Υπ. Ανάπτυξης: Πρόστιμα 620.000 ευρώ για αισχροκέρδεια σε τρεις εταιρείες σχολικών ειδών

Συνολικό πρόστιμο 619.512 ευρώ για παραβίαση της νομοθεσίας περί αθέμιτης κερδοφορίας επέβαλε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας σε τρεις εταιρείες εμπορίας σχολικών ειδών μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) .

Οι εταιρείες στις οποίες επιβλήθηκαν πρόστιμα είναι οι:

  • ΓΙΟΒΑΣ Α.Ε – Ανώνυμος Εμπορική Τεχνική & Τουριστική Εταιρεία, 253.650 ευρώ
  • NOTOS COM ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, 290.950 ευρώ
  • «GRAFFITI A.E.», 74.912 ευρώ

Ο υπουργός Ανάπτυξης δήλωσε σχετικά: «Η κυβέρνησή μας και το υπουργείο Ανάπτυξης έχουν απόλυτα ξεκάθαρη θέση απέναντι στην αντιμετώπιση της ακρίβειας και των φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας: ουδείς είναι υπεράνω του νόμου. Οι έλεγχοι συνεχίζονται με ιδιαίτερη ένταση ιδίως όσον αφορά σε καταναλωτικά προϊόντα με ιδιαίτερο κοινωνικό χαρακτήρα, όπως είναι τα σχολικά είδη. Στόχος δικός μας αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας είναι να μετριάσουμε τις συνέπειες του εισαγόμενου πληθωρισμού και να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τα φαινόμενα της αισχροκέρδειας. Η προσπάθειά μας είναι αδιάλειπτη».

Εισπράχθηκαν τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στις δύο πολυεθνικές

Όπως δήλωσε χθες Πέμπτη ο κ. Σκρέκας, μιλώντας στον ΑΝΤ1, έχουν εισπραχθεί τα πρόστιμα των 2 εκατ. ευρώ που επιβλήθηκαν πριν από λίγες ημέρες στις δυο πολυεθνικές.

Ο υπουργός επανέλαβε ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που επιβάλλει πρόστιμα για αισχροκέρδεια και σημείωσε ότι το τελευταίο διάστημα έχουν διεξαχθεί 19.557 έλεγχοι, έχουν επιβληθεί 1.521 πρόστιμα και έχει βεβαιωθεί ή εισπραχθεί το 70% των προστίμων που επιβλήθηκαν, τα οποία ανέρχονται συνολικά σε σχεδόν 5 εκατ. ευρώ.

Ο υπουργός υπογράμμισε ότι οι έλεγχοι είναι συνεχείς στην αγορά σε χιλιάδες κωδικούς και επανέλαβε ότι η ακρίβεια δεν αποτελεί ελληνικό φαινόμενο. Ακόμη, σημείωσε ότι εκτός από το «καλάθι του νοικοκυριού» και τη «μόνιμη μείωση τιμής» που πλέον έχει φτάσει τα 660 προϊόντα από 53 εταιρείες θα υπάρξουν και νέες δράσεις, αναφερόμενος ενδεικτικά στη διευκόλυνση των παραγωγών να πωλούν προϊόντα τους στις λαϊκές αγορες.