1/9/2020- Wall Street, με την υπογραφή του… αμερικάνου (Δευτέρα 31 Αυγπύστου 2020)

Η εταιρεία Lordstown Motors …  εδώ …
Presentation …  εδώ …

Η Lordstown Motors ιδρύθηκε το 2019 και θα παραδώσει το πρώτο της ηλεκτρικό φορτηγό στην αγορά, το δεύτερο εξάμηνο του 2021. Η Lordstown στα τέλη του Ιούνη 2020, παρουσίασε το Endurance, ένα αμιγώς ηλεκτρικό pickup που θα διαθέτει 4 ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 600 άλογα και θα αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 75 kWh, που χαρίζουν αυτονομία 400 χιλιομέτρων ανά φόρτιση. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 5,5 δευτερόλεπτα.

Το εμβληματικό φορτηγό Endurance θα έχει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στους τροχούς και θα χρησιμοποιεί τέσσερις κινητήρες πλήμνης με ενσωματωμένο λογισμικό. Τοποθετώντας τους κινητήρες στους ίδιους τους τροχούς, το Lordstown σχεδιάζει να ανακτήσει την ενέργεια που συνήθως σπαταλάτε από τον κινητήρα στους τροχούς.

Το εντυπωσιακό είναι πως η εταιρεία ισχυρίζεται πως σκοπεύει να παραδώσει το Endurance στην αγορά το 2021, μόλις σε δύο χρόνια, όταν η Tesla χρειάστηκε σχεδόν πέντε χρόνια για να παραδώσει το πρώτο Roadster.
Στις 25 Ιουνίου 2020, η Lordstown παρουσίασε το πρωτότυπο του εμβληματικού φορτηγού Endurance. Μέχρι σήμερα έχει λάβει περισσότερες από 27.000 προπαραγγελίες για το όχημα που αντιπροσωπεύει πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια δυνητικών εσόδων, κυρίως από πελάτες εμπορικών στόλων.

Οι προπαραγγελίες μπορούν να γίνουν με κατάθεση 100 δολαρίων. Η εταιρεία ισχυρίζεται πως θα έχει ένα πρωτότυπο διαθέσιμο τον Ιανουάριο του 2020.
Το Endurance είναι το αποτέλεσμα 10 ετών έρευνας και ανάπτυξης, το οποίο έχει δοκιμαστεί με τις πιο αυστηρές απαιτήσεις. Αυτό το όχημα είναι 100% ηλεκτρικό και δίνει την δυνατότητα έως και 260 μίλια δίχως φόρτιση. Δεν χρησιμοποιεί βενζίνη και παράγει μηδενικές εκπομπές.
Η εγγύηση που θα δίνεται είναι 3 ετών και 8 χρόνια στην μπαταρία.

Η τιμή του θα ξεκινάει από 52.500 δολάρια …. 45.000 δίχως το φόρο.

Ενώ η NKLA και η SPAQ δεν διαθέτουν επί του παρόντος την υποδομή για την κατασκευή οχημάτων, το Lordstown έχει αποκτήσει ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης 6,2 εκατομμυρίων τετραγωνικών ποδιών από τη General Motors, εξοπλισμένο με εξοπλισμό που χρησιμοποιήθηκε πιο πρόσφατα για την κατασκευή του Chevy Cruze.

Το Νοέμβριο του 2019 η εταιρεία αγόρασε το εργοστάσιο της General Motors, το Lordstown Assembly, μια εγκατάσταση 6,2 εκατομμυρίων τετραγωνικών ποδιών που εκτιμάται ότι είναι ικανή να παράγει πάνω από 600.000 ηλεκτρικά οχήματα ετησίως, με σχετικά μέτριες αυξήσεις. Το Lordstown πιστεύεται ότι είναι ένας από τους λίγους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων που απέκτησε μια σχεδόν έτοιμη μονάδα παραγωγής. Το συγκρότημα Lordstown παρέχει στο Lordstown κρίσιμη ευελιξία και οπτική επαφή με την παραγωγή, άμεση πρόσβαση σε ένα καλά εκπαιδευμένο και πολύ ικανό εργατικό δυναμικό στην κοιλάδα Mahoning του Οχάιο και θέτει το Lordstown ως πρώτο στην αγορά.


Το εργοστάσιο
Στην ακμή του, το εργοστάσιο της Lordstown της GM απασχολούσε περίπου 10.000 εργαζόμενους. Αλλά η GM έβαλε σε αδράνεια το εργοστάσιο το 2019 εν μέσω μείωσης της ζήτησης για το προϊόν της, του sedan Chevrolet Cruze, μια απόφαση που οδήγησε σε κάποιες ισχυρές εκφράσεις ανησυχίας από τον Πρόεδρο Τραμπ και αυτός ήταν ένας παράγοντας που οδήγησε στην απεργία των Ηνωμένων Εργαζομένων εναντίον της GM.

Η GM έλυσε το ζήτημα πωλώντας το εργοστάσιο στη Lordstown Motors και προσφέροντας κάποια βοήθεια στη νέα εταιρεία καθώς εργάστηκε για να προετοιμάσει την ηλεκτρική του παραλαβή. Αυτό το εργοστάσιο δίνει στο Lordstown ένα αξιοσημείωτο πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων του, συμπεριλαμβανομένης της Nikola, η οποία διαθέτει ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο pickup, αλλά από τώρα, δεν υπάρχει χώρος για να το κατασκευάσει.

Το παρασκήνιο …

  • Τον Νοέμβριο του 2018, η General Motors ανακοίνωσε σχέδια για διακοπή της παραγωγής στο εργοστάσιο στο Lordstown του Οχάιο, μια κίνηση που θα είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια περίπου 4.500 θέσεων εργασίας.
  • Τον Μάιο του 2019, ο Τραμπ έγραψε στο Twitter ότι, με την επιφύλαξη συμφωνίας με την ένωση United Auto Workers, η GM θα πουλούσε το εργοστάσιό της στο Lordstown στην Workhorse. Η ανακοίνωση ώθησε την τιμή της μετοχής της εταιρείας πάνω από 200 τοις εκατό, από 0,84 $ σε 2,65 $ .
  • Τον Νοέμβριο του 2019, ο Burns ανακοίνωσε ότι θα παραιτηθεί από την Workhorse για να ξεκινήσει μια νέα εταιρεία με την επωνυμία Lordstown Motors Corp., όπου θα υπηρετούσε ως CEO. Σχεδόν αμέσως, ανακοινώθηκε ότι η Lordstown, όχι η Workhorse, θα αποκτήσει το κλειστό εργοστάσιο συναρμολόγησης από την GM και ότι η Lordstown είχε συνάψει συμφωνία άδειας πνευματικής ιδιοκτησίας με την Workhorse.

Αντί να δαπανήσει δισεκατομμύρια δολάρια για πολλά χρόνια, ο Μπερνς μπόρεσε να αποκτήσει μια πλήρως λειτουργική εγκατάσταση 6,2 εκατομμυρίων τετραγωνικών ποδιών με μόλις 20 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Steve Burns έχει τεράστιες και ακριβές φιλοδοξίες. Ευτυχώς, ήταν στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή για να μαζέψει το εργοστάσιο της Lordstown της GM και να αξιοποιήσει σχεδόν όλη την τεχνολογία που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της θητείας του στο Workhorse.Lordstown Motors.

Ποια είναι η σχέση της Lordstown με το Workhorse Group;
Υπάρχει σύμβαση αδειοδότησης τεχνολογίας με την Workhorse η οποία κατέχει το 10% της Lordstown Motors. Αρκετοί βασικοί υπάλληλοι της Lordstown έχουν εργαστεί στο παρελθόν σε Workhorse, Tesla, GM, Volkswagen, Toyota και άλλους …. φέρνοντας πληθώρα γνώσεων και εμπειριών στην εταιρεία.

Αυτή η ιστορία ξεκινά πραγματικά το 1998 με την ίδρυση του Workhorse Group ( WKHS) από τον Steve Burns, που ήταν τότε CEO της. Για σχεδόν 20 χρόνια, η Workhorse και ο Burns έκαναν πολλές αλλαγές στην φιλοσοφία της εταιρείας. Το 2015 όταν η AMP Electric Vehicles την ανέλαβε, ανακοίνωσε ένα νέο όραμα που ήταν η ανάπτυξη μιας σειράς ηλεκτρικών φορτηγών παράδοσης.

Τον Νοέμβριο του 2016, η Workhorse ανακοίνωσε ότι εργαζόταν σε ένα φορτηγό EV και ότι η Duke Energy είχε παραγγείλει 500 οχήματα. Τον Φεβρουάριο του 2017, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε επιτυχώς τις δοκιμές του drone HorseFly. Αυτή η λύση για “παραδόσεις τελευταίου μιλίου”, το πιο ακριβό τμήμα της διαδρομής ενός φορτηγού παράδοσης, οδήγησε σε παραγγελία 950 μονάδων από την UPS τον Ιούνιο του 2018.

Το 2017, ο Πρόεδρος Τραμπ είπε στους υποστηρικτές σε μια διαδήλωση στο Οχάιο. “Μην μετακινηθείτε, μην πουλήσετε το σπίτι σας”, επειδή η κυβέρνησή του θα δώσει θέσεις εργασίας και θα γεμίσει τα εργοστάσια της περιοχής. Η κατασκευαστική βάση του Οχάιο είχε στεγνώσει για αρκετές δεκαετίες και οι κάτοικοι της περιοχής ήταν απελπισμένοι.
Όμως, τον Νοέμβριο του 2018, η General Motors ανακοίνωσε σχέδια για διακοπή της παραγωγής στο εργοστάσιο στο Lordstown του Οχάιο, μια κίνηση που θα είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια περίπου 4.500 θέσεων εργασίας. Τον Μάιο του 2019, ο Τραμπ έγραψε στο Twitter ότι, με επιφύλαξη, θα υπάρξει συμφωνία με την ένωση United Auto Workers και η GM θα πουλούσε το εργοστάσιό της στο Lordstown στην Workhorse, κάνοντας πραγματικότητα την υπόσχεσή του δύο χρόνια πριν.

Παρά το γεγονός ότι ο τοπικός πρόεδρος της UAW είπε στους δημοσιογράφους ότι δεν γνώριζε τέτοια σχέδια, η ανακοίνωση προώθησε την τιμή της μετοχής της εταιρείας  Workhorse πάνω από 200% , από τα 0,84 δολάρια στα 2,65 δολάρια.

Τον Νοέμβριο του 2019, ο Burns ανακοίνωσε ότι θα παραιτηθεί από την Workhorse για να ξεκινήσει μια νέα εταιρεία με την επωνυμία Lordstown Motors Corp., όπου θα υπηρετούσε ως CEO. Σχεδόν αμέσως, ανακοινώθηκε ότι η Lordstown και όχι η Workhorse θα αποκτήσει το κλειστό εργοστάσιο συναρμολόγησης της GM και ότι η Lordstown είχε συνάψει συμφωνία άδειας πνευματικής ιδιοκτησίας με την Workhorse.

Η απόκτηση του εργοστασίου της GM από την Lordstown ήταν μια καλή συμφωνία.
Αντί η Lordstown να δαπανήσει δισεκατομμύρια δολάρια για πολλά χρόνια, ο Μπερνς μπόρεσε να πάρει μια πλήρως λειτουργική εγκατάσταση 6,2 εκατομμυρίων τετραγωνικών ποδιών με μόλις 20 εκατομμύρια δολάρια. Η GM δεσμεύτηκε επίσης να παράσχει στο Lordstown και οικονομική βοήθεια έως και 50 εκατομμύρια δολάρια για την αναβάθμιση της εγκατάστασης.

Αυτή η κίνηση ήταν παρόμοια με την εξαγορά της Tesla, ύψους 42 εκατομμυρίων δολαρίων, από την GM και το εργοστάσιο της Toyota Fresno, California τον Οκτώβριο του 2010, το οποίο έκτοτε ονομάστηκε εργοστάσιο Tesla . Τέλος, η GM συμμετείχε στην πρόσφατη συναλλαγή, επενδύοντας 75 εκατομμύρια δολάρια από τις άμεσες επενδύσεις των 500 εκατομμυρίων δολαρίων από πιο παραδοσιακούς θεσμικούς επενδυτές.

Η συμφωνία του Lordstown με την Workhorse της έδωσε το αποκλειστικό δικαίωμα να χρησιμοποιεί την αποκλειστική τεχνολογία της Workhorse, με αντάλλαγμα 10% ιδιοκτησίας και 1% δικαιώματα στην πώληση των πρώτων 200.000 αυτοκινήτων του Lordstowns. Στην πραγματικότητα, ο Burns μπόρεσε να δημιουργήσει μια νέα εταιρεία και μέσα σε λίγες εβδομάδες να έχει πρόσβαση σε έρευνα και ανάπτυξη ετών και εκατομμυρίων δολαρίων σε αντάλλαγμα μηδενικής προκαταβολής.

Ο Steve Burns έχει τεράστιες και ακριβές φιλοδοξίες και ήταν στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή για να πάρει το εργοστάσιο της Lordstown της GM και να αξιοποιήσει σχεδόν όλη την τεχνολογία που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της θητείας του στο Workhorse.

Στις 25 Ιουνίου 2020 , ο Αντιπρόεδρος Mike Pence αποκάλυψε το πρώτο μοντέλο του Lordstown, το Endurance. Αυτή η ανακοίνωση έδωσε ώθηση στην τιμής της μετοχής του Workhorse και απο τα 3 δολάρια στις αρχές του Ιουνίου 2020, βρέθηκε στα 8,50 δολάρια την ημερομηνία της αποκάλυψης και στα 21 δολάρια στις 2 Ιουλίου.

Δημιουργία – Ίδρυση DIAMONDPEAK HOLDINGS
Η DiamondPeak Holdings Corp. (DPHC) ιδρύθηκε στο Ντέλαγουερ στις 13 Νοεμβρίου 2018. Η Εταιρεία ιδρύθηκε με σκοπό την πραγματοποίηση συγχώνευσης, απόκτησης περιουσιακών στοιχείων, αγοράς μετοχών, αναδιοργάνωσης ή παρόμοιου συνδυασμού επιχειρήσεων με μία ή περισσότερες επιχειρήσεις
Αρχικά είχε 7.000.000 μετοχές κατηγορίας Β.

Στις 4 Μαρτίου 2019, η εταιρεία εισάγεται στον Nasdaq εκδίδοντας 28.000.000 μετοχές, στην τιμή των 10.00 $ ανά μετοχή. Κάθε μετοχή δικαιούται το ένα τρίτο ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε Ένταλμα παρέχει στον κάτοχο τη δυνατότητα να αγοράσει μία μετοχή στην τιμή των 11,50 $ ανά μετοχή, υπό την προϋπόθεση να ασκηθεί, προκαταβάλλοντας 1,5 $.
Η Εταιρεία ολοκλήρωσε την πώληση 4.666.667 ενταλμάτων στην τιμή των 1,50 $ στον χορηγό της εταιρείας, DiamondPeak Sponsor LLC, μια εταιρεία περιορισμένης ευθύνης με κεφάλαια και λογαριασμούς που διαχειρίζονται θυγατρικές της BlackRock, Inc.
Στις 18 Μαρτίου 2019, πουλήθηκαν επιπλέον 400.000 ιδιωτικά εντάλματα στα 1,50$.Τα εντάλματα διαπραγματεύονται με το ticker  DPHCW

Η συμφωνία συγχώνευσης – SPAC
Το DiamondPeak (DPHC) είναι μια εταιρεία εξαγοράς ειδικού σκοπού ή SPAC, όπως αποκαλούνται αυτές οι εταιρείες. Είναι ένας τύπος εταιρείας που δημιουργήθηκε ειδικά για να αποκτήσει (ή να συγχωνευθεί) με μία ή περισσότερες άλλες εταιρείες. Οι εταιρείες SPAC είναι “εταιρείες κέλυφος” και γενικά δεν έχουν έσοδα, ούτε κάποια δραστηριότητα.

Tη Δευτέρα 3 Αυγούστου 2020 το η DiamondPeak ανακοίνωσε ότι θα συγχωνευθεί με την ηλεκτρική pick-up Lordstown Motors και με αυτόν τον τρόπο θα εισαχθεί η Lordstown στον Nasdaq.

Tα βασικά μέρη της συμφωνίας είναι :

  • Το Lordstown θα συγχωνευθεί με το DiamondPeak.
  • Η συγχωνευμένη εταιρεία θα ονομάζεται “Lordstown Motors” και η πρώην μετοχή DiamondPeak θα διαπραγματευτεί με το νέο σύμβολο “RIDE”. 
  • Το Lordstown Endurance ™ θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό πλήρους μεγέθους που έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί την αγορά εμπορικού στόλου των ΗΠΑ με την αρχική παραγωγή να αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2021.
  • Η συναλλαγή περιλαμβάνει ένα πλήρως δεσμευμένο PIPE (για “ιδιωτική επένδυση σε δημόσια κεφάλαια”) ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο περιλαμβάνει επενδύσεις 75 εκατομμυρίων δολαρίων από τη General Motors, καθώς και επενδύσεις από θεσμικούς επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των Fidelity Management & Research Company LLC, Wellington Management Company LLP, Federated Hermes Kaufmann Small Cap Fund, καθώς και κεφαλαίων και λογαριασμών διαχειρίζεται η BlackRock, μεταξύ άλλων
  • Η επένδυση της GM ύψους 75 εκατομμυρίων δολαρίων περιλαμβάνει “συνεισφορές σε είδος” που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.
  • Μέσω του συνδυασμού DiamondPeak cash in trust και της επένδυσης PIPE 500 εκατομμυρίων δολαρίων θα προστεθούν περίπου 675 εκατομμύρια δολάρια στον Ισολογισμό pro-forma, που αναμένονται από τη συναλλαγή ότι θα χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση της παραγωγής του Endurance και του καινοτόμου σχεδιασμού του κινητήρα στους τροχούς ηλεκτρικού κόμβου.
  • Η αξία των ιδίων κεφαλαίων της συνδυασμένης εταιρείας είναι περίπου 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια. 
  • Το Διοικητικό Συμβούλιο της συνδυασμένης εταιρείας θα περιλαμβάνει τον Steve Burns, Ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Lordstown, και τον David Hamamoto, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της DiamondPeak.
  • Ο αριθμός των μεριδίων Pro forma περιλαμβάνει 28 εκατομμύρια μετοχές SPAC, 7 εκατομ. SPAC ιδρυτικές μετοχές, μετοχές 50 εκατομ. μετοχές PIPE και 79 εκατομ. μετοχές σε υφιστάμενους μετόχους Lordstown …. δίχως να υπολογίζονται οι μετατροπές των ενταλμάτων σε μετοχές.

Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του τέταρτου τριμήνου.

Η συγχώνευση της DPHC και της Lordstown Motors Corp. θα πρέπει εγκριθεί από τους μετόχους και εφόσον οι μέτοχοι της DPHC ψηφίσουν θετικά, θα κλείσει το τέταρτο τρίμηνο του 2020. Η Lordstown Motors θα γίνει η ταχύτερη αυτοκινητοβιομηχανία που μπόρεσε ποτέ να μετατρέψει την ιδέα της δημιουργίας μιας μονάδας παραγωγής σε πράξη και να έχει και το δικό της εργοστάσιο.

Τo SPAC της Nikola, στα 10 δολάρια ήταν ύψους 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ το SPAC της Lordstown κοστολογήθηκε 1,64 δισεκατομμύρια δολάρια. Εάν όλα εξελιχθούν ομαλά και η μετοχή της Lordstown έφτανε στη κεφαλαιοποίηση των 15,671 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που έχει η Nikola, θα μπορούσε να κινηθεί ακόμη και προς τα 80 δολάρια.

Στην Lordstown έχουν επενδύσει στο PIPE διάφοροι στρατηγικοί και διάσημοι επενδυτές, όπως General Motors, Fidelity, BlackRock, Wellington και Federated Kaufmann και συμμετείχαν σε έναν γύρο χρηματοδότησης, 500 εκατομμυρίων δολαρίων, ταυτόχρονα με την ανακοίνωση του SPAC για την απόκτηση του Lordstown Motors.
Μέσω της συναλλαγής, η εταιρεία θα έχει 675 εκατομμύρια δολάρια για να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη του καινοτόμου σχεδιασμού του κινητήρα σε τροχούς ηλεκτρικού κόμβου, καθώς και του εμβληματικού μοντέλου Endurance , ενός ηλεκτρικού φορτηγού πλήρους μεγέθους που έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί την αγορά εμπορικού στόλου των ΗΠΑ με αναμενόμενη αρχική παραγωγή στο δεύτερο μισό του 2021.

Η διοίκηση της Lordstown ισχυρίζεται ότι θα ξεκινήσει η παραγωγή του Endurance το δεύτερο εξάμηνο του 2021 και η πρόβλεψη της παραγωγής έως το 2024 είναι :

Κίνδυνοι

  • Για οποιονδήποτε λόγο, η συγχώνευση με την Lordstown Motors Corp να μην εγκριθεί και να μην κλείσει. Τότε θα μπορούσαν οι επενδυτές να αποχωρήσουν από τη SPAC και να λάβουν περίπου 10 δολάρια ανά μετοχή.
  • Να καθυστερήσει η συγχώνευση και αυτό θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην πορεία της μετοχής DPHC.
  • H κατασκευή ενός φορτηγού EV από το μηδέν να αποδειχθεί πιο περίπλοκη, πιο ακριβή και να διαρκέσει περισσότερο από ό, τι αναμένει η διοίκηση. Ως αποτέλεσμα, η Lordstown ενδέχεται να χρειαστεί να συγκεντρώσει πρόσθετο κεφάλαιο για τη χρηματοδότηση των τρεχουσών δραστηριοτήτων της, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα την αραίωση στους μετόχους.
  • Ο υψηλός ανταγωνισμός από μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων και από άλλους νεοεισερχόμενους να συνεχίσει να αυξάνεται επ’ αόριστον.

    Η Nikola Corporation εισήχθη στον Nasdaq μέσω SPAC. Η συγχώνευση της Nikola έγινε με το SPAQ, VectoIQ. Πριν από τη συγχώνευση , το PIPE συγκέντρωσε 525 εκατομμύρια δολάρια για τη Nikola, επιπλέον των 230 εκατομμυρίων δολαρίων που επένδυσε η VectoIQ.

Άλλες περιπτώσεις SPAC ηλεκτρικών οχημάτων.

SPAC SHLL —- HYLIION (HYLN)

Η Hyliion Inc. , είναι κατασκευαστής ηλεκτροκίνητων κινητήρων ηλεκτρικών φορτηγών κατηγορίας 8, που αναμένεται να ξεκινήσει τη δημόσια διαπραγμάτευση των μετοχών της στα τέλη του τρίτου τριμήνου μετά από συγχώνευση με την εταιρεία Tortoise Acquisition Corp (NYSE: SHLL ).
O δρόμος είναι σχεδόν πανομοιότυπος με αυτόν που ακολούθησε ο κατασκευαστής ηλεκτρικών φορτηγών Nikola Corp., ο οποίος ξεκίνησε να δαπραγματεύεται στον Nasdaq στις 4 Ιουνίου.

Η Tortoise ιδρύθηκε πριν από 15 μήνες ως εταιρεία εξαγοράς ειδικού σκοπού (SPAC). Αξιολόγησε περισσότερες από 200 εταιρείες πριν συμφωνήσει με τη Hyliion, η οποία ιδρύθηκε το 2015.

Εκτός από τα 235 εκατομμύρια δολάρια που η Tortoise επένδυσε από τη δική της αρχική δημόσια προσφορά, μια πώληση μετοχών με έκπτωση συγκέντρωσε 325 εκατομμύρια δολάρια σε μια ιδιωτική επένδυση σε δημόσια κεφάλαια (PIPE) στα 10 $ ανά μετοχή.

Η νέα εταιρεία, η οποία θα ονομάζεται Hyliion Holdings Corp., θα διαπραγματευτεί ως HYLN στο NYSE με την προϋπόθεση ότι η συγχώνευση θα λάβει έγκριση.
Στη συμφωνία εξαγοράς της Hyliion, η εταιρεία αποτιμάται σε εταιρική αξία 1,616 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί γύρω στο τέλος του τρίτου τριμήνου του 2020.

Οι μέτοχοι της Tortoise πιθανότατα θα ψηφίσουν τη συγχώνευση τον Σεπτέμβριο.

Presentation …. εδώ ….  και η SPAC ….

SPAC SPAQ —- FISKER

Fisker …  εδώ … με έδρα το Λος Άντζελες, έχει αναπτύξει ένα ηλεκτρικό πολυτελές SUV που ονομάζεται Ocean, το οποίο ελπίζει να τεθεί σε παραγωγή τέλη του 2022, με αρχική τιμή περίπου 37.500 $.

Η Fisker είναι η δεύτερη ηλεκτρική εταιρεία που ιδρύθηκε από τον πρώην σχεδιαστή της Aston Martin , Henrik Fisker. Η πρώτη, αρχικά ονομάστηκε Fisker Automotive, αγοράστηκε από τον κινεζικό όμιλο ανταλλακτικών αυτοκινήτων Wanxiang Group το 2014 και μετονομάστηκε σε Karma Automotive.

Η SPAC, Spartan, χρηματοδοτείται από την Spartan Energy Acquisition Sponsor LLC, η οποία ανήκει σε ένα ιδιωτικό επενδυτικό ταμείο το οποίο διαχειρίζεται μια θυγατρική της Apollo Global Management, Inc. (NYSE: APO).

Η αξία της συγχώνευσης Pro forma είναι περίπου 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια, στην τιμή των 10,00 δολαρίων.

Η τιμή της SPAQ με την ανακοίνωση της συγχώνευσης με τη Fisker απογειώθηκε ακόμη και πάνω από τα 20 δολάρια. Ωστόσο, στις 29 Ιουλίου 2020, η Spartan ανακοίνωσε ότι δεν θα ήταν σε θέση να παρουσιάσει το Fisker έως τις 14 Αυγούστου, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί, και υπέβαλε αίτηση για παράταση έξι μηνών. Η συναλλαγή αναμένεται τώρα να πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο. Στη συνέχεια, στις 31 Ιουλίου, σε ένα αρχείο SEC, η Fisker αποκάλυψε ότι η συνεργασία της με έναν υπάρχοντα κατασκευαστή αυτοκινήτων για την παραγωγή του OCEAN – την οποία η αγορά πίστευε ότι ήταν μια ολοκληρωμένη συμφωνία – δεν ολοκληρώθηκε ακόμη και ότι οι συνομιλίες δεν έχουν ολοκληρωθεί και πρόκειται να συνεχιστούν μέχρι τον Σεπτέμβριο.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η τιμή της SPAQ να έχει υποχωρήσει στα 13 δολάρια.

SPAC HCAC —- CANOO (CNOO)

Η Canoo αναμένει να κατασκευάσει 10.000 οχήματα κανό το 2022, αυξάνοντας σε 50.000 το 2024.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 37,5 εκατομμύρια μετοχές HCAC σε κυκλοφορία, οπότε στα 10$, το SPAC έχει αξία 375 εκατομμύρια δολάρια. Επίσης, υπάρχουν 30 εκατομμύρια εντάλματα σε εκκρεμότητα που έχουν τιμή άσκησης 10 $ και επομένως δεν είναι «in-the-money». Μόλις ολοκληρωθεί η συμφωνία, το νέο σύμβολο θα είναι CNOO.

Presentation …. εδώ ….  και η SPAC ….