16/1- X.A 2020-: Πολλά ενδιαφέροντα(;), απαντήσεις, σχόλια και αναφορές (νο.9)

ΤΑΚΤΙΚΗ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Αν μία μετοχή σας έχει ταλαιπωρήσει, μόλις δείχνει ότι αντιδρά μην την πουλάτε από… αγανάκτηση. Πολλά τα φαινόμενα των… μετανοούντων. Πρόσφατα σε ΕΛΛΑΚΤΩΡΑ, ΑΒΑΞ, ΕΛΓΕΚΑ, ΜΑΘΙΟ, ΦΙΕΡΑ, ΙΛΥΔΑ, ΙΝΤΡΑΚΟΜ και στον ΚΥΡΙΟ, μία από τις πραγματικά υποτιμημένες και με μεγάλη προοπτική περαιτέρω ανάπτυξης εταιρείες, στον πιο hot κλάδο(!). Και την οποία πιστεύουμε και υποστηρίζουμε. Βέβαια, ο καθένας πορεύεται όπως νομίζει αυτός καλύτερα.

**

ΣΑΝ ΠΡΟΛΟΓΟΣ τα συνηθισμένα και γνωστά, αλλά αυξάνονται καθημερινά οι αναγνώστες μας που σε διάστημα ολίγων μηνών έχουν υπερδιπλασιασθεί. Χαρακτηριστικότερη απόδειξη για την επάνοδο του Χ.Α στο γενικότερο ενδιαφέρον, δεν μπορεί να υπάρξει.

**

ΟΤΑΝ Η ΤΑΔΕ ΜΠΑΤΙΡΗΜΕΝΗ ΕΙΣΗΓΜΕΝΗ ΕΧΕΙ κεφαλαιοποίηση 60 εκατ.ευρώ, η ΔΕΙΝΑ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ ΕΙΣΗΓΜΕΝΗ 45 εκατ.  η ΑΛΛΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗ 40 εκατ. ευρώ μην περιμένετε απάντηση για το που μπορεί να φτάσει η τιμή της κάθε πικραμένης που μας γράφετε. ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕ. Άλλα είναι όμως τα πράγματα που πρέπει να σας… βασανίζουν:- Η ποιότητα, η προιστορία, το παρόν και το μέλλον της εταιρείας για την μετοχή της οποίας ενδιαφέρεσθε.

**

ΠΡΟΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ: ΠΑΙΞΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ , ΠΑΙΞΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ και μακάρι να τα κονομήστε χοντρά. ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ…

ΟΤΑΝ ΘΑΧΟΥΜΕ ΚΛΑΜΑΤΑ ΟΜΩΣ – ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ – ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΧΑ και την ΕΠΙΤΡΟΠΗ Κ/Φ που δεν σας προστάτεψε.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΕΣ… Ή μήπως τους παίρνετε μαζί σας και στη ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, στο ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ και στις λοιπές αγορές σας;


ΛΥΚΟΣ – ενωρίτερα χθες:

ΛΥΚΟΣ – απάντηση: Άλλο πράγμα ο διαγωνισμός κι άλλο εντελώς διαφορετικό η πορεία της μετοχής στο ταμπλό. Γιατί, αν ήταν να διεκδικούσε (με άλλα τζάκια μαζί, εξυπακούεται) τον διαγωνισμό, τώρα θα έγραφε άλλα νούμερα. Έτσι όπως είναι τώρα, για να εξηγούμεθα και με την παρούσα τάση, θα πρέπει να χτυπήσει τουλάχιστον την Book Value (1,9400 ευρώ). Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους… Απλά, την αφαιρέσαμε από τις TOP επιλογές μας για τον γνωστό λόγο.

ΛΥΚΟΣ: Αποτιμάται αυτή την στιγμή στα… 29,6 εκατ. ευρώ και δεν πλησιάζουν τον τίτλο, μόνον πουλάνε και σήμερα. Την στιγμή που βλέπουμε αποτιμήσεις της…παλαβής – ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΑΝΤΟΤΕ- σε ΑΒΕ, ΠΑΠ, ΠΡΟΦ, ΠΕΤΡΟ, ΛΟΥΛΗ, ΜΟΤΟ κι άλλες πολλές, πιο εξωφρενικές μάλιστα.  Την απάντηση θα την δώσει όπως πάντα – αργά ή γρήγορα – το ίδιο το ταμπλό.

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΤΟΧΗΣ
  • ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΑΥΤΑ, μην αρχίσετε τα… Παλαβά. Δίνουν κομμάτια, οπότε ξέρετε και πως να κινηθείτε, αν έχετε την διάθεση.
  • ΕΙΧΑΜΕ 17 ερωτήματα χθες και σήμερα… Εξ ου και η διευκρίνηση.
  • ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ τους απαντήσαμε, πριν την δημοσιευσουμε την απάντηση.

!INFORM ΛΥΚΟΣ@1,4950 ευρώ και +3,8% με 23600 τμχ: 

  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΤΟΧΗΣ
  • Κ/ΦΣΗ: 30,76 εκατ.
  • ΒΟΟΚ VALUE: 1,9400
  • ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ: Σημαντικά υψηλότερη.
  • Και 3,00 ευρώ να έδινες στον μεγαλομέτοχο, θα τον έπιαναν τα γέλια.
  • Και μόνον κορόιδο δεν είναι, όπως άλλωστε όλοι στο σινάφι τους.
Διάστημα ΜΙΝ ΜΑΧ Μετ.%
7 ημερών 1,425 1,505 3,46
30 ημερών 1,410 1,590 4,55
3 μηνών 1,380 1,620 -2,29
6 μηνών 1,300 1,795 10,74

 

ΓΡΑΦΑΜΕ την 1η Αυγούστου 2019 με την τιμή τότε στα… 1,4850 ευρώ…

Κατά τη χρήση του 2018, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά € 5,6 εκατ. ή 8,9% σε σχέση με το 2017 και ανήλθαν σε € 68 εκατ.. Τα adjusted EBITDA του Ομίλου, αυξήθηκαν από € 4,9 εκατ. το 2017 σε € 5,5 εκατ. το 2018, καθώς τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν κατά € 0,6 εκατ., χάριν της μείωσης του κόστους εκτύπωσης, ως αποτέλεσμα της αυτοματοποίησης και της βελτίωσης της ψηφιακής παραγωγικής διαδικασίας στη Ρουμανία με την εγκατάσταση υπερσύγχρονων ψηφιακών εκτυπωτικών μηχανών.

  • Στη χρήση 2018, η Διοίκηση του Ομίλου αποφάσισε την απομείωση μηχανημάτων που τέθηκαν οριστικά εκτός παραγωγικής λειτουργίας εντός του 2018, καθώς ολοκληρώθηκαν οι επενδύσεις του Ομίλου με την εγκατάσταση της τρίτης ψηφιακής μηχανής υψηλής ανάλυσης inkjet και την παραγγελία της τέταρτης εντός του 2018 στη Ρουμανία σε συνέχεια της προηγούμενης εγκατάστασης των δυο ψηφιακών μηχανών υψηλής ανάλυσης inkjet στην Ελλάδα.
  • Οι μηχανές παλαιότερης τεχνολογίας, που αποσύρθηκαν συνολικής λογιστικής αξίας € 6,9 εκατ., απομειώθηκαν στις 31 Δεκεμβρίου 2018.
  • Η εν λόγω απομείωση αξίας € 6,6 εκατ., επιβάρυνε ισόποσα τα αποτελέσματα της χρήσης και παρουσιάζεται στις μη επαναλαμβανόμενες δαπάνες αυτών των οικονομικών καταστάσεων.

Οι ενοποιημένες λειτουργικές ταμειακές ροές που δημιουργήθηκαν στο 2018, ανήλθαν σε € 6 εκατ. έναντι € 3,4 εκατ. το 2017. Η σημαντική αύξηση οφείλεται κυρίως στην βελτίωση των αποτελεσμάτων και του κεφαλαίου κίνησης.

2019: Η INFORM ανέλαβε και εκπλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την παραγωγή των ψηφοδελτίων ασφαλείας των προεδρικών εκλογών που διεξήχθησαν στις 23 Φεβρουαρίου 2019, στη Νιγηρία. Η διαδικασία υλοποίησης έγινε σε 2 στάδια. Τα 2 υπερσύγχρονα εργοστάσια του ομίλου (Ελλάδα & Ρουμανία), έλαβαν την πιστοποίηση από τον Κρατικό φορέα οργάνωσης και διεξαγωγής εκλογών της Νιγηρίας, ως κατάλληλα για την παραγωγή εντύπων ασφαλείας και τη διαχείριση μεγάλων και κρίσιμων κρατικών έργων. Σε συνέχεια αυτής της πιστοποίησης, ξεκίνησαν και όλες οι εργασίες, για την αποπεράτωση ενός τόσο απαιτητικού έργου.

  • Οι υψηλές προδιαγραφές που τέθηκαν, αντικατοπτρίζονται στο γεγονός ότι πρόκειται για ένα έργο ιδιαιτέρων απαιτήσεων στην παραγωγή εντύπων ασφαλείας, κατανομή, προσωποποίηση και αποστολή σε 120.000 εκλογικά κέντρα της χώρας, μέσα σε πολύ συγκεκριμένο και περιορισμένο χρονοδιάγραμμα.
  • Το έργο αποτέλεσε μια μεγάλη πρόκληση για την INFORM καθώς έπρεπε να ολοκληρώσει την παραγωγή 150 εκατομμυρίων ψηφοδελτίων ασφαλείας που μεταφράζονται σε 1.800 τόνους χαρτιού μέσα σε μόλις 35 ημέρες.
  • Το ύψος του έργου ανήλθε στα 4,6 εκ ευρώ και επιδεικνύει την δυναμική της εταιρείας, να ανταπεξέλθει σε διεθνή project, υψηλών απαιτήσεων και όγκου με απόλυτη επιτυχία.

ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΙΝΑ, ΕΞ ΙΣΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

Ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου ανήλθε σε € 15 εκατ. το 2018 από € 17,5 εκατ. το 2017, μειωμένος κατά € 2,5 εκατ., κυρίως λόγω της ολοκλήρωσης σημαντικού μέρους των επενδύσεων σε σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό στο 2017 και της βελτίωσης των αναγκών για κεφάλαιο κίνησης.

Ο Όμιλος έχοντας μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στις ολοκληρωμένες λύσεις – υπηρεσίες έχει αναπτύξει μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες του προσφέροντας το υψηλό επίπεδο των προϊόντων και υπηρεσιών του, σε ανταγωνιστικές τιμές, ώστε να θεωρείται στρατηγικός προμηθευτής των τραπεζικών οργανισμών, των τηλεπικοινωνιών και λοιπών οργανισμών είτε του Ιδιωτικού ή του Δημοσίου τομέα.

  • Με την ολοκλήρωση των νέων επενδύσεων σε υπερσύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό ψηφιακών εκτυπώσεων και λογισμικού στην  Ελλάδα συνολικού ύψους € 4,7 εκατ. και στη Ρουμανία συνολικού ύψους € 2,3 εκατ., ο Όμιλος είναι σε θέση να προσφέρει τη δυνατότητα της άμεσης, εξατομικευμένης και διαδραστικής πληροφόρησης, με έμφαση στην ποιότητα και αποτελεσματικότητα.

Παράλληλα, συνεχίζονται οι επενδύσεις και η εσωτερική ανάπτυξη νέων προιόντων και υπηρεσιών στον τομέα του digital transformation για να καλυφθούν συνολικά οι ανάγκες των πελατών, παρέχοντας προσαρμοσμένη και διαδραστική επικοινωνία, με προϊόντα, όπως η υπηρεσία CCM (Customer Communication Management), ή οι υπηρεσίες Enterprise Document Management, Scanning and Archiving.

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΑ:

Οι κεραίες του μ/μ έπιασαν και τα εξής…

ΚΑΛΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΟΙ ΓΚΑΝΙΟΤΕΣ: Να προσμετράται στους δείκτες η απώλεια που προκαλεί σε μία μετοχή η αποκοπή του μερίσματος της. Π.χ το σημερινό διανεμητέο μέρισμα του ΟΠΑΠ θα στοιχίσει περί το -0,50% στον γενικό δείκτη. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, αν το ήθελαν…

ΚΛΜ: Η απουσία του Λουκά Σπεντζάρη από τα διοικητικά είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Φαινόταν άλλωστε ότι κάτι συνέβαινε στην διοίκηση, κάτι δεν πήγαινε καλά.

ΑΛΜΥ: Μας μεταβιβάστηκαν διάφορα, αλλά είναι σχεδόν απίστευτα. Και όπου ακούς για πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι μας έλεγαν στο χωριό μας. Ας ξεκαθαρίσουν πρώτα οι εκκρεμότητες και ας αγοράσουμε ακριβότερα. ‘Αλλωστε, την τελευταία κίνηση την πιάσαμε και είμαστε κάτι παραπάνω από ικανοποιημένοι.

AΛΜΥ(1): Και αφού είναι τόσον εντυπωσιακά αυτά που θα προκύψουν με την απορρόφηση της θυγατρικής της, γιατί δεν μας τα λένε; Να τα μάθουμε και εμείς- έστω κατά προσέγγιση- βρε παιδιά;

INTET: Δρομολογείται η διαδικασία αποχώρησης του Δημ. Κοντομηνά που συνεχίζει να περνάει πολύ δύσκολες ώρες στο ΥΓΕΙΑ και η μεταβίβαση του μετοχικού πακέτου του. Η αγορά έχει ήδη αρχίσει και το προεξοφλεί. Θα θέλαμε πάντως να μας έλεγαν και την χρηματοοικονομική εικόνα εκείνων που θα πάρουν τα ηνία. Να δούμε περί τίνος ακριβώς πρόκειται.

ΣΤΗΝ ΓΕΒΚΑ πρέπει να ανέβει η εμπορευσιμότητα της μετοχής που δεν ξεπερνά τις 2 με 3 χιλ. τμχ ημερησίως κατά μέσον όρο εδώ και πολλούς  μήνες.

**

Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΕΠΕΝΔΥΤΗ

ΩΡΑΙΑ ΗΜΕΡΑ και η χθεσινή για τους μικροεπενδυτές φίλους μας. Αρκετά από τα χαρτιά τους, συνέχιζαν να δίνουν ευκαιρίες ρευστοποιήσεων προς κατοχύρωση κερδών και δημιουργία ρευστότητας. Ταυτόχρονα, άλλα έβγαιναν στην επιφάνεια για να διεκδικήσουν με την σειρά τους μερίδια από την πίττα, χορταστική όντως πάντα για τους φίλους της συγκεκριμένης στήλης.

  • ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙ ΜΑΣΟΠ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΗΜΕΡΑ: 

ΑΦΟΡΜΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ και ΠΟΥ το ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ…”Λες και βρήκε το φάρμακο για τον καρκίνο την έκανε ο μικρομετοχος. Ενώ σε όλα της τα προιόντα λέει για πόνους ηπιους στην άνω κοιλία, τρίχες δηλαδή. Αφήνει και ένα μυστήριο οτι κάτι μαγυρεύεται με ισραιλινούς ερευνητές και τσιμπάτε κορόιδα. Ρε πως σας τα αρπάζουν”.

  • Κρυβόμενος πίσω από την ανωνυμία του ο θρασύς αυτός – αν μη τι άλλο – πετάει την μαλακία του… Παράλληλα διαβάζουμε πολλά και διάφορα ανευθυνο-υπεύθυνα που προκαλούν σε μας τουλάχιστον την θυμηδία.

Για το ότι η εταιρεία ήταν άγνωστη και δεν άνοιγε στο ταμπλό ήταν μία ακόμη απόδειξη του πόσον ασχολούνται με την αγορά στο… ευρύτερο εύρος της, πλην των επιδερμικών γνώσεων που έχουν στις γνωστές πριμαντόνες και λοιπές πολυδιαφημιζόμενες και σπρωχνόμενες ξεδιάντροπα μάλιστα μετοχάρες. Οι οποίες είναι αυτές που σακάτεψαν ή στην καλύτερη των περιπτώσεων ρήμαξαν τα χαρτοφυλάκια των ειδικών και μη. Αλλά αυτό δεν είναι το ζητούμενο αυτή την στιγμή…

  • ΕΧΟΥΝ λοιπόν λυσσάξει που η τιμή της υπερδιπλασιάστηκε σε χρόνο dt και μάλιστα με συναλλαγές 200τόσων χιλ. τμχ. Και να η ΜΑΣΟΠ αυτό και να η ΜΑΣΟΠ εκείνο…
  • Μία εταιρεία τίμια, που δεν κορόιδεψε κανένα, που έχει νοικοκυροσύνη στα οικονομικά της (δανεισμός μόλις 300 χιλ. και ταμείο 900 χιλ, άρα καθαρός δανεισμός αρνητικός), κάνει τις πωλήσεις της και βγάζει και κάποια κέρδη (δεν έχει σημασία αν είναι 200 ή 300 χιλ. ευρώ).
  • ΕΣΤΕΙΛΕ λοιπόν ένας φίλος αναγνώστης σχετικό ερώτημα και του απαντήσαμε ότι την γνωρίζουμε την περίπτωση της (δεν υπάρχει εισηγμένη που να μην την γνωρίζουμε μέσα και έξω και οι φiλοι μας το ξέρουν πολύ καλά αυτό). Και ότι θα επανέλθουμε…

Το τι έγινε μετά στο ταμπλό, δεν είναι δική μας υπόθεση. Ελεύθερη αγορά έχουμε και ο καθένας κάνει τα κουμάντα του.

  • Σαν μ/μ πάντως απευθυνθήκαμε στους μικροεπενδυτές των χαρτοφυλακίων με λίγα κεφάλαια αν θέλουν και με τοποθετήσεις 1500 ευρώ μάξιμουμ να (επ)ωφεληθούν, γιατί στα 5 εκατ. ευρώ αποτίμησης μάλλον κερδισμένοι θα έβγαιναν.
  • Σαν μ/μ πάλι τους έχουμε νουθετήσει να παίρνουν σταδιακά τα κέρδη τους -(αν αυτά φυσικά ήθελαν να προκύψουν στην πορεία) και να μην είναι ποτέ άπληστοι. Δηλ. κανονικά μέχρι τα 1,0000 ευρώ (+25%) να κλειδώσουν το 20%, μέχρι τα 1,2000 (+50%) άλλο ένα 25% και σε ενδεχόμενο 2πλασιασμού το υπόλοιπο. (Συμβαίνει συχνά αυτό το φαινόμενο σε μετοχές που είναι στο περιθώριο και δεν έχουν κάνει τίποτα, αν και αξίζουν κάτι καλύτερο αν μη τι άλλο).

ΚΑΙ ΕΔΩ είχαμε να κάνουμε με μία εταιρεία της οποίας το προιόν έχει να κάνει με την φαρμακευτική θεραπεία ασθένειας πραγματικής μάστιγας για την ανθρωπότητα. Οπότε, πρέπει να λάβει κανείς υπόψη και αυτή την περίπτωση, έστω με πιθανότητες 1% με 5%.

  • ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ αναφέρονται (και) διεθνή μέσα.

Opinion | Can This Ancient Greek Medicine Cure Humanity?

ΚΛΙΚ ΕΔΩ https://www.nytimes.com/2019/ 07/26/opinion/mastic-greek- medicine-chios.html

ΤΟΥΣ… ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ η ΜΑΣΟΠ και δεν τους ενοχλούν τα τόσα ΣΑΠΑΚΙΑ που κυκλοφορούν ελεύθερα, διαφημιζόμενα ποικιλοτρόπως.

  • ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΜΑΣΟΠ (MEDITERRA), για να μάθουν ότι δεν είναι… UFO , κάτι σαν εξωγήινο δηλαδή. Και μη χειρότερα… 

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ (νάναι καλά ο άνθρωπος, Δ.Β τα αρχικά του): –

Μεντιτέρρα: Έχει καθαρό ισολογισμό, ταμείο 900.000 δάνεια 300.000 ευρώ, βγάζει κέρδη και έχει το 36% του κέντρου έρευνας μαστίχας που αρχίζει και παίζει μπάλα. Κάνουν έρευνες για φαρμακευτική χρήση της μαστίχας. Θα σου στείλω από πίσω ένα άρθρο από τους New York Times και το σιτε μιας ισραηλιτικής εταιρείας που φτιάχνει ένα φάρμακο με βάση τη μαστίχα και είναι σε phase 3. Η παραγωγή της μαστίχας γίνεται μόνο στη Χίο και η παραγωγή είναι 150 τόνους το χρόνο στο περίπου. Αν παίξει για φάρμακο η τιμη της θα πετάξει. Το 52% το έχει η ένωση μαστιχοπαραγωγών που δεν Πουλιέται ,το 10 %  Χιώτες εφοπλιστές ( το 5% ο Τσάκος) το 28% η Attica Ventures και το 5% η εταιρεία Κορρες.”

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΩΡΑ στην ανάγνωση που κάναμε… 

  • ΤΙΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ:… 1,9400 ευρώ στις 28 ΦΕΒΡ 2008…
  • ΚΑΙ ΜΕΤΑ από 12 σχεδόν χρόνια την είδαμε στα 0,7500 και 0,8000…

MENTITERRA

  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΣΤΑΘΜΟΙ
  • Ιούλιος 2002: 1ο mastihashop στην Ελλάδα
  • Ιανουάριος 2005: Διανομέας της Μαστίχας Χίου στην Ελλάδα
  • Ιούνιος 2005: Η Attica Ventures μέτοχος της Mediterra S.A.
  • Μάρτιος 2006: Ψηφίζεται ως μία εκ των 15 πλέον καινοτόμων επιχειρήσεων
    στην Ελλάδα.
  • Σεπτέμβριος 2006: το πρώτο mastihashop στο εξωτερικό
  • Δεκέμβριος 2006: Η TSAKOS Shipping Group μέτοχος της Mediterra S.A.
  • Ιανουάριος 2007: Δημιουργία Μονάδας Παραγωγής στη Χίο
  • Φεβρουάριος 2008: Χρυσός Ήλιος στα Superbrands 2008
  • Φεβρουάριος 2008: Είσοδος στην Εναλλακτική Αγορά του Χ.Α.Α.
  • Σεπτέμβριος 2011: Ανάληψη διανομής τσίκλας ΕΛΜΑ
  • Απρίλιος 2011: ιδρύεται το πρώτο εταιρικό παντοπωλείο
  • Οκτώβριος 2016: Συμμετοχή στην ίδρυση εταιρείας στην Τουρκία Mastiha Damla Sakiz
  • Δεκέμβριος 2017: Συμμετοχή στην ίδρυση Κέντρου Έρευνας Μαστίχας στην Χίο

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

  • mastihashop project: επιλεγμένο στα 50 καλύτερα επιχειρηματικά σενάρια στην Ελλάδα για το 2003 από την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
  • mastihashop Αθηνών: ένα από τα 10 καλύτερα καταστήματα λιανικής πώλησης, στην κατηγορία food store, στον ετήσιο διαγωνισμό retailer για το 2003
  • Mεταλλικές συσκευασίες : Χρυσό ΕΡΜΗΣ (1ο Βραβείο) στην κατηγορία «Συσκευασία» στον ετήσιο διαγωνισμό διαφήμισης, 2004
  • Website mastihashop: 1o βραβείο στον ετήσιο γραφιστικής και εικονογράφησης ΕΒΓΕ, 2005
  • Μεταλλικές συσκευασίες: Έπαινο στον ετήσιο γραφιστικής και εικονογράφησης ΕΒΓΕ, 2005
  • Συσκευασία καφέ: 1o βραβείο στον ετήσιο γραφιστικής και εικονογράφησης ΕΒΓΕ, 2005
  • Mediterra Α.Β.Ε.Σ.Ε.: Η εταιρεία αναδείχθηκε, μετά από σχετική έρευνα του Ελληνικού Ινστιτούτου Καινοτομίας και του Πάντειου Πανεπιστημίου, ως μία από τις 15 καινοτόμες Ελληνικές Επιχειρήσεις.
  • Σειρά προϊόντων mastihashoptherapy: 1ο Ευρωπαϊκό Βραβείο συσκευασίας στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό γραφιστικής European Design Awards 2006.
  • Mediterra Α.Β.Ε.Σ.Ε.:η εταιρεία αναδείχθηκε ως Rising Star 2006 στον ετήσιο διαγωνισμό  retailer για το έτος 2006
  • mastihashop: Χρυσός Ήλιος στα Superbrands 2008
  • ENOSIS λικερ μαστίχας: βραβείο Silver Outstanding Award στο διαγωνισμό International Wine and Spirits competition 2015.
  • Καραμέλες με μαστίχα σκληρές/ toffee, χρυσό βραβείο στα Packaging Awards 2017
  • Τσάι πράσινο με μαστίχα & τσάι μαύρο με μαστίχαασημένιο βραβείο στα Packaging Awards 2017
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η MEDITERRA είναι θυγατρική εταιρεία της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου και από την ίδρυση της το 2002 αποτελεί το σημαντικότερο μηχανισμό προβολής και marketing της Χιώτικης Μαστίχας. Στα πλαίσια του ρόλου της η εταιρεία αναπτύσσει συνδυασμένες δραστηριότητες λιανικής και χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό και παραγωγικές δραστηριότητας στην έδρα της στη Χίο.

Η πλέον προβεβλημένη δραστηριότητα της εταιρείας είναι τα καταστήματα mastihashop που έχουν προσφέρει υπηρεσίες προβολής ανυπολόγιστης αξίας στην υπόθεση της Μαστίχας Χίου και δεκάδες διακρίσεις στην εταιρεία που αφορούν στην ιδέα, τη μάρκα, τη συσκευασία και τη καινοτομία.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ THN ETAIΡEIA

Με σκοπό την επίτευξη των ιδρυτικών της σκοπών η εταιρεία έχει υιοθετήσει ένα σύνθετο επιχειρηματικό μοντέλο που συνδυάζει δραστηριότητες πώλησης, παραγωγής, έρευνας & ανάπτυξης με τα στοιχεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας να αφήνουν έντονο το αποτύπωμα τους στην οργάνωση και λειτουργία της. Στα πλαίσια αυτά, τα τελευταία χρόνια, και με προσήλωση στην εξωστρέφεια, τη συνεργασία και τη καινοτομία η εταιρεία έχει αποφασίσει τη συμμετοχή της στη ίδρυση συνδεμένων νομικών προσώπων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η εταιρεία σήμερα διατηρεί συμμετοχές στις εταιρείες:

  • MASTIHA DAMLA SAKIZ (25%, 2016)
  • ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΑΣΤΙΧΑΣ ΑΕ (36%, 2017)
  • ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΠΕ (65%, 2008)
  • ΜΕΤΟΧΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ

Μέτοχοι άνω του 5%

  • ΈΝΩΣΗ ΜΑΣΤΙΧΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΧΙΟΥ
  • ZAITECH FUND
  • KORRES NATURAL PRODUCTS

Η εταιρεία διαχειρίζεται 19 καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό εκ των οποίων 16 mastihashop, 2 mastihacorner και 1 παντοπωλείο, λειτουργεί μονάδα παραγωγής προϊόντων στη Χίο όπου παρασκευάζονται διαφορετικά προϊόντα όλων των κατηγοριών.
Παράλληλα η εταιρεία είναι διανομέας:

  • της μαστίχας Χίου (μόνο Ελλάδα)
  • της τσίκλας ΕΛΜΑ (μόνο Ελλάδα)
  • των παραφαρμακευτικών προϊόντων  Art of Nature
  • των καλλυντικών προϊόντων mastihacare
  • των λικέρ μαστίχας ENOSIS & KENTOS

Η εταιρεία εφαρμόζει σύστημα διαχείρισης σύμφωνα με το πρότυπο BS EN ISO 9001:2015 και HACCP σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ισχύουσας νομοθεσίας και πιστοποίηση παραγωγής βιολογικών προϊόντων σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΚ 834/2007.

  • Η ΙΔΕΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ mastihashop

Η μαστίχα, ύστερα από μακραίωνα ταξίδια στα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της Ανατολικής Μεσογείου και ερωτοτροπώντας πάντα με την ποικιλία της χρησττικότητας της, απόκτησε νέα ταυτότητα και συστήθηκε σε ένα κοινό με οικολογικές ανησυχίες και αισθαντική ενατένιση του καθημερινού.

Με σημείο εκκίνησης τη ΧΙο, την παγκόσμια και αποκλειστική πατρίδα της μαστίχας, τα mastihashop, ζωντάνεψαν παλιές και δημιούργησαν νέες συνεργασίες φέρνοντας προϊόντα απ’ όλες τις χώρες που ταξίδεψε η μαστίχα, αγαθά πολιτισμών με ιστορία χαμένη στα βάθη των αιώνων.

Τα mastihashop, γνήσιο δημιουργημα των ανθρώπων της μαστίχας, ανέδειξαν τις ιαματικές και καλλωπιστικές της ιδιότητες, την πολυχρηστικότητα και τη διεθνικότητάς της. Εκφράζοντας το ζωντανό και διηνεκές αμάλγαμα πολιτισμών και λαών, τα mastihashop κατάφεραν να προσηλυτίσουν νέους πιστούς και να τους ταξιδέψουν νοερά στην Ανατολή, φέρνοντας στις αποσκευές τους σειρές απολαυστικών συνταγών σε συνδυασμό με αρώματα, εικόνες και μουσικές της Μεσογείου.

Λαμβάνοντας υπόψη τα ειδικά χαρακτηριστικά της μαστίχας και τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις και συνήθειες σε συνδυασμό με την ιστορική διαδρομή του προϊόντος από την κλασσική αρχαιότητα μέχρι σήμερα η ίδρυση των καταστημάτων mastihashop στόχευε και στοχεύει στην αξιοποίηση και ενίσχυση της δυναμικής του προϊόντος.

**

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  1. Το Χ.Α είναι σαν ένα γήπεδο. Αν δεν σου κάνει ο παίκτης, αν δεν αποδίδει, τότε τον αλλάζεις. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Μπορεί κάποτε να ήταν είδωλο ή μπορεί να είχε δώσει δείγματα μεγάλου ταλέντου. Αλλά όταν δεν κάνει την δουλειά του σωστά, τον τρώει ο πάγκος στη καλύτερη των περιπτώσεων.
  • Επίσης, αυτό συμβαίνει κι από την… ανάποδη. Ο παίκτης δηλαδή να ήταν κακός ή μέτριος αλλά να σημειώνει μεγάλα βήματα προόδου ή ακόμα προτιμότερο να αποδίδει καλύτερα από άλλους που παίζουν. Οπότε θα τον βάλεις να παίξει…

ΑΥΤΟΣ είναι ο ρόλος του προπονητή. Να παίρνει τις σωστές αποφάσεις και να προβαίνει τη σωστή χρονική στιγμή στις πλέον κατάλληλες επιλογές. Χωρίς κόμπλεξ, δίχως ενδοιασμούς και με κυρίαρχο κριτήριο την απόδοση.

  • Αυτά, για να αποφεύγονται γκρίνιες και αναφορές του…τύπου… “Μα, μας γράφατε καλά λόγια ή μας την εκθειάζατε ή μας την… θάβατε” και λοιπές γραφικότητες κακομαθημένων παιδιών.

2. Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.

Print Friendly, PDF & Email