Αστυνομία παντού. Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα δεν ανήκουν ούτε στους κόκκινους ούτε στους μαύρους φασίστες. Ανήκουν στους μαθητές και τους φοιτητές που πάνε για να μορφωθούν. ΤΕΛΟΣ!
***
Στη χωρα που γεννησε τον ναζισμο, κανενα κομμα συντεταγμενο δεν συνομιλει με το AfD, τα μεσα το αδειαζουν συστηματικα κι ας ειχε φτασει κοντα στο 20%. Η ακροδεξια προκαλει κοινωνικη αναγουλα και ειναι μιασμα.Στις χωρες που υπεφεραν απο τον ναζισμο, ανοχη και νταχτιρντι.Αδιανοητο
***
ΤΗΝ βία, στη Δημοκρατία, την μαζεύει η αστυνομία. Αν η αστυνομία δεν μπορεί, δεν θέλει, δεν ενδιαφέρεται ή και την υποθάλπει, θα την μαζέψει η κοινωνία μόνη της όπως μπορεί. Απλά είναι τα πράγματα, και διαβάστε Ιστορία: πάντα και παντού, έτσι ήταν.-
***
Καταδικαστέα η βία από όπου και αν προέρχεται. Εκτός αν είναι αριστερόστροφη η βία, εκεί έχεις άσυλο, μπορείς να κυκλοφορείς με ρόπαλα, κράνη και να τραμπουκίζεις όποιον γουστάρεις.
***
Οι εκπαιδευτικοί πιστεύουν ότι ζούμε ακόμα στην εποχή του καφενείου του ΣΥΡΙΖΑ. Στην απεργία που ξεκίνησαν για την αξιολόγηση η απάντηση ήταν η άμεση αγωγή από την #Κεραμεως. Οι κουμανταδόροι της ΟΛΜΕ και των λοιπών εκπαιδευτικών ομοσπονδιών πρέπει κάποια στιγμή να σοβαρευτούν.
***
Εγώ πάλι έχω άλλη θεωρία. Όποιος βλέπει μόνο τα καδρονια του φασίστα με τα μαύρα κι όχι τα καδρονια του φασίστα με τα κόκκινα, μάντεψε τι είναι ο ιδιος..
***
MAKHΣ ΤΡΙΑΝΤ: Ωστόσο αφήστε στην άκρη τις ακρότητες. Προχθές πέθανε φίλος μου 50 ετών. Δεν είχε κανένα υποκείμενο νόσημα, δεν κάπνιζε ούτε έπινε αλλά δεν πίστευε ότι υπαρχει κορωνοϊός. Κόλλησε δεν πήρε κανένα μέτρο, αισθανόταν υπέροχα κάνοντας ακρότητες μπήκε στον αναπνευστήρα και έφυγε. Ήρεμα
***
Αφήνει πάντα ένα νόμισμα στο ψυγείο και περισσότεροι από 170.000 άνθρωποι μένουν έκπληκτοι ανακαλύπτοντας το γιατί
- Είναι μια από τις πιο κοινότοπες και πεζές, αλλά και τις αναρτήσεις που συγκεντρώνουν περισσότερα likes τις τελευταίες ημέρες στο Twitter και ο λόγος με μια δεύτερη ματιά είναι αρκετά προφανής.
Ένας χρήστης του Twitter έκανε μια δημοσίευση σχετικά με μια συνομιλία μεταξύ δύο ατόμων σε άλλο κοινωνικό δίκτυο, το WhatsApp, και η επιτυχία είναι συντριπτική, καθώς την έχουν κάνει re-tweet περισσότερα από 170.000 άτομα. Ποιο είναι όμως το περιεχόμενο της συζήτησης;
- «Εξηγήστε μου. αυτό στο ψυγείο σας», ρωτάει το ένα άτομο, επισυνάπτοντας μια φωτογραφία ενός νομίσματος μέσα σε μια θήκη για παγάκια.
«Το έκανα από την εποχή που το ρεύματα στο σπίτι μου κοβόταν. Ταξιδεύω πολύ, αν σβήσει το ρεύμα για δύο συνεχόμενες ημέρες ίσως να μην το γνωρίζω. Αν ο πάγος λιώσει, το νόμισμα κατεβαίνει, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να πετάξετε τα πάντα στην κατάψυξη και το ψυγείο επειδή έχουν ξεπαγώσει », απαντά στην ερώτηση.
- Αυτή η σύντομη συνομιλία στο WhatsApp οδεύει προς το να γράψει ιστορία στο Twitter, έχοντας συγκεντρώσει σε σχεδόν δύο ημέρες περισσότερα από 170.000 likes και περισσότερες από 17.000 κοινοποιήσεις.
Άλλος χρήστης ανέφερε ότι κάνει το ίδιο στο ψυγείο του και περήφανος σημείωσε ότι πήγε στο ίδιο κολέγιο με τον χρήστη του twitter που πρώτος αποκάλυψε – μετά από ερώτηση φίλου του – το έξυπνο κόλπο του.
Σε γενικές γραμμές, στις αντιδράσεις, οι χρήστες του twitter έδειξαν την έκπληξή τους για αυτή την ασυνήθιστη πρακτική, επιδοκίμασαν την εφευρετικότητα αυτού του ατόμου για να μάθει εάν μια διακοπή ρεύματος έχει επηρεάσει το φαγητό που διατηρούταν στο ψυγείο, ενώ έδειξαν πρόθυμοι να εφαρμόσουν το εν λόγω life hack (κόλπο που «χακάρει» την καθημερινότητα καθιστώντας τη πιο εύκολη) στη διάρκεια των διακοπών τους ή και σε τακτική βάση.
Η σπαζοκεφαλιά 2.500 χρόνων του Αριστοφάνη που δεν έχει λυθεί ακόμη
Ο Αριστοφάνης, ο πρώτος από τους κωμικούς ποιητές στην αρχαιότητα και πατέρας της αττικής κωμωδίας, που θεωρείται ο πιο μεγάλος αρχαίος θεατρικός συγγραφέας κωμωδιών, γεννήθηκε περί το 450 π.Χ. και πέθανε το 385 π.Χ. Από τότε μέχρι σήμερα, πέρα από τα έργα του, παραμένει αναλλοίωτη – και άλυτη – μια σπαζοκεφαλιά που είχε βάλει ο συγγραφέας προς τους θεατές του. Πρόκειται για έναν γλωσσοδέτη.
- Ο Αριστοφάνης περιγράφει το γαστρονομικό προφίλ της αρχαιότητας με μια λέξη-γλωσσοδέτη, η οποία καταλαμβάνει επτά ολόκληρους στίχους/
Η σπαζοκεφαλιά βρίσκεται στην προτελευταία κωμωδία του, τις «Εκκλησιάζουσες». Σύμφωνα με την υπόθεση του έργου, οι γυναίκες, για να γλιτώσουν το Δήμο από την κακοδαιμονία στην οποία τον καταδίκασαν οι άνδρες, παίρνουν στα χέρια τους την εξουσία και επιβάλλουν το πρόγραμμά τους, την κοινοκτημοσύνη δηλαδή των αγαθών αλλά και των ερωτικών συντρόφων.
- Ο ποιητής με το έργο του αυτό σατιρίζει τις ρηξικέλευθες ιδέες που υποστηρίζουν ορισμένοι επιφανείς συμπολίτες του, «βγάζοντας τη γλώσσα», ασφαλώς, και στον Πλάτωνα που ήδη τις συζητά στον κύκλο του για να τις διατυπώσει στην «Πολιτεία» του λίγα χρόνια αργότερα.
Η κωμωδία τελειώνει με φαγοπότι, κοινό βεβαίως για όλους τους πολίτες, στο οποίο προσφέρονται λαχταριστές και ακριβές τροφές, τις οποίες ο Αριστοφάνης περιγράφει με μία μόνο λέξη, που όμως καταλαμβάνει επτά ολόκληρους στίχους:
- «λεπαδοτεμαχοσελαχογαλεκρανιολειψανοδριμυποτριμματοσιλφιοτυρομελιτοκατακεχυμενοκιχλεπικοσσυφοφαττοπεριστεραλεκτρυονοπτεκεφαλιοκιγκλοπελειολαγωοσιραιοβαφητραγαλοπτερυγών».
Πρόκειται για ένα βασανιστικό γλωσσοδέτη ενώ είναι βέβαιο ότι και οι ηθοποιοί της αρχαιότητας θα δυσκολεύτηκαν να την αποστηθίσουν. Η ίδια λέξη, από τα μέσα του 19ου αιώνα, αποτέλεσε σωστή σπαζοκεφαλιά για πολλούς φιλέρευνους φιλολόγους αλλά και ελληνομαθείς γαστρονόμους.
- Υπήρξαν πολλές διαφορετικές εκδοχές, γιατί για πολλά από τα υλικά οι μεταφραστικές προσεγγίσεις δεν ήταν ομόφωνες. Η άποψη που τελικά επικρατεί – μέχρι να αποδειχτεί 100%, κάτι που δεν είναι βέβαιο – στον κύκλο των ερευνητών είναι πως ο Αριστοφάνης συνταίριαξε σε μία λέξη 17 από τα πιο αγαπητά φαγώσιμα υλικά της εποχής του για δύο μάλλον λόγους:
ήθελε προφανώς να διασκεδάσει τους θεατές με το στοιχείο της γαστριμαργικής υπερβολής, αλλά και να τους διαβεβαιώσει ταυτόχρονα πως στο κοινοβιακού τύπου συμπόσιο κανείς δεν θα έμενε παραπονεμένος.