Το νομοσχέδιο προβλέπει την καθιέρωση ηλεκτρονικού συστήματος αγοράς τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου με αλγόριθμο βελτιστοποίησης βάσει δημοπρασιών ανά διαφημιστικό σποτ.
Όπως επισημαίνουν κυβερνητικά στελέχη στόχο έχει την αύξηση των φορολογικών εσόδων από την τηλεοπτική διαφήμιση, την καταπολέμηση του μαύρου χρήματος και των προβλημάτων ρευστότητας. Τη διαχείριση θα την κάνει εταιρεία που θα αναλάβει να λειτουργεί την πλατφόρμα με ρυθμιστή το ΕΣΡ.
Σχετικά με το Μητρώο Περιφερειακού και Τοπικού Τύπου η κυβέρνηση κάνει λόγο για ένα παρωχημένο σύστημα κατάρτισης της λίστας και ότι το νέο σχέδιο νόμου θα δώσει τέλος στις πελατειακές σχέσεις.
Προβλέπεται επίσης η κατάργηση του 50%-40%-10% που ίσχυαν για την κατανομή της κρατικής διαφήμισης σε τηλεόραση, εφημερίδες και ραδιόφωνα αντίστοιχα.
Διατηρείται η ποσόστωση 70%-30% (30% για τα περιφερειακά ΜΜΕ) και μάλιστα προβλέπονται κυρώσεις σε περίπτωση που η ποσόστωση αυτή δεν εφαρμόζεται.
Δημιουργείται επίσης θεσμικό πλαίσιο για τη σύσταση καθεστώτος ενίσχυσης ιδιωτικών επενδύσεων για την ανάπτυξη παραγωγής οπτικοακουστικών με στόχο η Ελλάδα να μπει στον χάρτη των film friendly χωρών, επιχορηγώντας κατά 25% των επιλέξιμων δαπανών έως 5 εκατ. ευρώ για την παραγωγή κινηματογραφικών και τηλεοπτικών παραγωγών, animation και video games.
* Tα παραπάνω σχόλια μπορείτε να τα διαβάσετε πρώτοι στο viber του mikrometoxos.gr
ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.
Ακολουθήστε το mikrometoxos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


