11.2.2021- Hyzon Motors: Μπορεί να γίνει η Τesla των φορτηγών; (από τον… αμερικανό)

Hyzon Motors .… εδώ ….

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό DCRB … εδώ …. και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι ΗΥΖΝ
Αριθμός μετοχών : 268,2 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο Nasdaq)
Presentation Hyzon Motors … εδώ …


Το SPAC του DCRB
Στις 7 Σεπτεμβρίου 2017 ιδρύεται η εταιρεία Decarbonization Plus Acquisition Corporation III. Εκδόθηκαν για τον χορηγό 5.750.000 κοινές μετοχές κατηγορίας Β …. έτσι δημιουργήθηκε το Spac – DCRB.
Τα Μερίδια Κατηγορίας Β θα μετατραπούν αυτόματα σε κοινές μετοχές Κατηγορίας Α την πρώτη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης του Spac με την εταιρεία που θα επιλεγεί.

Στις 22 Oκτωβρίου 2020, η εταιρεία ολοκλήρωσε την αρχική δημόσια προσφορά, όπου εκδόθηκαν 22.572.502 μετοχές, στα 10 δολάρια, δημιουργώντας ακαθάριστα έσοδα 226.000.000 δολάρια.

Ταυτόχρονα με το κλείσιμο της Αρχικής Δημόσιας Πρότασης, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την πώληση 6.000.000 ενταλμάτων, στην τιμή του 1 δολαρίου ανά ένταλμα, στο χορηγό Decarbonization Plus Acquisition Sponsor, LLC, σε ανεξάρτητους διευθυντές της Εταιρείας και σε μια θυγατρική του διευθύνοντος συμβούλου της Εταιρεία.
Επίσης, ο Χορηγός και η θυγατρική του διευθύνοντος συμβούλου της Εταιρείας αγόρασαν επιπλέον 514.500 ιδιωτικά εντάλματα τοποθέτησης στην τιμή του 1 δολαρίου.

Η εταιρεία SPAC – DCRB εισάγεται στον Nasdaq, παράλληλα κάθε αρχική μονάδα εδικαιούτο και ένα δεύτερο ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε ένταλμα (WARRANT) δίνει στον κάτοχο του την δυνατότητα να αγοράσει μία κοινή μετοχή σε τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.

Η συμφωνία συγχώνευσης με την Hyzon
Την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2021 το spac DCRB, σύνηψε οριστική συμφωνία για να συγχωνευτεί με την εταιρεία Hyzon.
Η Hyzon Motors θα συγκεντρώσει ακαθάριστα έσοδα 625 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, μέσω του συνδυασμού των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως δεσμευμένου PIPE ύψους 400.000.000 δολαρίων, όπου θα καλυφθεί από κεφάλαια και λογαριασμούς που διαχειρίζονται η BlackRock, η Federated Hermes Kaufmann Funds, η Fidelity Management & Research Company LLC, η Wellington Management και η Riverstone Energy Limited.
Η συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στο Nasdaq με το νέο σύμβολο “ΗΥΖΝ
Η κεφαλαιοποίηση της Hyzon, με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια, θα ανέρχεται σε 2,688 δισεκατομμύρια δολάρια.

Υποθέτοντας ότι κανένας μέτοχος της Hyzon δεν ασκήσει τα δικαιώματα εξαγοράς του, η ιδιοκτησία της συνδυασμένης εταιρείας αμέσως μετά τη συγχώνευση θα αποτελείται από τους τρέχοντες κατόχους μετοχών της Hyzon (75%), τους μετόχους του DCRB (8%), τον χορηγό του DCRB (2%) και τους επενδυτές PIPE (15%).

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η General Motors οραματίστηκε εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα με κινητήρα καυσίμου στο δρόμο μέχρι το 2010. Η ερευνητική και αναπτυξιακή της εγκατάσταση στο χωριό Honeoye Falls, της Νέας Υόρκης, θα αποτελούσε το νευρικό κέντρο του φιλόδοξου σχεδίου.
Αυτό δεν συνέβη ποτέ. Αντ ‘αυτού, η GM παρήγαγε μερικά πρωτότυπα και 120 μετασκευασμένα Chevrolet Equinox SUV.
Η GM έκλεισε αυτήν την εγκατάσταση, κοντά στο Ρότσεστερ, το 2012. Ενσωμάτωσε τις κυψέλες καυσίμου στις λειτουργίες του κινητήρα στο Pontiac του Μίσιγκαν

Στις 30 Ιουνίου 2020 οι εγκαταστάσεις στο Honeoye Falls απέκτησαν νέο μισθωτή, τη Horizon Fuel Cell Technologies απο τη Σιγκαπούρη. Η Hyzon Motors Inc. διαθέτει Ευρωπαίους επενδυτές, έχει 17 χρόνια εμπειρίας κατασκευάζοντας κυψέλες καυσίμου και συνεργασίες με δύο μεγάλους κατασκευαστές για την αναβάθμιση των φορτηγών τους.

Στις εγκαταστάσεις της Νέας Υόρκης θα φιλοξενηθούν τα κεντρικά γραφεία της HYZON και το παγκόσμιο κέντρο μηχανικής, όπου θα κατασκευάζονται ειδικά σχεδιασμένα συστήματα κυψελών καυσίμου επαγγελματικών οχημάτων HYZON  και θα υπάρχει υποστήριξη βαρέων φορτηγών και αστικών λεωφορείων κατηγορίας 8.
Η εγκατάσταση της Νεας Υόρκης θα ξεκινήσει την παραγωγή κυψελών καυσίμου και παράδοσης εμπορικών οχημάτων υδρογόνου το 2021.

Η Horizon Fuel Cell Technologies είναι μια εταιρεία που ιδρύθηκε το 2003 στη Σιγκαπούρη από τους George Gu και Taras Wankewycz. Εξυπηρετεί ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών με διάφορες λύσεις και προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας κυψελών καυσίμου.

Η Hyzon Motors, έδρα το Ρότσεστερ της Νέας Υόρκης, ιδρύθηκε το Μάρτιο του 2020, ξεπηδώντας μέσα από τους κόλπους της Horizon Fuel Cell Technologies, που μετρά 18 χρόνια ενασχόλησης με τις κυψέλες καυσίμου.
Η HYZON είναι ένας παγκόσμιος προμηθευτής μηχανοκίνητων οχημάτων υδρογονοκίνητων επαγγελματικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων βαρέων φορτηγών, λεωφορείων και πούλμαν.
Η εταιρεία έχει δραστηριότητες στην Ευρώπη, τη Σιγκαπούρη, την Αυστραλία και την Κίνα. Διευθύνεται από τους συνιδρυτές της HYZON George Gu, Craig Knight και Gary Robb και εμπορεύεται την 17χρονη ανάπτυξη τεχνολογίας υδρογόνου της Horizon στον τομέα των μεταφορών.

Η Ευρωπαϊκή έδρα της Hyzon Motors βρίσκεται στο Γκρόνινγκεν της Ολλανδίας, μέσω της Hyzon Motors Europe BV. Με την επέκτασή της εταιρείας στις Κάτω Χώρες και του κέντρου παραγωγής στο Γκρόνιγκεν, η Hyzon θα μπορέσει να επιταχύνει την εισαγωγή υδρογονοκίνητων επαγγελματικών οχημάτων που παράγουν μηδενικές εκπομπές και συνεπώς μειώνουν το παγκόσμιο αποτύπωμα άνθρακα.
Η Hyzon είναι η πρώτη εταιρεία που παράγει βαρέα οχήματα μηδενικών εκπομπών στην Ευρώπη, με χρόνους παράδοσης 6-8 μηνών για βαρέα και μεσαία φορτηγά. Είναι η μόνη εταιρεία στον κόσμο που προσφέρει φορτηγά μηδενικών εκπομπών βάρους άνω των 44 τόνων.

Η εγκατάσταση της εταιρείας στο Groningen στέλνει ήδη βαρέα οχήματα με υδρογόνο, εκτός από τη λήψη παραγγελιών για παράδοση σε ολόκληρη την ήπειρο.
Προσφέρονται τέσσερις επιλογές αυτονομίας, ανάλογα με τον αριθμό των δεξαμενών υδρογόνου, οι οποίες τοποθετούνται η μία πάνω στην άλλη πίσω από την καμπίνα του οδηγού, καταλαμβάνοντας χώρο μήκους 450 χλστ. Αν επιλεγεί η μονή στοίβα ντεπόζιτων υδρογόνου χωρητικότητας 48 κιλών, η αυτονομία είναι της τάξης των 500 χλμ. Σε περίπτωση που τοποθετηθούν δύο στοίβες η αυτονομία διπλασιάζεται και αντίστοιχα φτάνει μέχρι τα 2.000 χλμ., όταν το φορτηγό φέρει τέσσερις στοίβες με ντεπόζιτα χωρητικότητας 192 κιλών υδρογόνου.

Το Νοέμβριο του 2020 η Hyzon Motors και η Total Carbon Neutrality Ventures (ο βραχίονας επιχειρηματικού κεφαλαίου του ευρωπαϊκού ενεργειακού γίγαντα Total SE) ανακοίνωσαν μια στρατηγική επένδυση με επικεφαλής την Total και άλλους εξειδικευμένους επενδυτές υδρογόνου.
Άλλοι επενδυτές σε αυτόν τον γύρο χρηματοδότησης της Hyzon ήταν : Ascent Hydrogen Fund, Hydrogen Capital Partners και Audacy Ventures Ltd.
Η επένδυση θα υποστηρίξει τα κέντρα κατασκευής και μηχανικής της Hyzon στο Ρότσεστερ (Νέα Υόρκη), στο Γκρόνινγκεν (Ολλανδία) και στη Σαγκάη (Κίνα).
Η Total Carbon Neutrality Ventures επικεντρώνεται στην εύρεση, τη χρηματοδότηση και την προώθηση τεχνολογίας και λύσεων που συμβάλλουν στη δημιουργία ενός μέλλοντος χαμηλού άνθρακα.


Η Hyzon Motors είναι ένας παγκόσμιος προμηθευτής επαγγελματικών οχημάτων με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, συμπεριλαμβανομένων βαρέων φορτηγών, λεωφορείων και πούλμαν. Έχει ήδη περίπου 400 λεωφορεία και φορτηγά στο δρόμο με τα κελιά καυσίμων  Hyzon.
Με εγκαταστάσεις παραγωγής στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία, η Hyzon αναμένει να παραδώσει περίπου 5.000 φορτηγά και λεωφορεία κυψελών καυσίμου τα επόμενα τρία χρόνια. Μέχρι το 2025, η αναμενόμενη δυναμικότητα της Hyzon θα είναι πάνω από 40.000 οχήματα κυψελών καυσίμου ετησίως.

Τα βαρέα φορτηγά με μπαταρία υποφέρουν από το μεγάλο βάρος και θα μπορούσαν να χάσουν έως και 20% χωρητικότητα φόρτωσης, ενώ τα φορτηγά κυψελών καυσίμου θα είχαν πολύ λιγότερη ή καθόλου απώλεια χωρητικότητας λόγω βάρους.
Τα οχήματα κυψελών καυσίμου είναι πιο κατάλληλα για εφαρμογές βαρέως τύπου, μεγάλης εμβέλειας ή υψηλής χρήσης και τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας είναι περισσότερο για εφαρμογές ελαφρού φορτίου, μικρής εμβέλειας και χαμηλού ρυθμού χρήσης.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο πρόβλημα προς το παρόν είναι το αρχικό υψηλό κόστος των οχημάτων κυψελών καυσίμου και της υποδομής υδρογόνου.
Τα φορτηγά κυψελών καυσίμου πρέπει να είναι τόσο ανταγωνιστικά όσο τα φορτηγά ντίζελ και το υδρογόνο πρέπει να είναι τόσο φθηνό όσο το ντίζελ. Τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου χρησιμοποιούν αέριο υδρογόνο για να τροφοδοτήσουν έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Σε αντίθεση με τα συμβατικά οχήματα που λειτουργούν με βενζίνη ή ντίζελ, τα οχήματα κυψελών καυσίμου συνδυάζουν υδρογόνο και οξυγόνο μέσα σε μια κυψέλη καυσίμου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία κατευθύνεται στον ηλεκτρικό κινητήρα και / ή στην μπαταρία, όπως απαιτείται.

Τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου παρέχουν τη δυνατότητα στα φορτηγά να διανύουν μεγάλες αποστάσεις, είναι εύκολο να ανεφοδιαστούν σε καύσιμα, σχεδόν αθόρυβα και εκπέμπουν μόνο υδρατμούς.
Ο γρήγορος ανεφοδιασμός είναι ένα από τα βασικά οφέλη των οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Τα φορτηγά και τα λεωφορεία της Hyzon μπορούν συνήθως να ανεφοδιαστούν σε 15-20 λεπτά.

Η παγκόσμια αγορά κινητήρων ντίζελ ύψους 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων είναι απίστευτα μεγάλη και δίνει σημαντικό χώρο για είσοδο νέων εταιρειών. Ενώ οι οδικές μεταφορές είναι το βασικό επίκεντρο της Hyzon, η κυψέλη καυσίμου της Εταιρείας έχει δυναμικό εφαρμογής σε δώδεκα άλλες κατηγορίες, όπως η ναυτιλία και η αεροπορία.

Είναι σημαντικό ότι η τεχνολογία της Hyzon είναι ήδη στην αγορά, με εκατοντάδες οχήματα στο δρόμο που τροφοδοτούνται από την τεχνολογία κυψελών καυσίμου Hyzon.
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι σε θέση να κατασκευάσει το βαρύτερο φορτηγό στον κόσμο, με την πιο ισχυρή κυψέλη καυσίμου. Η Hyzon στοχεύει να αναπτύξει πάνω από 4.000 επαγγελματικά οχήματα έως το 2023 και αναμένει να κλιμακώσει γρήγορα και να προσεγγίσει ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε έσοδα το 2023.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της διοίκησης …
Η Hyzon θα έχει θετικά EBITDA το 2023, ενώ οι ελεύθερες ταμειακές ροές θα γίνουν θετικές το 2024.
Με βάση τις εκτιμώμενες πωλήσεων περίπου 4.000 οχημάτων η επιχείρηση αναμένει να δημιουργήσει πάνω από μισό δισεκατομμύριο δολάρια EBITDA έως το 2025.

Η πρόβλεψη της εταιρείας είναι να πουληθούν 17.000 οχήματα τη διετία 2024-2025, είναι μικρότερη από το 1% της συνολικής διευθύνσιμης αγοράς, παρέχοντας τεράστιο χώρο στην Hyzon για να αναπτυχθεί περαιτέρω.


Με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια και μετά την ενοποίηση η Hyzon θα αποτιμάται 2,682 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχούν :

  • 0,82 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 3,286 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2025.
  • 1,2 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 2,242 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
  • 2,76 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 972 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
  • 13,55 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 198 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.
  • 72,49 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 37 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2021.

και σε σχέση με τα EBITDA

  • 5,31 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2025.
  • 8,23 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2024.
  • 30,83 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2023.
  • Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.