίζει για οποιαδήποτε συγχώνευση, ενοποίηση, ή πώληση ακόμη και όλων των περιουσιακών στοιχείων της Skillz.

Presentation Skillz …. εδώ ….

Αποτελέσματα 2020 …. εδώ ….

Σκηνές από ένα τουρνουά esports στο Λονδίνο τον Σεπτέμβριο του 2018. Η εκδήλωση ονομάζεται Face It Major London.

Η Skillz ξεκίνησε πριν 8 χρόνια με στόχο να δημιουργηθεί μια πλατφόρμα που να προσελκύσει τους προγραμματιστές να μοιραστούν τα παιχνίδια τους με τον κόσμο, ώστε να οδηγήσουν τους παίκτες στην πλατφόρμα Skillz με τελικό σκοπό να ανταγωνιστούν άλλους παίκτες.
Η Skillz αναλαμβάνει όλες τις λειτουργίες back-office, συμπεριλαμβανομένης της πληρωμής, της επεξεργασίας και εκπλήρωσης βραβείων, της υποστήριξης των πελατών, καθώς και δυνατότητες πληροφορικής. Επιπλέον, η εταιρεία προσφέρει στους προγραμματιστές παιχνιδιών αναλυτικές πληροφορίες για να τους βοηθήσει να εντοπίσουν επιτυχημένες τάσεις.

Κατασκευάζοντας την πλατφόρμα Skillz, το σημαντικότερο είναι να κερδηθεί και να διατηρηθεί η εμπιστοσύνη των χρηστών και των προγραμματιστών. Η νίκη σε αυτήν την αγορά αφορά αποκλειστικά την προστασία του καταναλωτή από εξαπάτηση και απο διάφορους χάκερς, γι ‘αυτό η πλατφόρμα Skillz υποστηρίζεται από την επιστήμη δεδομένων και διαθέτει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο με 15 αρχικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε εκκρεμότητα.
Η επιτυχία της εταιρείας είναι να διευρύνει το μέγεθος της πλατφόρμας της και ταυτόχρονα να υπερασπιστεί την πνευματική της ιδιοκτησία ενάντια σε αυτούς τους εγκληματίες που υποκλέπτουν δεδομένα χρηστών στις διάφορες συναλλαγές του διαδικτύου.

Η Skillz είναι μια καινοτόμος εταιρεία, που δραστηριοποιείται στην αναπτυσσόμενη αγορά παιχνιδιών για κινητά και προσφέρει μια συναρπαστική τεχνολογική λύση που προσθέτει τεράστια αξία στους προγραμματιστές της κινητής τηλεφωνίας. Επιπλέον, η εταιρεία διαθέτει ανθεκτικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, ένα πολύ επεκτάσιμο επιχειρηματικό μοντέλο και ;έχει μπροστά της ένα μακρύ διάδρομο για ανάπτυξη. Η Skillz βρίσκεται στα αρχικά στάδια της ανάπτυξης της.


Στοιχεία που ευνοούν την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της Skillz

  • Τα παιχνίδια για κινητά είναι το μέλλον. 
  • Η αγορά παιχνιδιών για κινητά βρίσκεται μπροστά σε μια τεράστια στροφή προς τα κινητά esports. 
  • Η Skillz βρίσκεται σε βέλτιστη θέση για να δημιουργήσει την τεχνολογική υποδομή που υποστηρίζει τη βιομηχανία κινητών esports.

Όλα σήμερα καταλήγουν στα κινητά τηλέφωνα. Το παιχνίδι δεν αποτελεί εξαίρεση. Περίπου 2,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο παίζουν παιχνίδια για κινητά, κυρίως επειδή είναι προσβάσιμα, γρήγορα και προσφέρουν εξαιρετική ψυχαγωγία.
Τα παιχνίδια για κινητά δημιούργησαν έσοδα αξίας 77,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020, αύξηση 13,3% από έτος σε έτος. Αυτή η τάση της διψήφιας ανάπτυξης στη βιομηχανία παιχνιδιών για κινητά αναμένεται να διατηρηθεί στο άμεσο μέλλον.

Τα περισσότερα από αυτά τα παιχνίδια είναι “δωρεάν”, επομένως οι εταιρείες δημιουργούν έσοδα μέσω διαφημίσεων. Ωστόσο, οι καταναλωτές δεν κάνουν κλικ σε διαφημίσεις σε παιχνίδια για κινητά και ως εκ τούτου, οι διαφημιζόμενοι δεν ξοδεύουν πολλά χρήματα σε αυτές τις αναποτελεσματικές διαφημίσεις. Επομένως, τα περισσότερα παιχνίδια για κινητά έχουν κακά οικονομικά αποτελέσματα ή δεν είναι κερδοφόρα. Η επίλυση είναι μια στροφή προς τα esports για κινητά. Στο μοντέλο esports για κινητά, οι εφαρμογές για κινητά μετατρέπουν τα παιχνίδια τους σε διαγωνισμούς με πραγματικά χρήματα, βάσει δεξιοτήτων, όπου οι παίκτες πληρώνουν τέλος συμμετοχής για να συμμετέχουν στα διάφορα τουρνουά και στη συνέχεια μπορούν να κερδίσουν χρηματικά έπαθλα εάν κερδίσουν αυτόν τον διαγωνισμό.

Έτσι, κατά τα επόμενα χρόνια, τα παιχνίδια για κινητά θα εκρήγνυνται, καθώς οι διαφημίσεις εφαρμογών για κινητά θα εξαφανίζονται ενώ τα esports για κινητά θα εμφανίζονται.
Η Skillz βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της αλλαγής. Η εταιρεία προμηθεύει την κρίσιμη, τεχνολογική υποδομή, η οποία επιτρέπει σε κάθε παλιό ανταγωνιστικό παιχνίδι βασισμένο σε δεξιότητες, να μετατραπεί σε mobile esports με διαγωνισμούς και τουρνουά με πραγματικά χρήματα.

Ένας προγραμματιστής κινητής τηλεφωνίας που έφτιαξε ένα παιχνίδι καρτών βάσει δεξιοτήτων, θα μπορούσε μέσω της πλατφόρμα της Skillz να ενσωματώσει τον πηγαίο κώδικα του παιχνιδιού με την τεχνολογική πλατφόρμα της εταιρείας και να μετατρέψει ομαλά το παιχνίδι του σε μια πλατφόρμα esports για κινητά με στοιχήματα πραγματικών χρημάτων και τουρνουά βραβείων.
Τα μέσα έσοδα ανά χρήστη παιχνιδιών που βασίζονται στην τεχνολογική πλατφόρμα Skillz κυμαίνονται πάνω από 6 δολάρια, έναντι λιγότερο από 2 δολάρια για τα παιχνίδια που βασίζονται σε διαφημίσεις.

Όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα, οι χρήστες της πλατφόρμας Skillz είναι από όλες τις ηλικίες, άνδρες 43%, γυναίκες 57%, αλλά και όλων των κοινωνικών στρωμάτων βάση των οικονομικών τους εσόδων.  

 

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Skillz είναι ο αλγόριθμος anti-cheat της εταιρείας και αυτός είναι ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα. Η εξαπάτηση είναι δυστυχώς πολύ συχνή στα κινητά esports. Επομένως, ένας ισχυρός αλγόριθμος anti-cheat είναι το πιο σημαντικό κομμάτι κάθε παιχνιδιού esports για κινητά. Η ισχύς ενός αλγόριθμου anti-cheat καθορίζεται από τον όγκο και την ευκρίνεια των δεδομένων του παιχνιδιού σε πραγματικό χρόνο που το ενημερώνουν. Επειδή η Skillz είναι η πρώτη που δραστηριοποιείται σε αυτόν τον χώρο, έχει συγκεντρώσει πολλά δεδομένα gaming. Έτσι η εταιρεία μπόρεσε να δημιουργήσει τον καλύτερο αλγόριθμο anti-cheat της βιομηχανίας και γιαυτό Skillz βρίσκεται σε στρατηγική θέση για να κυριαρχήσει στην αγορά υποδομής τεχνολογίας κινητών esports το άμεσο μέλλον.

Σήμερα, η βιομηχανία του gaming είναι μεγαλύτερη από τις ταινίες, τη μουσική και τα βιβλία και η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά στα μέσα και την ψυχαγωγία.
To Mobile είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς παιχνιδιών, που αναμένεται να αυξηθεί από 68 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 σε 150 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025.

Η βιομηχανία παιχνιδιών είναι μεγαλύτερη από ταινίες, μουσική και βιβλία, με περισσότερους από 2,7 δισεκατομμύρια παίκτες να παίζουν κάθε μήνα και 10 εκατομμύρια προγραμματιστές σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, το gaming αναμένεται να ξεπεράσει την τηλεόραση τα επόμενα πέντε χρόνια. Η Skillz είναι μια πλατφόρμα eSports για κινητά στον κόσμο, που αναπτύσσεται ραγδαία στην τεράστια αγορά των 2,7 δισεκατομμυρίων παικτών.
Πρόκειται για μια επιχείρηση όπου λαμβάνει προμήθεια από κάθε χρήστη που παίρνει μέρος στον κάθε διαγωνισμό που εκτελείται στην πλατφόρμα της. Το μέσο τέλος εισόδου είναι περίπου 3 δολάρια ανά άτομο. Με βάση το ποσοστό λήψης 14%, η Skillz κερδίζει 0,84 δολάρια από έσοδα για διαγωνισμούς δύο παικτών. Εκτελούνται εκατομμύρια από αυτές τις μικρο συναλλαγές κάθε μέρα, γεγονός που δίνει την δυνατότητα να υπάρχει υψηλή προβλεψιμότητα εσόδων.

Συνεπώς τα έσοδα της Skillz προκύπτουν από διάφορες πηγές, όπως ο αριθμός των χρηστών που πληρώνουν, ο αριθμός των συμμετοχών στον κάθε διαγωνισμό καθώς και από τον αριθμό των ημερών που παίζουν οι χρήστες ανά μήνα, αλλά και από το μέσο τέλος συμμετοχής ανά διαγωνισμό και το ποσοστό συμμετοχής.

Το 2025, η αγορά παιχνιδιών για κινητά προβλέπεται πως θα φθάσει τα 161 δισεκατομμύρια, λόγω του πολλαπλασιασμού των κινητών συσκευών. Τα smartphones και τα tablets αναμένεται να διπλασιαστούν έως το 2025.

Στην πλατφόρμα της Skillz ενεργοποιήθηκαν περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια τουρνουά για το 2020 και επιτεύχθηκαν 1,6 δισεκατομμύρια GMV ακαθάριστα έσοδα που προέκυψαν από τα τέλη συμμετοχής και τα οποία ήταν αυξημένα κατά 80% σε σύγκριση με τα 886 εκατομμύρια δολάρια GMV του 2019.

Η GMV αντιπροσωπεύει τέλη εισόδου που μπορεί να καταβληθούν χρησιμοποιώντας καταθέσεις μετρητών, καθώς και προηγούμενα κέρδη σε μετρητά που δεν έχουν αποσυρθεί. Οι καταθέσεις μετρητών αντιπροσώπευαν περίπου το 11% των συνολικών τελών εισόδου για τα έτη που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2020 και 2019. Τα προηγούμενα κέρδη μετρητών που δεν έχουν αποσυρθεί αντιπροσώπευαν περίπου το 82% των συνολικών τελών εισόδου για τα έτη που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2020 και 2019.

Η Skillz παρακρατεί συνήθως το 16% – 20% των (GMV) των συνολικών τελών συμμετοχής κατά τη διανομή των χρημάτων ως προμήθεια. Αυτή η προμήθεια μοιράζεται μεταξύ της Skillz και των προγραμματιστών παιχνιδιών. Η εταιρεία, όπως προαναφέρθηκε, λαμβάνει προμήθεια ύψους 14%.

Το 2020, ο αριθμός των παιχνιδιών που δημιούργησαν πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια ετησίως GMV αυξήθηκε κατά 57% και ήταν 36 παιχνίδια από 23.
Σήμερα, η πλατφόρμα της Skillz διαθέτει 2,6 εκατομμύρια MAU (μηνιαίους ενεργούς χρήστες) και φιλοξενεί κατά μέσο όρο πάνω από 5 εκατομμύρια καθημερινά τουρνουά, συμπεριλαμβανομένων 1,4 εκατομμυρίων ημερήσιων τουρνουά επί πληρωμή, προσφέροντας πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια σε έπαθλα κάθε μήνα. Στις 31 Δεκεμβρίου 2020, η Skillz είχε περισσότερους από 9.000 εγγεγραμμένους προγραμματιστές παιχνιδιών στην πλατφόρμα της που έχουν ξεκινήσει να ενσωματώνουν παιχνίδια.

Για το 2020 η Skillz, εξυπηρέτησε 2,6 εκατομμύρια ΜΑU απο 1,6 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες το 2019.
Το μέσο μηνιαίο έσοδο ανά χρήστη (ARPU) ήταν 7,49 δολάρια και 6,30 δολαρια, για τα έτη 2020 και 2019 αντίστοιχα.
Το 2020, μόλις το 13% των χρηστών της Skillz συμμετείχαν σε διαγωνισμούς βραβείων (MAU), από 10% του 2019.
Τέλος, το μέσο μηνιαίο έσοδο ανά χρήστη που πληρώνει (ARPPU) ήταν 58 δολάρια και 62 δολάρια, για τα έτη 2020 και 2019 αντίστοιχα. Yπολογίζεται ότι οι χρήστες που πληρώνουν ξόδεψαν κατά μέσο όρο 60 με 62 λεπτά την ημέρα στην πλατφόρμα παίζοντας.

Ένα άλλο σημαντικό στατιστικό που δείχνει την ταχύτητα με την οποία αναπτύσσεται η Skillz είναι η κοορτή, ανά έτος.
Μια κοόρτη είναι όλοι οι χρήστες που αποκτήθηκαν και πλήρωσαν για 1η φορά το ίδιο έτος. Ένας χρήστης θεωρείται μέρος μιας κοόρτης με βάση την πρώτη φορά που κάνει μια κατάθεση και συμμετέχει σε ένα τουρνουά επί πληρωμή. Όταν ένας χρήστης θεωρείται μέρος μιας κοόρτης, υπολογίζονται πάντα σε αυτήν την κοόρτη. Έτσι, η κοόρτη

  • του 2016 συνέβαλε έσοδα 6,0 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο έτος, 5,5 εκατομμύρια δολάρια το 2017, 5,5 εκατομμύρια δολάρια το 2018, 6,6 εκατομμύρια δολάρια το 2019 και 7,2 εκατομμύρια δολάρια το 2020. 
  • του 2017 συνέβαλε έσοδα 9,9 εκατομμυρίων δολαρίων τον πρώτο χρόνο, 10,3 εκατομμύρια δολάρια το 2018, 9,6 εκατομμύρια δολάρια το 2019 και 9,5 εκατομμύρια δολάρια το 2020. 
  • του 2018 συνέβαλε σε έσοδα 33,2 εκατομμυρίων δολαρίων τον πρώτο χρόνο, 36,1 εκατομμύρια δολάρια το 2019 και 31,5 εκατομμύρια δολάρια το 2020. 
  • του 2019 συνέβαλε 65,2 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα το πρώτο έτος και 64,3 εκατομμύρια δολάρια το 2020. 
  • του 2020 συνέβαλε έσοδα 115,8 εκατομμυρίων δολαρίων τον πρώτο χρόνο.

Το 2020 και το 2019, λιγότερο από το 10% των εσόδων της Skillz προήλθε από χρήστες εκτός της Βορείου Αμερικής, ενώ μόλις το 13% των χρηστών της Skillz συμμετείχαν σε κάποιο διαγωνισμό και πλήρωσαν.

Τα έσοδά της εταιρείας αυξήθηκαν σε 230,115 εκατομμύρια για το 2020 και 68 εκατομμύρια για το 4ο τρίμηνο του 2020.
Τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου 2020 σχεδόν διπλασιάστηκαν και έφτασαν στα 67,7 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας μια αύξηση 95% σε σχέση με το 4ο τρίμηνο 2019.
Τα ετήσια έσοδα για το 2020 ανήλθαν σε 230,1 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 92% σε σχέση με το 2019. Αυτές οι πωλήσεις ξεπέρασαν την πρόβλεψη της διοίκησης που μέσω οδηγίας προέβλεπε 225 εκατομμύρια δολάρια για το 2020.
Η αύξηση των εσόδων για το έτος ενισχύθηκε κατά 101% στους μηνιαίους ενεργούς χρήστες πού πληρώνουν.

Η εταιρεία λειτουργεί με  ένα ψηλό περιθώριο μικτού κέρδους που φθάνει το 95% , καθώς το κόστος εσόδων αποτελείται από επεξεργασία πληρωμών, υποστήριξη χρηστών και κόστος διακομιστή, τα οποία είναι όλα μεταβλητά έξοδα.

Το 4ο τρίμηνο του 2020 ήταν το 20ο συνεχές τρίμηνο που η Skillz πετυχαίνει να αυξήσει τα έσοδα της. Κατά τη διάρκεια αυτού του τριμήνου, επεκτάθηκαν οι δυνατότητες της πλατφόρμας και προστέθηκαν πολλά νέα και συναρπαστικά παιχνίδια. 

Για το 4ο τρίμηνο 2020, οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 129% της προηγούμενης περιόδου και έφθασαν στα 79,56 εκατομμύρια δολάρια από 33,428. Αυτό οφείλεται στην επένδυση της εταιρείας στο μάρκετινγκ απόκτησης χρηστών για την επιτάχυνση της διείσδυσης στην αγορά και των προγραμμάτων μάρκετινγκ για την προώθηση της αφοσίωσης των τελικών χρηστών. Ως ποσοστό των συνολικών εσόδων, οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ έφθασαν στο  113% για το τρίμηνο, από 96% την προηγούμενη περίοδο.

Για το έτος 2020, οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 126% της προηγούμενης περιόδου και έφθασαν στα 251,941 εκατομμύρια δολάρια από 111,37 εκατομμύρια το 2019 και 51,689 εκατομμύρια το 2018. Αυτό οφείλεται στην επένδυση της εταιρείας στο μάρκετινγκ απόκτησης χρηστών για την επιτάχυνση της διείσδυσης στην αγορά και των προγραμμάτων μάρκετινγκ για την προώθηση της αφοσίωσης των τελικών χρηστών. Ως ποσοστό των συνολικών εσόδων, οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ έφθασαν στο  109%.

Η Skillz παρουσίασε για το 2020 καθαρή ζημιά 122,461 εκατομμυρίων δολαρίων, από καθαρή ζημιά 23,605 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019 και 27,780 εκατομμυρίων το 2018.

Η διοίκηση της Skillz ξεκινά το 2021 με καθοδήγηση εσόδων ύψους 366 εκατομμυρίων δολαρίων, που αντιστοιχεί σε 59% ετήσια αύξηση.

Στις 31 Δεκεμβρίου 2020, η Εταιρεία είχε 263 εκατομμύρια δολάρια μετρητά και κανένα χρέος.

Συνεργασία με ΝFL
Το 2ο τρίμηνο 2021, η 
National Football League (NFL) και η Skillz θα ξεκινήσουν συνεργασία με στόχο την πρόσκληση σε προγραμματιστές να αναπτύξουν ένα παιχνίδι για κινητά με θέμα NFL. Βέβαια, θα χρειαστούν πολλά τρίμηνα για να αναπτυχθούν τα παιχνίδια στην αγορά. Οι ανταγωνιστικοί προγραμματιστές θα έχουν την ευκαιρία  μέσω της πλατφόρμας Skillz esports και την υποστήριξη μάρκετινγκ, τόσο από το NFL όσο και από τη Skillz, να αναπτύξουν τα παιχνίδια τους.

Αυτή η συμφωνία θα εισαγάγει εκατομμύρια θαυμαστές του NFL στην κορυφαία πλατφόρμα esports της Skillz.
Στις μελλοντικές προβλέψεις της διοίκησης δεν έχει προβλεφθεί η συμφωνία με τη NFL.

Επέκταση στην Ινδία
Το 90% των εσόδων της Skillz προέρχεται από τη Βόρεια Αμερική. Ωστόσο η διεθνής αγορά esport είναι τετραπλάσια από την αγορά της Βορείου Αμερικής. Η πρώτη διεθνής αγορά που θα επεκταθεί η Skillz είναι η Ινδία όπου και αναμένεται να ξεκινήσει να δραστηριοποιείται εντός του 2021.
Η αγορά παιχνιδιών για κινητά στην Ινδία έχει ήδη φτάσει τους 137 εκατομμύρια παίκτες και αναμένεται να αυξηθεί με ρυθμό 26% ετησίως. Η αγορά των ΗΠΑ σήμερα είναι περίπου 210 εκατομμύρια παίκτες και αυξάνεται 6% ετησίως. Η αγορά της Ινδίας αυξάνεται τέσσερις φορές πιο γρήγορα.

Περαιτέρω διείσδυση στην αγορά των Η.Π.Α.
Στις ΗΠΑ, υπάρχουν 210 εκατομμύρια gamers, με την πλατφόρμα Skillz να έχει προσελκύσει μόνο 2,6 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες (MAU), έχοντας διεισδύσει μόλις στο 1,28% της αγοράς. Επίσης, μόνο το 12% των παικτών του Skillz ανταγωνίζονται στα διάφορα τουρνουά, οπότε το υπόλοιπο 88% αποτελεί ευκαιρία για επιπλέον έσοδα.

Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.