(03/06) To χρηματιστηριακό σημειωματάριο του μικρομέτοχου

TEXNIKH OΛΥΜΠΙΑΚΗ: Η μία χρωστάει της Μιχαλούς και έχει δανεισμό 6 φορές τα ίδια κεφάλαια της, η άλλη οφείλει μόνον σε δάνεια σχεδόν 3 φορές τα ίδια κεφάλαια της, η “παράλλη” έχει χάσει τον λογαριασμό αλλά το πρόβλημα το έχει η ΟΛΥΜΠ(!!), που τα μύρια όσα να υπολογίσεις με τίποτα δεν αφήνουν στο ταμπλό… 80 και 100 και 150 εκατ. ευρώ. Εδώ μιλάμε για μία τεράστια περιουσία, ανεκμετάλλευτη στο 80% της. Και τι σχέση μπορεί να έχει με τα διάφορα Χρεοκοπημένα μαγαζιά, αυτό εδώ;;

Image result for ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕ

Δημοκρατικός μέχρι εκεί που δεν παίρνει ο μ/μ, αλλά έχει και αυτός το δικαίωμα να γράφει τα δικά του… Μία φωτογραφία χίλιες λέξεις… Και εδώ εμφανίζεται ένα ελάχιστο μέρος από την όλη ακίνητη περιουσία που διαθέτει ο όμιλος. Το τι γίνεται στο ταμπλό τώρα, δεν είναι δική μας δουλειά. Μπορεί να χρωστάει, να δανείζεται τώρα, να έχει τα 1000 κακά της μοίρας της. Αλλά από την άλλη, βλέπεις και την τωρινή αποτίμηση της. Ας είχαμε εμείς το management (που λέει ο λόγος ) και θα βλέπατε (χαχαχα).

ΕΚΕΙΝΟ ΟΜΩΣ που μας κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι το γεγονός ότι παραμένουν στο απυρόβλητο άλλες του κλάδου, που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα!!

ΗΛΙΑΣ ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ – Ftse25 60min

ΑΔΜΗΕ: Ότι είδαμε το 2018 είναι η βάση για την συνέχεια υπό την έννοια ότι κάθε χρόνο θα χτίζει επιπλέον βάση ρυθμιζόμενων παγίων (RAB), πάνω στην οποία υπολογίζεται η αμοιβή του παρόχου του δικτύου υψηλής τάσης. Η ολοκλήρωση της διασύνδεσης Αθήνα – Κρήτη θα αυξήσει την βάση κατά 1 δις ευρώ με αυξημένο WACC κατά 1,5 – 2,5% συμφωνημένο από την ΡΑΕ.

  • Αυτό σημαίνει ότι μόνο για το κομμάτι της Κρήτης η απόδοση των κεφαλαίων θα ανέλθει από 6,3% μεσοσταθμικά σε 7,8 με 8,8%.
  • Η χρηματοδότηση της επένδυσης θα γίνει με δανεισμό κατά 60% ο οποίος θα έχει κουπόνι κοντά στο 3% και θα συμμετάσχουν τραπεζες από Ελλάδα, Κίνα και η ΕΙΒ.
  • Λόγω των επενδύσεων που έχει μπροστά της η εταιρεία, η διανομή των μερισμάτων δεν θα είναι μικρότερη από το 50% του καθαρού αποτελέσματος έως το 2027 (MAN.XATZ).

FG EUROPE: Έτος ξεκληρίσματος του ταμπλό με 15 εταιρίες να αναχωρούν ή να βρίσκονται κοντά στο να αποχωρήσουν μέχρι στιγμής. Έχουμε και λέμε: Αιολική, Nexans, Druckfarben, Υγεία, Μινωικές Γραμμές, Κρήτων Άρτος, Ιασώ, Grivalia Properties, Άνεμος, Τιτάν, Σφακιανάκης, πιθανόν Πανγαία, Σελόντα, Νηρέας και εσχάτως FG Europe.

  • Η τελευταία πέρασε από ζημιές σε κέρδη -όπως και η Σφακιανάκης- και οι βασικοί της μέτοχοι αποφάσισαν να προσφέρουν 0,492 λεπτά ανά μετοχή για να αποκτήσουν την υπόλοιπη ελεύθερη διασπορά όταν στο ταμπλό είχε 57 λεπτά, ούτε καν δηλαδή κάποιο υπερτίμημα έναντι της αγοραίας τιμής όπως έγινε στο πρόσφατο παρελθόν με όσους το πήραν απόφαση να φύγουν.
  • Δεν θα μας λείψει (MAN.XATZ).

ΤITAN: Υπάρχει μια μικρή σύγχυση με αναφορικά με την νέα δημόσια πρόταση της εταιρίας. Κατά αρχάς η νέα δημόσια πρόταση έχει σαν όριο επιτυχίας το 75% και όχι το 90% για τις κοινές και τις προνομιούχες μετοχές.

  • Αν και στις δύο περιπτώσεις μετοχών επιτευχθεί αποδοχή άνω του 90% τότε μόνο οι μέτοχοι θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ της νέας κοινής μετοχής που θα διαπραγματεύεται σε Αθήνα και Βρυξέλες και του τιμήματος το οποίο έχει προσδιοριστεί για τις μεν κοινές σε 19,64 ευρώ ανά μετοχή για τις δε προνομιούχες σε 18,98 ευρώ.

Αν η εταιρία δεν καταφέρει να συγκεντρώσει το 90% αλλά υπάρξει επιτυχία μόνο κατά το σκέλος της αποδοχής του 75% τότε θα δημιουργηθεί μια παράδοξη εικόνα διαπραγμάτευσης της νέας κοινής μετοχής της Τιταν (Titan International) και των υφιστάμενων κοινών και προνομιούχων τίτλων οι οποίοι θα παραμείνουν εισηγμένοι στο ΧΑ.

ΟΛΠ: Οι ενδείξεις για το α’ τρίμηνο παραμένουν ισχυρές. Στο α’ τρίμηνο του 2019 έχουν διακινηθεί 1,25 εκατ. εμπορευματοκιβώτια 24% περισσότερα σε σχέση με πέρυσι με την τάση μάλιστα να ενισχύεται από μήνα σε μήνα όσο προχωράει η χρήση.

  • Εφόσον τα μεγέθη παραμείνουν ισχυρά ως το τέλος της χρονιάς ο Πειραιάς με άνεση θα ξεπεράσει το λιμάνι της Βαλένθια φθάνοντας στην διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων τις 5,9 εκατ. μονάδες έναντι 4,9 εκατ. πέρυσι.